AnonymBruker Skrevet 28. mars #21 Del Skrevet 28. mars skreppamedleppa skrev (15 timer siden): Ja klærne er de samme om jeg er alene eller sammen. Jeg ønsker ikke et maskeradespill i forholdet og fremstå som attraktiv, jeg ønsker et forhold hvor vi er attraktiv for hverandre. Og det er ikke nødvendigvis behov for å sitte utspjåket og pent dandert for å være attraktiv. Det å være ekte i et forhold er mer attraktivt for meg enn noe dressmann reklame fyr 24/7, slips, ballkjole eller klær som ikke er komfortabelt både med tanke på meg selv og mannen. Jeg skal leve, ikke sitte til pynt på en hylle som en keramikk pyntefigur, har mannen problemer med det så får han heller gå til innkjøp av litt nips å sette på hylla istedenfor. Beste innlegget så langt. Vi hopper i trening eller joggebukse når vi kommer hjem som oftest. Forholdet vårt er bygget på personligheten og tiltrekning, ikke at han kler seg med skjorte og fint undertøy. Synes det et mye mer tiltrekkende med litt bustete hår og en fin s-shirt som viser armene hans. Er så glad for at jeg har en mann som driter i slikt og som ser meg, ikke kroppen min. Anonymkode: 2d658...a50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #22 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hjemmeklær gjør også alt mer tilgjengelig, just sayin’😇 Anonymkode: 0450d...2d5 Enig! Jeg synes det er sexy med menn i pysjbukse e.l., og litt av greia er nok at det er lettere å stikke hånda nedi buksene på hverandre 😛 Jeg bruker koseklær med kjæresten, men en forskjell er at jeg bruker penere loungewear med han. Jeg har jo noe dritstygge greier som ikke matcher som jeg bruker alene, og så har jeg noen kosebukser som er så pene at jeg kunne gått på byn med dem uten at noen hadde reagert. Tights bruker jeg også en del. Han synes jeg er sexy i det. Han liker spesielt godt at BHen ryker så fort jeg kommer hjem, har jeg på en hvit t-skjorte/singlet som er stram og litt gjennomsiktig så blir det bul i joggebuksa hans med en gang.. 😇 Anonymkode: 38771...ebf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #23 Del Skrevet 28. mars Vi skifter i det vi kommer hjem, av to grunner; 1) silke, ullmiks, etuikjoler, nylonstrømper, blazere, slips.. det er ikke akkurat veldig heldig (eller økonomisk) i møte med matlaging, husarbeid, husdyr. 2) man har vært ute blant andre, sittet på felles kontorstoler og møterom, blitt eksponert for pollen og andre partikler, mulig kollektivtransport. Hjemmet vil vi ha "rent" for slikt. Anonymkode: 9eeed...a4a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #24 Del Skrevet 28. mars Og jeg glemte; Mannen er attraktiv striglet i dress, i treningstøy, eller morgentrøtt i en litt sliten joggebukse og t-skjorte. Fokuser mer på personen, og mindre på bekledningen Anonymkode: 9eeed...a4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #25 Del Skrevet 29. mars Både mannen og jeg elsker streetwear og går mye i komfortable hettegensere, collegegensere, joggebukser, treningsdresser, kule sneakers og basketsko. Mye 90-talls inspirert, ja, begge har dilla på 90-talls Adidas f.eks. Vi bruker dette ute, hjemme, ja, vi tar det ikke nødvendigvis av engang når vi har sex. Jeg synes dress på menn er pent, men også gammeldags. Anonymkode: 69b75...b51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå