Anelyy Skrevet 26. mars #1 Del Skrevet 26. mars Har sett 2 episoder nå. Tror dette kan bli bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Panda202 Skrevet 27. mars #2 Del Skrevet 27. mars Haha komisk serie. Ble helt flau over det frieriet!🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anelyy Skrevet 28. mars Forfatter #3 Del Skrevet 28. mars Jeg også! Stakkars mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uteliv Skrevet 28. mars #4 Del Skrevet 28. mars Anelyy skrev (4 timer siden): Jeg også! Stakkars mann Stakkars henne også da, hun ba han jo om å ikke gjøre det flere ganger og han bare fortsatte. Flau tv serie generelt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huttetutt Skrevet 31. mars #5 Del Skrevet 31. mars Omg! Det frieriet var det kleineste jeg har sett på lenge😳 Viste ikke om jeg skulle le eller gråte. Fatter ikke hvorfor han fridde når de tydeligvis ikke var på en bra plass i forholdet, det var vel faktisk slutt. Og hvorfor fortsatte han etter at hun ba han stoppe ca 20 ganger🤦♀️ Ellers så er det en morsom serie, med mange fargerike mennesker😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå