Gjest baby-E Skrevet 13. mars 2006 #21 Skrevet 13. mars 2006 Morgen og kveld og ellers hvis jeg skal ut. ← me tooo
Gjest |H| Skrevet 13. mars 2006 #22 Skrevet 13. mars 2006 morgen og kveld, og viss jeg skal ut eller viss jeg har spist en middag med masse smak. Må også alltid pusse tennene når jeg er ferdig å dusje.. for å få den ultimate renhet Har aldri fått hull i tennene mine! *stolt*
Gjest Gjesta Skrevet 13. mars 2006 #23 Skrevet 13. mars 2006 Morgen og kveld og ellers hvis jeg skal ut. ←
strilen Skrevet 13. mars 2006 #24 Skrevet 13. mars 2006 Morgen og kveld og ellers hvis jeg skal ut. ←
Gjest gjest1 Skrevet 13. mars 2006 #25 Skrevet 13. mars 2006 Pusser tennene hver morgen, og ofte en ekstra gang i løpet av dagen hvis jeg skal noe. Men jeg kunne nok blitt flinkere til å pusse tennene om kvelden, det blir litt mer tilfeldig. Heldigvis har tenner som er snille med meg - har aldri hatt hull eller andre problemer med tennene. Men jeg bør vel bli flinkere med kveldspussen slik at det holder seg slik..
Netten Skrevet 13. mars 2006 #26 Skrevet 13. mars 2006 som de andre, morgen og kveld og midt på dagen dersom jeg skal noe spesiellt. og nei, det hender aldri at jeg kutter kveldspussen. takler ikke å sove uten nypussede tenner, det være seg dritings eller overtrøtt. tennene pusses alltid både på morgenen og kvelden. ← Samme her! Er HELT avhengig av å både rense hud og pusse tenner morgen og kveld! Uansett hvilken tilstand jeg er i om kvelden....hehe
-Fisken- Skrevet 13. mars 2006 #27 Skrevet 13. mars 2006 Pusser tenner morgen og kveld. Er jeg kjempetrøtt og ligger i senga hender det jeg dropper tannpussen om kvelden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå