kat-e Skrevet 27. mars #1 Del Skrevet 27. mars https://www.finansavisen.no/politikk/2025/03/21/8251841/erna-solberg-frykter-innvandring-fra-ikke-vestlige-land?zephr_sso_ott=KcZWhg I tillegg til å være enig med Danmark, gjør hun som bystyret i Drammen, det er stor forskjell på om du kommer fra Ukraina eller land som Afghanistan eller Somalia. Bystyret i Drammen fikk hard kritikk av Ap og Nrk som mente det var diskriminerende, men jeg tror de fleste vet at Erna her har helt rett. Det er fint at Norge ser ut til å våkne. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
velociraptor Skrevet 27. mars #2 Del Skrevet 27. mars Minn meg på hva Erna gjorde i forhold til dette sist hun satt i regjering…? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kat-e Skrevet lørdag kl 15:04 Forfatter #3 Del Skrevet lørdag kl 15:04 velociraptor skrev (På 27.3.2025 den 1.28): Minn meg på hva Erna gjorde i forhold til dette sist hun satt i regjering…? Det er sant, men har et lite håp siden hun sier hun er enig med Danmark. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betasuppe Skrevet lørdag kl 15:29 #4 Del Skrevet lørdag kl 15:29 Jeg har null håp. Det er bare prat for å sanke stemmer og stjele fra FrP under før valget 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athod Skrevet lørdag kl 19:01 #5 Del Skrevet lørdag kl 19:01 (endret) Helt ærlig så tror jeg de faktisk har innsett det nå. Utrolig at det måtte ta flere tiår. Endret lørdag kl 19:01 av Athod 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
k4ren Skrevet lørdag kl 19:07 #6 Del Skrevet lørdag kl 19:07 Masse slagsmål, voldtekter og tilogmed drap her i bygda de siste årene, utført av disse. Jeg kommer ikke til å tørre å la barna gå ut på samme måte som jeg selv kunne, når de blir store nok. Det er så dumt at man ikke kan gå ut etter det er blitt mørkt uten å bli utrygg, og at man skal kalles rasist i tillegg for det. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gilja Skrevet lørdag kl 19:15 #7 Del Skrevet lørdag kl 19:15 Jeg tror også det utspillet er valgflesk da hovedmotstander for Høyre er FRP. Hvis de konservative får flest stemmer, blir det en kamp imellom Solberg og Listhaug hvem som blir statsminister. Den som får flest stemmer vil nok bli statsminister, og det skal litt til å konkurrere ut Listhaug på hennes hjemmebane innvandringsfrykt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gratis Skrevet lørdag kl 21:40 #8 Del Skrevet lørdag kl 21:40 Erna bryr seg nada om nordmenn, kun den politiske eliten i Brussel som betyr noe og der jobber alle for å demontere Europa. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frivis Skrevet lørdag kl 22:33 #9 Del Skrevet lørdag kl 22:33 Jeg stoler ikke på politikere som juger hele tiden. Stem heller på partier som ikke har fått en sjanse til å bevise noe ennå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stina234 Skrevet søndag kl 08:35 #10 Del Skrevet søndag kl 08:35 Om Erna faktisk ser det nå, eller om det bare er et forsøk på score poeng før valget er jeg ikke sikker på. Desverre var det lite som skjedde sist hun vas Statsminister. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Example Skrevet søndag kl 10:12 #11 Del Skrevet søndag kl 10:12 Jeg tror faktisk de innser problemene masseinnvandring skaper. Konsekvensene har mer kommet til syne nå. Riktignok er det konsekvenser som har blitt advart mot i årevis. Styringspartier i Europa er nødt til å ta større grep mot innvandring, ellers vil de abdisere som maktpartier. Folk flest i europeiske land ønsker ikke høy innvandring, og nå vil de stemme mot partier som ikke har en plan for hvordan de skal redusere den. Spørsmålet er jo om disse partiene har troverdighet igjen. Da handler det om å handle og utføre politikk som er synlig for velgerne. Jeg tror vi er der i Norge nå at både AP, Høyre, Frp og SP vil stramme kraftig igjen. Så er spørsmålet om det er viktig nok for dem at de ikke lar seg forhandle bort fra det av mindre støttepartier. Jeg tror de er nødt til å prioritere det og bli tøffere i klypa. Da innvandring handler om både push- og pullfaktorer, er retorikk viktig. Man må signalisere tydelig til omverdenen at det er vanskelig å få opphold i Norge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StovnerJune Skrevet søndag kl 10:22 #12 Del Skrevet søndag kl 10:22 k4ren skrev (15 timer siden): Masse slagsmål, voldtekter og tilogmed drap her i bygda de siste årene, utført av disse. Jeg kommer ikke til å tørre å la barna gå ut på samme måte som jeg selv kunne, når de blir store nok. Det er så dumt at man ikke kan gå ut etter det er blitt mørkt uten å bli utrygg, og at man skal kalles rasist i tillegg for det. Sånn har man akseptert at det har blitt og norske kvinner har bare tilpasset seg det, i den grad det er mulig. Man merker det spesielt godt i området med mye innvandring. Som å leve etter reglene i en annen kultur. Vi er mer opptatt av å gå etter de som tar det opp enn å gå direkte på problemet... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå