Gå til innhold

Kunne dere menn satse på en kvinne som har ligget med mer enn 5 personer før hun fylte 25?

AnonymBruker

Kunne dere menn satse på en kvinne som har ligget med mer enn 5 personer før hun fylte 25?  

97 stemmer

1. 1. Kunne dere menn satse på en kvinne som har ligget med mer enn 5 personer før hun fylte 25?

• ja
      81
    • nei
      14
    • om hun har en god grunn
      2

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Anonymkode: 80dcc...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånne tråder skjønner jeg ikke. Det er vel ingen som har noe med hvor mange man har liggi med? Det hadde jeg aldri spurt om for det vil jeg ikke vite. Ikke har jeg noe med det heller.

Og hva gjør det om man har liggi med 2 eller 5 eller 10? Absolutt ingenting.

Endret av Hinkelpinkel
  • Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du er klar over at de aller fleste har ligger med minst 5 stykker når de er 25...?

Anonymkode: ce749...895

• Liker 11
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du er klar over at de aller fleste har ligger med minst 5 stykker når de er 25...?

medianen er 6 for kvinner, men dette er gjennom hele livet

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvis du spør de som er så gamle at de kan svare for hele livet, ja kanskje...

• Liker 4
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Da har du levd et kjedelig liv! 😂

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Spørsmålet er: kunne du satset på noen som er så besatt på ditt tidligere sexliv? 

Anonymkode: 4939a...08d

• Liker 18
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hinkelpinkel skrev (39 minutter siden):

Da har du levd et kjedelig liv! 😂

Å bli født med en sterk reddfertighetssans er en forbandelse. Jeg burde pumpet kvinner full av sæd og dumpet dem, men jeg vil ikke såre dem.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bortsett fra min mann hadde jeg samtlige menn jeg har hatt sex med innen jeg var 25 år. 

Må huske på at kvinner også er nysgjerrige på sex, har behov og tester ut nye partnere frem til de finner den de slår seg til ro med. Veldig vanlig å være mest seksuell aktiv angående antall partnere akkurat de årene, før man finner sin varige partner. 

Nå har jeg hatt en og samme mann i over 20 år. 

Anonymkode: f587b...bd8

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For et merkelig spørsmål. Hvorfor spør du, og hvorfor har du valgt et såpass lavt tall, i hvert fall et aldeles normalt tall?

Anonymkode: 68b5a...277

• Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

5 er et lavt tall.

Hva betyr mer enn 5? 

15? 25?

Anonymkode: dfad8...790

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Å bli født med en sterk reddfertighetssans er en forbandelse. Jeg burde pumpet kvinner full av sæd og dumpet dem, men jeg vil ikke såre dem.

Eller ei dame hadde ridd deg, kommet og dumpa deg…..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hinkelpinkel skrev (7 timer siden):

Sånne tråder skjønner jeg ikke. Det er vel ingen som har noe med hvor mange man har liggi med? Det hadde jeg aldri spurt om for det vil jeg ikke vite. Ikke har jeg noe med det heller.

Og hva gjør det om man har liggi med 2 eller 5 eller 10? Absolutt ingenting.

For en del menn betyr det ingenting, derimot for mange andre betyr det alt. Spesielt når vi snakker i ung alder. For menn handler ikke dette om hva vi tenker, men hva vi føler. Som du sikkert vet er det lite å gjøre med de følelsene vi har i magen, om de er positive eller negative så lar de seg sjeldent "tenke" vekk. Den følelsen vi får heter avsky og er virkelig ille. 

Vi må nok se på naturen og hvordan begge kjønnene er skapt for å forstå hvorfor, men faktum er at kvinner har enkel tilgang til sex og kan ligge med hvem som helst, når som helst. Derfor må ikke en kvinne jobbe med seg selv, hun er født med sin tiltrekning, en mann må prestere for å klare det samme. Her kan vi også se på dyrenes verden der handyrene dreper hverandre for å parre seg med hundyrene. 

Så kan vi snakke om roller, hva er historisk en mann sin rolle i et forhold og hva er en kvinne sin rolle? Jeg vet at feminismen prøver å overbevise deg at alt er likt, men det stemmer ikke. Ville du giftet deg med en mannlig hjemløs, blakk og venneløs kar. Neppe, fordi han utfyller ikke sin rolle som beskytter og "provider". Vi menn kan se på kvinner med ekstremt høyt antall ligg på samme måte fordi hun ikke utfyller sin rolle som kvinne.

TS sine 5 menn i en alder av 25 år er selvsagt lavt og uten betydning. Helt normalt å ligge med den du blir glad. 

Endret av Gratis
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Har ligget med mer enn det før jeg var 18.. Men spiller det noen rolle? Nei. Har kun ligget med en de siste 25årene(mannen).

Anonymkode: deca7...c55

• Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Man trenger da ikke å gjøre det for å ha 5 partnere før fylte 25. Man kan ha ungdomskjæreste når man er 16, som man prøver med. Så blir det naturligvis slutt fordi man vokser fra hverandre. Kanskje har man en eller to venner man ønsker å ha sex med, så har man et par forhold på 2-3 år. Da er man opp i 5 partnere, uten å "pumpe og dumpe". 

Anonymkode: 09931...a77

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Bortsett fra min mann hadde jeg samtlige menn jeg har hatt sex med innen jeg var 25 år. 

Må huske på at kvinner også er nysgjerrige på sex, har behov og tester ut nye partnere frem til de finner den de slår seg til ro med. Veldig vanlig å være mest seksuell aktiv angående antall partnere akkurat de årene, før man finner sin varige partner. 

Nå har jeg hatt en og samme mann i over 20 år. 

Anonymkode: f587b...bd8

Det er jo det som er vanlig. At man utforsker litt i ungdomsårene, uten å binde seg fast til et livslangt forhold når man er 17-18. Så har man samme partner resten av livet etter at man etablerer et seriøst forhold.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Gratis skrev (58 minutter siden):

For en del menn betyr det ingenting, derimot for mange andre betyr det alt. Spesielt når vi snakker i ung alder. For menn handler ikke dette om hva vi tenker, men hva vi føler. Som du sikkert vet er det lite å gjøre med de følelsene vi har i magen, om de er positive eller negative så lar de seg sjeldent "tenke" vekk. Den følelsen vi får heter avsky og er virkelig ille. 

Vi må nok se på naturen og hvordan begge kjønnene er skapt for å forstå hvorfor, men faktum er at kvinner har enkel tilgang til sex og kan ligge med hvem som helst, når som helst. Derfor må ikke en kvinne jobbe med seg selv, hun er født med sin tiltrekning, en mann må prestere for å klare det samme. Her kan vi også se på dyrenes verden der handyrene dreper hverandre for å parre seg med hundyrene. 

Så kan vi snakke om roller, hva er historisk en mann sin rolle i et forhold og hva er en kvinne sin rolle? Jeg vet at feminismen prøver å overbevise deg at alt er likt, men det stemmer ikke. Ville du giftet deg med en mannlig hjemløs, blakk og venneløs kar. Neppe, fordi han utfyller ikke sin rolle som beskytter og "provider". Vi menn kan se på kvinner med ekstremt høyt antall ligg på samme måte fordi hun ikke utfyller sin rolle som kvinne.

TS sine 5 menn i en alder av 25 år er selvsagt lavt og uten betydning. Helt normalt å ligge med den du blir glad. 

Altså, vi kan jo ikke ligge med hvem som helst når som helst. Har du aldri hørt om kvinner som blir avvist av menn? Vi finnes. PENE damer, gjerne med stor sex appeal, kan ligge med hvem som helst når som helst. Ikke de som er gjennomsnittlige eller under gjennomsnittet. 

Når det gjelder at "en kvinne ikke må jobbe med seg selv" - DERFOR havarerer mange forhold. Fordi menn velger damer utelukkende fordi hun er PEN og gjerne frigid som singel. De driter i hva dama jobber med, intellektet hennes, personligheten hennes, interessene hennes. De vil ha et pent ansikt og en sexy kropp å ha fast tilgang til. Samt ei kokke og vaskedame. 

Jeg har for øvrig giftet meg med en blakk, hjemløs og venneløs kar. I dag har vi et selskap sammen, og tjener veldig godt i dette selskapet. Begge har også gode, godt betalte jobber på siden av foretaket vårt. Jeg har aldri trengt en beskytter. Beskytter fra hva da? Norge er foreløpig et fredelig land. Vi trenger ikke beskyttelse. De fleste kvinner har utdanning og jobb, og trenger heller ikke en "provider". 

Vi snakker heller ikke om ekstremt høyt antall ligg, men om et antall "over 5". Altså 6, 8 eller 12. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja,

så lenge hun ikke har vært dirty-girl som ung, men plutselig skal bli «dydig» når hun blir sammen med meg 😅

Kjedelig med damer som «jeg sugde 2-3 gutter hver helg jeg da jeg var på mitt mest utforskende, men deg gidder jeg ikke gi blowjob».

Anonymkode: df9ae...b3d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratis skrev (1 time siden):

Altså, du skriver mye klokt i andre tråder men det der er noe av det dummeste jeg har lest!

Spørr dere virkelig hvor mange ei dame har liggi med??? Det er jo ikke noe du har noe med. Og svarer hun to så tror du på det? 😂

Hvorfor utfyller ikke ei dame som har liggi med f.eks 10 menn sin «rolle»? Det der høres ut som noe Trump ville sagt. Fullstendig meningsløst.

• Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hinkelpinkel skrev (1 minutt siden):

Altså, du skriver mye klokt i andre tråder men det der er noe av det dummeste jeg har lest!

Spørr dere virkelig hvor mange ei dame har liggi med??? Det er jo ikke noe du har noe med. Og svarer hun to så tror du på det? 😂

Hvorfor utfyller ikke ei dame som har liggi med f.eks 10 menn sin «rolle»? Det der høres ut som noe Trump ville sagt. Fullstendig meningsløst.

De spør, tro meg. Da jeg hadde EN (!) partner i en alder av 25, så var det flere som var interessert i meg FORDI jeg bare hadde en eneste partner. Ikke fordi jeg var attraktiv, interessant osv. Men fordi disse jomfrujegere ønsket seg en veldig dydig dame. Jeg, klok av skade, avviste samtlige av disse. Blant annet fordi min eksmann valgte meg FORDI jeg var jomfru. Han viste seg å være ultrasjalu, kontrollerende og voldelig (psykisk og fysisk). 

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...