AnonymBruker Skrevet 26. mars #1 Del Skrevet 26. mars Hvor i huleste finner dere lange mennesker badedrakter som passer? Jeg er riktignok ganske kort, men jeg er lang i overkroppen, og sliter generelt med gensere osv. Er ganske tykk og har begynt å svømme nå, og ønsker å svømme i noe bedre enn bikini. Men jeg klarer virkelig ikke å finne ålreite badedrakter som ikke deler rumpa i to, gnager mellom beina, hugger nedi skuldrene eller viser mye bryst. Har nå testet og prøvd uendelige badedrakter føler jeg, men de blir bare feil. Sist kjøpte jeg noen speedo badedrakt i store størrelser, men opplever likevel at de ikke var lange nok i kroppen, i tillegg ble dem for vid ellers så det ble både stramt og pløsete samtidig. Noen? Hjelp! Anonymkode: f1916...d0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 26. mars #2 Del Skrevet 26. mars Det har jeg tenkt på også. Glad jeg bare er 160 cm høy, ellers ville jeg hatt et problem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #3 Del Skrevet 26. mars Søstra mi har fra Helene Olafsen, hun er også ganske lang i ryggen. Anonymkode: 18727...e66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #4 Del Skrevet 26. mars Jeg er lang i ryggen og har eksakt samme problem. Hjelper ikke med litt for mye pupp i tillegg. Jeg har en badedrakt fra arena, kjøpt på xxl en gang i tiden. Den har justerbare stropper, høy skjæring over brystet, strikk under puppene( kall det innebygd bh), og var en gang i tiden sånn hold in type badedrakt. Kostet deretter den gang. Prøvde å finne link til lignende, men det var ikke lett. Anonymkode: 38db1...1a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #5 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Hvor i huleste finner dere lange mennesker badedrakter som passer? Jeg er riktignok ganske kort, men jeg er lang i overkroppen, og sliter generelt med gensere osv. Er ganske tykk og har begynt å svømme nå, og ønsker å svømme i noe bedre enn bikini. Men jeg klarer virkelig ikke å finne ålreite badedrakter som ikke deler rumpa i to, gnager mellom beina, hugger nedi skuldrene eller viser mye bryst. Har nå testet og prøvd uendelige badedrakter føler jeg, men de blir bare feil. Sist kjøpte jeg noen speedo badedrakt i store størrelser, men opplever likevel at de ikke var lange nok i kroppen, i tillegg ble dem for vid ellers så det ble både stramt og pløsete samtidig. Noen? Hjelp! Anonymkode: f1916...d0f Leiter rundt. Jeg har også lang overkropp. Har 5 badedrakter. 1 kjøpte jeg på undertøys-butikk, 1 er arvet (tror den er fra undetøys- butikk), 1 fra Lindex, 1 kjøpt på badeland i Syden, og 1 kjøpt på Kapahl. Styrer unna sports-badetøy, det er ikke laget for lang overkropp som i tillegg har stor byste. Flere av bikikniene mine er også fra undertøysbutikk. De kan sakene sine. Anonymkode: 77cf9...e61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #6 Del Skrevet 27. mars Se etter en i et par str større enn du normalt ville brukt. Badedrakter er såpass elastiske (i alle retninger), så det du ikke trenger på bredden, kan du utnytte i lengden. Men prøv! -det kan fort bli snålt mht skjæring, snitt etc. Anonymkode: 7ede7...0bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå