AnonymBruker Skrevet 26. mars #1 Skrevet 26. mars Hvor i huleste finner dere lange mennesker badedrakter som passer? Jeg er riktignok ganske kort, men jeg er lang i overkroppen, og sliter generelt med gensere osv. Er ganske tykk og har begynt å svømme nå, og ønsker å svømme i noe bedre enn bikini. Men jeg klarer virkelig ikke å finne ålreite badedrakter som ikke deler rumpa i to, gnager mellom beina, hugger nedi skuldrene eller viser mye bryst. Har nå testet og prøvd uendelige badedrakter føler jeg, men de blir bare feil. Sist kjøpte jeg noen speedo badedrakt i store størrelser, men opplever likevel at de ikke var lange nok i kroppen, i tillegg ble dem for vid ellers så det ble både stramt og pløsete samtidig. Noen? Hjelp! Anonymkode: f1916...d0f
Irja Skrevet 26. mars #2 Skrevet 26. mars Det har jeg tenkt på også. Glad jeg bare er 160 cm høy, ellers ville jeg hatt et problem
AnonymBruker Skrevet 26. mars #3 Skrevet 26. mars Søstra mi har fra Helene Olafsen, hun er også ganske lang i ryggen. Anonymkode: 18727...e66
AnonymBruker Skrevet 26. mars #4 Skrevet 26. mars Jeg er lang i ryggen og har eksakt samme problem. Hjelper ikke med litt for mye pupp i tillegg. Jeg har en badedrakt fra arena, kjøpt på xxl en gang i tiden. Den har justerbare stropper, høy skjæring over brystet, strikk under puppene( kall det innebygd bh), og var en gang i tiden sånn hold in type badedrakt. Kostet deretter den gang. Prøvde å finne link til lignende, men det var ikke lett. Anonymkode: 38db1...1a6
AnonymBruker Skrevet 26. mars #5 Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Hvor i huleste finner dere lange mennesker badedrakter som passer? Jeg er riktignok ganske kort, men jeg er lang i overkroppen, og sliter generelt med gensere osv. Er ganske tykk og har begynt å svømme nå, og ønsker å svømme i noe bedre enn bikini. Men jeg klarer virkelig ikke å finne ålreite badedrakter som ikke deler rumpa i to, gnager mellom beina, hugger nedi skuldrene eller viser mye bryst. Har nå testet og prøvd uendelige badedrakter føler jeg, men de blir bare feil. Sist kjøpte jeg noen speedo badedrakt i store størrelser, men opplever likevel at de ikke var lange nok i kroppen, i tillegg ble dem for vid ellers så det ble både stramt og pløsete samtidig. Noen? Hjelp! Anonymkode: f1916...d0f Leiter rundt. Jeg har også lang overkropp. Har 5 badedrakter. 1 kjøpte jeg på undertøys-butikk, 1 er arvet (tror den er fra undetøys- butikk), 1 fra Lindex, 1 kjøpt på badeland i Syden, og 1 kjøpt på Kapahl. Styrer unna sports-badetøy, det er ikke laget for lang overkropp som i tillegg har stor byste. Flere av bikikniene mine er også fra undertøysbutikk. De kan sakene sine. Anonymkode: 77cf9...e61
AnonymBruker Skrevet 27. mars #6 Skrevet 27. mars Se etter en i et par str større enn du normalt ville brukt. Badedrakter er såpass elastiske (i alle retninger), så det du ikke trenger på bredden, kan du utnytte i lengden. Men prøv! -det kan fort bli snålt mht skjæring, snitt etc. Anonymkode: 7ede7...0bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå