Gå til innhold

Plutselig står det en splitter ny Dyson på døra?!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ville ikke hatt en Dyson om jeg fikk den gratis. Makan til drittmaskiner. Ufattelig dårlig sugeevne på dem

Anonymkode: 6d97e...00f

Misunnelsen lyser ikke gjennom her. 

Anonymkode: f3cdc...d03

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvis det er en toppmodell som blinker, har turbo og som kan analysere støvet og måle ppm-verdier, ja da er det nok mannen din som har bestilt den. 

Anonymkode: db58f...78b

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sjekk kredittkort og lignende slik at du ikke er utsatt for ID-tyveri. Det er noe ordentlig drit! 

Anonymkode: 0b79e...208

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå har jeg fasiten 😂 jeg ringte Dyson og snakket med en super trivelig fyr der. Han var like forvirra som meg😂 men i januar 2024 (altså et år siden) hadde jeg en service sak på den Dyson som jeg har i dag, da fikk jeg god hjelp. Og det han trodde var at det hang igjen noe i systemet som gjorde at jeg nå fikk tilsendt en ny pga den feilen som var den gangen, selv om det ble rettet på eksisterende maskin. Det var den eneste logiske forklaringen, men han var forvirra han og😂 så jeg spurte hva jeg skulle gjøre me den jeg fikk, han skulle sjekke me sin sjef også skulle de sende meg en mail. Så nå venter jeg spent😂 jeg må sikkert sende den tilbake igjen, men jeg kan da i allefall ha god samvittighet for at jeg var ærlig🥰 han på kundeservice var utrolig hyggelig i allefall! Og for de som sa over at dyson er dårlig, det vil jeg virkelig ikke si! Jeg har Dyson v15 og jeg kunne ikke klart meg uten, med barn, mann og en golden retriever som røyter herifra til månen 😂 jeg kunne ikke vært foruten!  

Anonymkode: a9a3e...411

• Liker 11
  • Hjerte 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Nå har jeg fasiten 😂 jeg ringte Dyson og snakket med en super trivelig fyr der. Han var like forvirra som meg😂 men i januar 2024 (altså et år siden) hadde jeg en service sak på den Dyson som jeg har i dag, da fikk jeg god hjelp. Og det han trodde var at det hang igjen noe i systemet som gjorde at jeg nå fikk tilsendt en ny pga den feilen som var den gangen, selv om det ble rettet på eksisterende maskin. Det var den eneste logiske forklaringen, men han var forvirra han og😂 så jeg spurte hva jeg skulle gjøre me den jeg fikk, han skulle sjekke me sin sjef også skulle de sende meg en mail. Så nå venter jeg spent😂 jeg må sikkert sende den tilbake igjen, men jeg kan da i allefall ha god samvittighet for at jeg var ærlig🥰 han på kundeservice var utrolig hyggelig i allefall! Og for de som sa over at dyson er dårlig, det vil jeg virkelig ikke si! Jeg har Dyson v15 og jeg kunne ikke klart meg uten, med barn, mann og en golden retriever som røyter herifra til månen 😂 jeg kunne ikke vært foruten!  

Så der tapte du nettopp en gratis Dyson, for den må du garantert sende i retur. Du skulle hørt på oss...

Anonymkode: 2ea15...9fb

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Jeg synes de burde ha latt deg beholde den! Om ikke annet, så i hvertfall som takk for at du var ærlig :) 

Anonymkode: 5193c...675

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Så der tapte du nettopp en gratis Dyson, for den må du garantert sende i retur. Du skulle hørt på oss...

Jeg regner med jeg må sende den tilbake ja, men da har jeg hvertfall god samvittighet🥰 

• Liker 8
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg synes de burde ha latt deg beholde den! Om ikke annet, så i hvertfall som takk for at du var ærlig :) 

Anonymkode: 5193c...675

Det er det som er greia, ærlighet lønner seg ikke. Å få en stjerne i margen hos Dyson gagner ikke TS på noen måter. Mulig et lite takk og "hyggelig kundeservice" - som for øvrig bør være en selvfølge - smaker godt for TS i 2 sekunder, men når maskinen er returnert så har Dyson glemt av hele greia. 

Dessuten hadde ikke TS noe å være ærlig over. Det er ingen uærlighet med å beholde maskinen. Den ble sendt hjem til TS med TS sitt navn både på ordre og adresse. At det har skjedd en feil får så bare være. Det er ikke et ansvar TS har. Det er et ansvar Dyson sitter med. 

Et annet moment er at TS visste ikke grunnen til at den ble sendt. Kanskje fikk TS den rettmessig? Hvem vet - TS visste det jo ikke selv. Og det er strengt tatt ikke TS sitt ansvar å finne ut av. 

Men men. Folk er forskjellig. Kommer noe på min dør i mitt navn så blir det beholdt inntil jeg får kontrabeskjed og kompensasjon for å returnere det pga feil. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg regner med jeg må sende den tilbake ja, men da har jeg hvertfall god samvittighet🥰 

Kos deg med god samvittighet for noe du ikke hadde trengt å ha dårlig samvittighet for. Hadde vært mye mer koselig med en ny støvsuger. ;) 

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er det som er greia, ærlighet lønner seg ikke. Å få en stjerne i margen hos Dyson gagner ikke TS på noen måter. Mulig et lite takk og "hyggelig kundeservice" - som for øvrig bør være en selvfølge - smaker godt for TS i 2 sekunder, men når maskinen er returnert så har Dyson glemt av hele greia. 

Dessuten hadde ikke TS noe å være ærlig over. Det er ingen uærlighet med å beholde maskinen. Den ble sendt hjem til TS med TS sitt navn både på ordre og adresse. At det har skjedd en feil får så bare være. Det er ikke et ansvar TS har. Det er et ansvar Dyson sitter med. 

Et annet moment er at TS visste ikke grunnen til at den ble sendt. Kanskje fikk TS den rettmessig? Hvem vet - TS visste det jo ikke selv. Og det er strengt tatt ikke TS sitt ansvar å finne ut av. 

Men men. Folk er forskjellig. Kommer noe på min dør i mitt navn så blir det beholdt inntil jeg får kontrabeskjed og kompensasjon for å returnere det pga feil. 

Dette. Hehehehe. 

Men mulig TS tror på karma. lol. 

Anonymkode: 31abf...10e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

For en merkelig måte å tenke på. Jeg hadde garantert hatt vondt i magen hver gang jeg hadde sett på den maskinen etterpå, det er det bare ikke verdt. Å ikke si noe når det oppstår en feil er også tyveri. 
Kudos til TS.

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kålrota skrev (1 minutt siden):

For en merkelig måte å tenke på. Jeg hadde garantert hatt vondt i magen hver gang jeg hadde sett på den maskinen etterpå, det er det bare ikke verdt. Å ikke si noe når det oppstår en feil er også tyveri. 
Kudos til TS.

Det er overhodet ikke tyveri å få noe tilsendt hjem i eget navn både på ordre og adresse på initiativ fra Dyson.

TS har ikke bevisst tilegnet seg noe eller tatt noe som helst. TS fikk det. Forskjellen ligger der. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, men hvis TS hadde unnlatt å si fra hadde det selvsagt vært tyveri. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Kålrota skrev (Akkurat nå):

Neida, men hvis TS hadde unnlatt å si fra hadde det selvsagt vært tyveri. 

Nei. Det er ikke tyveri å motta noe i eget navn til sitt eget hjem. 

Ordrebekreftelsen viser at TS er eieren av Dysonen. Det går ikke an å stjele noe som allerede er ditt. 

Uansett hvordan du vrir og vender på det så er TS uskyldig, for TS har ikke gjort noe som helst. Og TS kunne strengt tatt ikke rettferdiggjøre at støvsugeren ikke var TS sin på tross for at det har skjedd feil. Ansvaret for feilen ligger fortsatt på Dyson, og det er ikke TS som "bør finne ut av det" da.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kan være noen har brukt personnummeret ditt og prøvd å bestille en med det alikevell kan din adresse registrert på ditt personnummer blitt brukt.

Anonymkode: f879e...31e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes det er veldig fint å lese at noen har anstendighet til å si i fra for å rette opp i feilen. Kudos til ts!

Anonymkode: e7aec...dba

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ville ikke hatt en Dyson om jeg fikk den gratis. Makan til drittmaskiner. Ufattelig dårlig sugeevne på dem

Har du spylt filteret?

Ts: Har du det sykt støvete hjemme slik at svigermor trodde du ikke hadde støvsuger og har kjøpt deg en i all diskresjon?😂

Anonymkode: 11f46...0a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg har en ny Dyson på hytta og synes det er en fantastisk maskin!

Anonymkode: 1ffe2...220

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kos deg med god samvittighet for noe du ikke hadde trengt å ha dårlig samvittighet for. Hadde vært mye mer koselig med en ny støvsuger. ;) 

Gud, så slitsomt det må være å være så negativt innstilt som du og et par andre er her i tråden! Et veldig dårlig forsøk på å få trådstarter til å angre for at hun var ærlig. Hun har jo allerede en Dyson hun er fornøyd med, jeg forstår veldig godt at hun er! Glad for at dere pessimister ikke er i min krets, så tappende 😄

Anonymkode: 9c290...513

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Gud, så slitsomt det må være å være så negativt innstilt som du og et par andre er her i tråden! Et veldig dårlig forsøk på å få trådstarter til å angre for at hun var ærlig. Hun har jo allerede en Dyson hun er fornøyd med, jeg forstår veldig godt at hun er! Glad for at dere pessimister ikke er i min krets, så tappende 😄

Anonymkode: 9c290...513

Spørs om du ser på glasset halvtomt eller halvfullt. 

Jeg var jo positiv på MIN måte. Jeg ønsket jo på høyst positiv vis at TS beholdt støvsugeren. Om noe så var det jo TS som var negativ til det. ;) 

Hadde TS vært like positiv som meg så hadde hun vært en Dyson støvsuger rikere. Og venner som kommer med slike råd er jo virkelig noe å beholde. ;) 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...