AnonymBruker Skrevet torsdag kl 00:16 #1 Del Skrevet torsdag kl 00:16 Kvinner blir undervurdert i noen tilfeller, men de er ikke hatet, menn er hatet, generelt. Anonymkode: 82674...b22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 00:23 #2 Del Skrevet torsdag kl 00:23 Jeg kommer ikke på en levende sjel jeg hater jeg, uansett kjønn. Anonymkode: 1c6d4...dc3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet torsdag kl 00:40 #3 Del Skrevet torsdag kl 00:40 Å gå rundt og hate noen som helst er svært lite konstruktivt for eget liv. Slikt gidder jeg absolutt ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet torsdag kl 00:50 #4 Del Skrevet torsdag kl 00:50 De eneste jeg kjenner som virkelig hater hverandre, er begge kvinner. Vi andre står litt utafor og klør oss i hodet. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet torsdag kl 06:04 #5 Del Skrevet torsdag kl 06:04 Ingen hater noen. Alt er love. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:38 #6 Del Skrevet torsdag kl 13:38 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Kvinner blir undervurdert i noen tilfeller, men de er ikke hatet, menn er hatet, generelt. Anonymkode: 82674...b22 For noe tull. Hver gang det er uenigheter så kobler man dette opp mot kjønn. Det er kjønnsdiskriminering. Det kan være at flest menn har de mest upopulære meningene. De som stikker hodet fram må være forberedt på å tåle endel pepper. Tåler man ikke det, så ikke stikk hodet fram. Såpass bør man kjenne seg selv, ellers må man jobbe med seg selv. Anonymkode: cb1c2...ba3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:10 #7 Del Skrevet lørdag kl 20:10 AnonymBruker skrev (På 27.3.2025 den 1.16): Kvinner blir undervurdert i noen tilfeller, men de er ikke hatet, menn er hatet, generelt. Anonymkode: 82674...b22 Kvinner blir generelt undervurdert og undertrykket, også her i landet. Menn hates med god grunn pga deres utbredte misbruk av kvinner, dog finnes enkelte (få) unntak blant mennene. Anonymkode: d236b...f2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå