Gå til innhold

Alene eller med kjæresten, er stilen den samme?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det er ikke slik at alle menn og kvinner havner i joggebukse så snart de kommer hjem.

Jeg er mann, Bare gode erfaringer. Ønsker å fremstå som attraktiv.

Så dere damer MÅ dere gå i joggebukse for å være komfortable?

Anonymkode: 5cda6...68a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gidder ikke å leve sånn at jeg må passe på å være attraktiv i mitt eget hjem, med kun mannen og barna rundt meg. Skal man ikke ha noen tider på døgnet og dager hvor man kan slippe knapp i buksa og bh? Skjønner ikke problemet. Jeg vasket meg hver dag, sminker og steller meg.. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skjønner ikke helt hva du vil frem til her? Syns du joggebukse er uattraktivt på kvinner? Jeg er kvinne og syns det kan være skikkelig attraktivt på menn. Hvis man er sammen hjemme og mannen har på joggebukse, gir det i tillegg en følelse av avslappethet og "nå skal vi kose oss og chille", noe som er innbydende. Hvis jeg skulle chille hjemme med en mann, hadde jeg syns det var utrolig merkelig av han å ha på seg dressbukse og skjorte liksom. 

Mye av årsaken til at mange av oss tar på oss andre klær når vi kommer hjem er fordi "fine" dameklær er skrekkelig ubehagelige. De strammer overalt, buksene klemmer på magen når man sitter og det er ikke digg å slappe av hjemme med. Nå skal det også sies at det finnes mange typer behagelige klær som ikke er joggebukser.

Anonymkode: 5c3db...508

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg/vi var nyforelsket var det aldri kosklær. Men nå går det nok mest i det ja. I helgene er vi likevel flinke å pynte oss litt for hverandre, selv om vi bare skal være hjemme. 

Livet med full jobb, småbarn og alt som kommer med familielivet syns jeg unnskylder koseklærne. Er utslitt av det rotteraset det er for småbarnsforeldre så syns det er fint at vi ikke da i tilegg har høye forventninger til hverandre om å alltid skulle se deilig ut for den andre. Da hadde jeg ikke klart å leve med han. Men at man i blant gjør en ekstra innsats for den andre mener jeg er avgjørende for at vi to som kjærester også skal vare. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Helt siden jeg ble sammen med han jeg nå er gift med har vi begge to skiftet til joggebukse eller pysj med en gang vi kommer hjem. Vi bruker ikke de vanlige klærne våre hjemme. Alt vi går i hjemme er selvfølgelig helt, rent og pent, men vi ser ikke noe poeng i å gå rundt hjemme i pene kjoler, bukser, skjorter osv. når vi uansett bare skal slappe av, lage mat, rydde osv.

Anonymkode: a91a6...b1d

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Verken jeg eller mannen min skifter når vi kommer hjem, og vi går aldri i joggebukser (eller tights). 
Jeg (kvinne) går i klær jeg finner både komfortable og fine på jobb og ute også. 

Anonymkode: 512cd...894

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hopper alltid rett i joggebukse når jeg kommer hjem.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Både jeg og mannen min går i pysj/kosebukse/joggebukse hjemme. Det spiller ingen rolle for meg hva han går i, fordi han er utrolig kjekk uansett. Han synes jeg er vakker uansett. Sier ofte "Så fin du er i dag", uten at jeg har stelt meg (jeg dusjer hver dag, dette er standard, men sminker meg ikke hjemme). Det er MEG han synes er fin - ikke klærne mine, sminken min eller annet stæsj. 

Anonymkode: f097d...116

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg setter pris på at partner gjør en innsats for å forbli attraktiv for meg, men klesstilen hjemme påvirker dette i liten grad.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hjemmeklær gjør også alt mer tilgjengelig, just sayin’😇

Anonymkode: 0450d...2d5

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja klærne er de samme om jeg er alene eller sammen. Jeg ønsker ikke et maskeradespill i forholdet og fremstå som attraktiv, jeg ønsker et forhold hvor vi er attraktiv for hverandre. Og det er ikke nødvendigvis behov for å sitte utspjåket og pent dandert for å være attraktiv.

Det å være ekte i et forhold er mer attraktivt for meg enn noe dressmann reklame fyr 24/7, slips, ballkjole eller klær som ikke er komfortabelt både med tanke på meg selv og mannen. 

Jeg skal leve, ikke sitte til pynt på en hylle som en keramikk pyntefigur, har mannen problemer med det så får han heller gå til innkjøp av litt nips å sette på hylla istedenfor.  

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det er ikke slik at alle menn og kvinner havner i joggebukse så snart de kommer hjem.

Mannen min liker faktisk at jeg går i joggebukse og t-shirt hjemme, for da kommer han lettere til under klærne og kan kose og stryke på meg, noe han er veldig glad i😊 Får vi besøk kler jeg selvsagt på meg noe ordentlig :) 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her skifter begge til joggebukse så fort vi kommer inn døra.

Syns trente folk ser bra ut i joggebukse og jeg da.

Er man utrent, ser man ikke bra ut uansett hva man har på seg.

Anonymkode: ceb70...24c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ja! Mannen synes jeg er hottest da, med håret i en dott og t-skjorte og joggebukse. 

Anonymkode: 5bbee...d67

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg går med joggeklær ute og jeg går med joggeklær inne. Bryr meg ikke.

Anonymkode: 991a1...b09

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Personlig hadde jeg blitt stresset om kona følte hun måtte pynte seg hjemme.

Hennes attraktivitet har ingen ting med hva hun har på seg hjemme å gjøre.

Anonymkode: b9f4f...b94

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg har en veldig avslappet stil når jeg kommer hjem fra jobb, og føler at mannen min liker det. Jeg har stort sett på skjørt eller kjole på jobb, så når jeg kommer hjem så bytter jeg gjerne ut skjørt&bluse/topp eller kjole til en stor t-skjorte (en av hans). Strømpebuksen beholder jeg på... Dette er mitt typiske koseplagg, og han klager aldri!☺️

Anonymkode: 9239e...723

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her skifter vi begge to når vi kommer hjem. Avhengig av temperatur om det blir nakenhet eller koseklær, men vi liker begge både å ha det komfortabelt og ingen av oss vil ha alt som er på offentlig transport med inn..

Anonymkode: 6276d...a01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Absolutt ikke. Foretrekker å gå i plagg som er litt luftige og behagelige. Gjerne kjole. 

Anonymkode: 82fd6...fd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 26.3.2025 den 22.55):

Vagt innlegg. Hva vil du frem til? At du ikke går i joggebukse hjemme? 

Anonymkode: 2d658...a50

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...