Gå til innhold

Hvor er dagboka til Vinga.....??

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Noen som vet??? Den er jo borte jo....er en av de få dagbøkene jeg bare må få med meg. Hun er så flink til å skrive og det er artig å følge utviklingen...men hvor er den blitt av??

Er det jeg som er blind eller er den blitt borte? :roll:

V I N G A-H V O R-E R-D U???

PS Mulig ikke riktig fora for etterlysning men ble bare litt rådvill her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vinga har desverre bedt moderatorene om å slette hennes dagbok....

Hun har også, så vidt jeg har hørt for øret, "slettet seg selv" som bruker her inne.....

:cry: Nå er jeg ikke helt sikker på hvorfor, men jeg tror det hadde noe med at enkelte personer begynnte å bli ufin mot henne, og la ut personlige opplysninger om henne, eller noe i den dur....

Og hun ville da ikke la noe så personlig som en dagbok ligge tilgjengelig for alle noe mer...

Dersom du ser litt inne på innleggene under "Ris, ros, tips", tror jeg du skal kunne få flere svar...

(Temaet har vært oppe der inne noen ganger nå, ja)

Jeg synes også det er fryktelig trist at Vinga måtte ty til dette drastiske skrittet, men jeg har nok all forståelse for det, ja....

Jeg håper Vinga har det bra, og håper at hun kommer igjen her på KG....

MEn med en kanskje litt mer anonym utgave (og med et annet nick?), for hennes egen del....

Jeg savner også å lese dagboken til Vinga, og leg leste ALLE trådene som var startet av henne, fordi jeg syntes hun var veldig reflektert, og ikke så "dum"....

Jeg har egentlig tro på at Vinga "tyvleser" her inne fremdeles, og kanskje skriver ett eller annet innlegg som gjest også (håpe håpe), så jeg vil bare si:

Go Vinga!!!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MAKAN!!!! :evil: :evil: :evil:

Fatter ikke hva som går av folk. Skjønte at det måtte være noe galt. Nei, jeg skjønner ikke hva som går av folk. De tyr til hva som helst av missunnelse og ergrelse over andres lykke.

Nei, håper du leser dette Vinga. Ønsker deg masse lykke til videre! :D

STÅ PÅ!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg på denne tråden for å si at jeg savner å lese i dagboka di, Vinga! Var innom eh.... 1-2 ganger hver eneste dag for å se om du hadde postet innlegg der... Føler at KG ikke er det samme uten dagboka di. :cry:

Du er kjempeflink til å skrive!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også bare si at jeg savner dagboken hennes - hun er virkelig flink til å skrive!! :D

Uansett Vinga - om du er innom....savner deg og håper du dukker opp igjen!!

Lykke til hvor enn du er... :D !!!

(kommer helt sikkert til å tenke på deg/dere i framover...spsielt februar!!...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Fatter ikke hva som går av folk. Skjønte at det måtte være noe galt. Nei' date=' jeg skjønner ikke hva som går av folk. De tyr til hva som helst av missunnelse og ergrelse over andres lykke.[/quote']

Jeg har også opplevd mer enn en gang at folk har "lett etter meg" og send e- poster til personer de tror kjenner meg osv. Det er skremmende men etterhvert så lærer du deg at du ikke må legge ut altfor mye privat info. om deg selv. Hvertfall ikke så mye at folk kan legge ut hele navnet ditt ol.

Det er vel det Vinga har lært nå håper jeg.

Men jeg tviler sterkt på at noen har vært misunnelige på Vinga's "lykke"- det er nok mere på pur f*** at noen gjorde dette.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg savner og inneleggene dine Vinga...

Og degboken din, den er jo så fin.

Kom tilbake, ikke la sånne drittsekker ødelegge.

klem M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri lest dagboka til Vinga, men jeg skjønner at jeg har gått glipp av noe.

(Leser aldri dagbøkene til noen, har ikke så frykelig god tid) :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...