AnonymBruker Skrevet 27. mars #41 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Spørs om du ser på glasset halvtomt eller halvfullt. Jeg var jo positiv på MIN måte. Jeg ønsket jo på høyst positiv vis at TS beholdt støvsugeren. Om noe så var det jo TS som var negativ til det. Hadde TS vært like positiv som meg så hadde hun vært en Dyson støvsuger rikere. Og venner som kommer med slike råd er jo virkelig noe å beholde. Anonymkode: 2ea15...9fb Nei, slike venner er ikke noe å beholde når hun gjentatte ganger skriver at hun er glad hun kan ha god samvittighet for avgjørelsen 😉 Hun kunne heller ikke vite om hun ville blitt fakturert for det hadde blitt oppdaget etter hun tok den i bruk - ingenting overrasker meg lenger. Anonymkode: 9c290...513 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #42 Del Skrevet 31. mars Update! Vi fikk beholde Dyson støvsugeren og de takket for at vi var ærlig å sa i fra slik at de fikk ordnet opp i systemet sitt og at vi ikke ble fakturert for den siden de hadde gjort en feil 🥰 føler meg super happy nå! 😍 Anonymkode: a9a3e...411 9 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #43 Del Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Update! Vi fikk beholde Dyson støvsugeren og de takket for at vi var ærlig å sa i fra slik at de fikk ordnet opp i systemet sitt og at vi ikke ble fakturert for den siden de hadde gjort en feil 🥰 føler meg super happy nå! 😍 Anonymkode: a9a3e...411 Lenge leve ærlighet! Jeg elsker at du var så real i denne saken. Det gir meg trua på menneskeheten! Til lykke med støvsugeren 🥰 Anonymkode: 91a48...ff5 4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #44 Del Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Update! Vi fikk beholde Dyson støvsugeren og de takket for at vi var ærlig å sa i fra slik at de fikk ordnet opp i systemet sitt og at vi ikke ble fakturert for den siden de hadde gjort en feil 🥰 føler meg super happy nå! 😍 Anonymkode: a9a3e...411 Så nå har du ny Dyson OG god samvittighet! 😍 Hadde nok ikke smakt like godt om du ikke var ærlig om saken. God kundeservice også, det skal de ha. Anonymkode: fe385...dbf 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #45 Del Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (På 27.3.2025 den 11.52): Jeg regner med jeg må sende den tilbake ja, men da har jeg hvertfall god samvittighet🥰 Anonymkode: a9a3e...411 Og god samvitttighet er enda mer verdt enn en ny Dyson🥰 Respekt til deg som er ærlig, vil heller være venner med deg enn de som mener du ikke burde gitt beskjed😉 Anonymkode: 8c410...861 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 31. mars #46 Del Skrevet 31. mars Ordentlig gladsak, med både ærlige folk, og at det lønner seg, og en får god kundeservice ved å være ærlig 🥰😁 Kos deg med støvsugingen fremover 😁 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #47 Del Skrevet 31. mars Ærlighet varer lengst! Anonymkode: 45b72...2dd 2 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå