Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett 2 episoder nå. Tror dette kan bli bra.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha komisk serie. Ble helt flau over det frieriet!🙈

• Liker 1
Skrevet

Jeg også! Stakkars mann

Skrevet
Anelyy skrev (4 timer siden):

Jeg også! Stakkars mann

Stakkars henne også da, hun ba han jo om å ikke gjøre det flere ganger og han bare fortsatte. Flau tv serie generelt.

• Liker 1
Skrevet

Omg! Det frieriet var det kleineste jeg har sett på lenge😳 Viste ikke om jeg skulle le eller gråte. Fatter ikke hvorfor han fridde når de tydeligvis ikke var på en bra plass i forholdet, det var vel faktisk slutt. Og hvorfor fortsatte han etter at hun ba han stoppe ca 20 ganger🤦‍♀️

Ellers så er det en morsom serie, med mange fargerike mennesker😊

• 1 måned senere...
Skrevet

Har nettopp begynt å se og dette lover bra😅

Dette er min nye guilty pleasure! 

Det er mye status og bling, men det er vel bare en fasade? Bortsett fra bling-paret så virker ikke de andre så velstående? 

Skrevet

Hva handler det om?

Skrevet
FruK skrev (På 9.5.2025 den 4.52):

Hva handler det om?

Hestemiljøet i Bærum. 

• 2 uker senere...
Skrevet

greit nok at man har hver sine interesser, men de virker jo bare sykt harry og høye på seg selv. Han Espen liker å fremstå som en viktigper som kjenner mange, De kjæresteparet som går fra hverandre er jo et kapittel for seg selv, skjønner ikke de vil sitt eget rykte så vondt at de viser seg slik på tv. Og det bling bling paret.. dødsharry.

• Liker 2
Skrevet
tyggis skrev (13 timer siden):

greit nok at man har hver sine interesser, men de virker jo bare sykt harry og høye på seg selv. Han Espen liker å fremstå som en viktigper som kjenner mange, De kjæresteparet som går fra hverandre er jo et kapittel for seg selv, skjønner ikke de vil sitt eget rykte så vondt at de viser seg slik på tv. Og det bling bling paret.. dødsharry.

Enig i alt, men jeg syns det er underholdende😅

Espen har nok stor behov for å leke viktigper, men han virker usikker.

Det jobbes hardt å fremstille et glamorøst liv, men virkeligheten virker å være noe annet. 

• Liker 1
Skrevet

Men altså.. hvorfor er de så slemme med hverandre?! 

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg trodde det skulle være mer om sporten og hestene. Dette var bare puteflaut. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...