Gå til innhold

Kunne dere menn satse på en kvinne som har ligget med mer enn 5 personer før hun fylte 25?

AnonymBruker

Kunne dere menn satse på en kvinne som har ligget med mer enn 5 personer før hun fylte 25?  

97 stemmer

1. 1. Kunne dere menn satse på en kvinne som har ligget med mer enn 5 personer før hun fylte 25?

• ja
      81
    • nei
      14
    • om hun har en god grunn
      2

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Hinkelpinkel skrev (5 minutter siden):

Jeg tviler vel på om Bonnie Blue er et forbilde for unge jenter i dag. Det er trist at det er så stort kroppspress på både gutter og jenter og jeg syntes det er kjempetrist med unge jenter som utleverer seg slik du beskriver.

Jeg er over 50. Jeg ligger med akkurat dem jeg vil og absolutt ingen har noe med det. Hadde jeg vært yngre og en potensielt kjæreste hadde spurt hvor mange jeg hadde liggi med hadde jeg nok ikke svart. Virker som en veldig rar ting å spørre om. Litt creepy, egentlig.

I tillegg har det jo faktisk vært menn som sto i kø for å ligge med henne. Hvis de var dydige (mennene), ville hun aldri ha funnet 1000 menn som ville ligge med henne rett etter at noen andre har vært inne i henne. Rart at menn ikke ser det. 

Anonymkode: 09931...a77

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jepp. Jeg vil ha en mann som liker meg for den jeg er og som jeg kan lage fine minner med :) 

Anonymkode: 12965...6ad

Sånn sett er det deilig å være en mindre pen dame. Menn velger meg for min personlighet og interessene mine, ikke fordi jeg er "sexy og pen, men klarer å holde meg dydig".

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om det er viktig å basere sitt valg av partner på bakgrunn av antall seksualpartnere, så er man ikke så veldig interessert i partneren som individ. For meg er det et eneste stort rødt flagg å bli spurt om det. Det er noe jeg kan fortelle av meg selv om jeg har lyst til det. 

Anonymkode: 8c201...57b

• Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor er dette viktig for noen å vite ? 
For noen så graver det det veldig å vite at partneren har hatt sex med andre , mens vi andre er mere opptatt av å ha det fint sammen og bruker heller tiden på å fungere sammen i hverdagen. 
Dette temaet må utspringe seg fra en dårlig selvtillit og vansker med å akseptere at partneren  har hatt et liv FØR en møttes 

Anonymkode: c066e...876

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sånn sett er det deilig å være en mindre pen dame. Menn velger meg for min personlighet og interessene mine, ikke fordi jeg er "sexy og pen, men klarer å holde meg dydig".

Da jeg var i 20-årene så løp menn etter meg og bare ville ha sex fordi jeg var pen. Jeg ble forsøkt tvunget til sex flere ganger av menn som var langt eldre enn meg.. så jeg skulle vel kanskje laget masse konspirasjonsteorier om hvilke overgripere menn er da. :vetikke:  Men sånt bryr ikke menn seg om, som prater om dydighet, hvor tungt og vanskelig det er å slåss, å sparke og klore noen for at de skal slippe deg, hvor tungt og vanskelig det er å løpe vekk gråtende, blodig, med blåmerker fordi at noen har forsøkt å tvinge deg til noe du ikke vil. Det er liksom bare "åh, jeg har sett i avisen at en eller annen har fått seg OnlyFans". 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Da jeg var i 20-årene så løp menn etter meg og bare ville ha sex fordi jeg var pen. Jeg ble forsøkt tvunget til sex flere ganger av menn som var langt eldre enn meg.. så jeg skulle vel kanskje laget masse konspirasjonsteorier om hvilke overgripere menn er da. :vetikke:  Men sånt bryr ikke menn seg om, som prater om dydighet, hvor tungt og vanskelig det er å slåss, å sparke og klore noen for at de skal slippe deg, hvor tungt og vanskelig det er å løpe vekk gråtende, blodig, med blåmerker fordi at noen har forsøkt å tvinge deg til noe du ikke vil. Det er liksom bare "åh, jeg har sett i avisen at en eller annen har fått seg OnlyFans". 

Jepp. Alt snakket om at "kvinner kan få sex med hvem de vil når de vil". De glemmer at pene kvinner også blir forsøkt tvunget til å ha sex med dem de ikke vil når de ikke vil. Særlig fra mye eldre menn, som mener at damer over 25 år er gamle og utgåtte, og  at alle unge damer eeelsker gamle, stygge menn.

• Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Gratis skrev (39 minutter siden):

Merkelig når feminismen i sin tid handlet om at dere ikke ville være seksuelle objekter, men når dere faktisk fikk bestemme så var det alt dere ville være.🙄

Der røpet du ditt kvinnesyn. Igjen...

Dette gjelder alle, altså din kone mor og døtre? 

Tror de færreste av oss står med rumpa i været på nett. 

Prosentvis er adskillig fler menn voldsutøvere og voldteksforbrytere. Er det alt dere vil? 

Anonymkode: a589d...55c

• Liker 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hinkelpinkel skrev (9 timer siden):

Sånne tråder skjønner jeg ikke. Det er vel ingen som har noe med hvor mange man har liggi med? Det hadde jeg aldri spurt om for det vil jeg ikke vite. Ikke har jeg noe med det heller.

Og hva gjør det om man har liggi med 2 eller 5 eller 10? Absolutt ingenting.

Ikke alle er enige i det da vettu ;) Ingen vil ha ei som ligger med folk like lett som andre tar en kaffe. Det handler om verdisyn, selvrespekt etc.

Anonymkode: 2b95e...c0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ikke alle er enige i det da vettu ;) Ingen vil ha ei som ligger med folk like lett som andre tar en kaffe. Det handler om verdisyn, selvrespekt etc.

Det samme gjelder menn som ligger med alt som har puls. De klarer ikke å være trofaste i forhold, siden de er vant til variasjon og har behov for å skifte dame ofte.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Og hva mener du er forskjellen på kvinner og menn her? Verdisyn? Hva faen? Er en dame som har liggi med 15 stykker mindre verdt enn en mann som har gjort akkurat det samme?

Jeg har da liggi med noen men aldri tenkt at jeg mister selvrespekt av den grunn! 😂 Sex er godt, det er noe POSITIVT, ikke noe man skammer seg over. Skulle tro noen av dere tror det er 1920, ikke 2025. Hvor gamle er dere som skriver sånt? 85? 

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sjansen for å møte en som har ligget med fem personer før fylte 25 er ganske stor.

Anonymkode: 6792a...187

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Anonymkode: 80dcc...a8c

Jeg kunne aldri tenkt meg menn som har ligget med så mange heller så skjønner mannfolket. 

Anonymkode: 2ace5...eed

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det samme gjelder menn som ligger med alt som har puls. De klarer ikke å være trofaste i forhold, siden de er vant til variasjon og har behov for å skifte dame ofte.

Ja, men langt færre menn som har ligget med alt med puls enn kvinner som har liggi rundt for mye. Dette er rett og slett tilbud/etterspørsel. En nesten hvilken som helst kvinne kan ligge med en nye mann flere ganger i uken. En mann må være superkjekk, sosialt supergenial (ekstremt god PUA) eller evt. ha mye penger for å få til det samme. Dermed er kvinner som ligger rundt langt billigere enn menn som gjør det, fordi det rett og slett er enklere for dem ;) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

medianen er 6 for kvinner, men dette er gjennom hele livet

Anonymkode: 80dcc...a8c

Det må være på Sør-Vestlandet

Anonymkode: c590c...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Sjansen for å møte en som har ligget med fem personer før fylte 25 er ganske stor.

Anonymkode: 6792a...187

Ja, det er jo ingenting hvis man har begynt når man var 16-17.  

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

det er veldig tydelig at agendaen hans på KG er å få unge menn til og føle seg som shit. 

Det får vi til ved å delta i det moderne samfunnet. 

Helt uten hans hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Hvorfor bryr du deg? En mann som spør skal du uansett ikke satse på. Kontrollerende og skummel. 

Anonymkode: da297...a0a

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hinkelpinkel skrev (17 timer siden):

Da har du levd et kjedelig liv! 😂

Eller vært i langvarig forhold med den første du hadde sex med.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde langt over 5 da jeg var 25, og har aldri hatt problemer med menn som ønsker å satse på meg. Tror ikke noen har spurt om antall sexpartnere da... Tenker at om antallet er så viktig at han må spørre om det, så er ikke han noen match for meg. 

Anonymkode: 5a478...50f

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hadde langt over 5 da jeg var 25, og har aldri hatt problemer med menn som ønsker å satse på meg. Tror ikke noen har spurt om antall sexpartnere da... Tenker at om antallet er så viktig at han må spørre om det, så er ikke han noen match for meg. 

Anonymkode: 5a478...50f

Evt. han bare er ute etter et enkelt ligg som jo du er ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...