AnonymBruker Skrevet 26. mars #1 Skrevet 26. mars Altså, er det mulig? Jeg landa prosjektlederstilling i firma jeg har sikla etter kjempelenge. Før første møte med teamet på mitt aller første prosjekt i firmaet møter jeg han som en nærmest kan kalle min nestleder det neste året (sannsynligvis to). Vi kommer så sinnsykt godt overens, praten flyter, vi deler humor og interesser og verdier… Vi er helt enige om kjøreregler for samarbeidet oss imellom, og jeg merka allerede da at det kom til å gå som en drøm. Det må være det best mulige utgangspunktet for en god profesjonell relasjon oss imellom… og jeg går derfra, og innser at jeg er HODESTUPS forelska i denne mannen. Jeg er 36, skilt på andreåret uten barn, og føler meg som en tenåring igjen. En helt overveldende forelskelse! Men måtte det være akkurat han? Alle rådene for å komme over forelskelse går jo ut på å unngå han, men vi skal jo sees minst en gang i uka (og maile mye oftere). Vi er begge single, men ifølge facebook er han nylig skilt (ett år siden) og jeg som er på andreåret kjenner fortsatt at jeg ikke egentlig er klar for noe nytt forhold enda. Det rasjonelle er jo å unngå det potensielle kaoset som oppstår hvis jeg hadde røpet følelsene mine på noen måte og han fortsatt «måtte» jobba nært med meg i minst ett år til, men herregud, hvordan skal dette gå? Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 17912...41f 5
AnonymBruker Skrevet 27. mars #2 Skrevet 27. mars Du må gå til prosjekteier og fortelle om dette. Så må du bytte ut denne medarbeideren. Enkelt. Anonymkode: 398e0...9a9 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars #3 Skrevet 27. mars Hodestups forelska etter første møte i jobbsammenheng som prosjektleder? Tror ikke vill outa det nei Anonymkode: fe961...f25 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars #4 Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hodestups forelska etter første møte i jobbsammenheng som prosjektleder? Tror ikke vill outa det nei Anonymkode: fe961...f25 Haha. Skal sies jeg har en del erfaring fra før, bare typisk at det skjedde når jeg omsider har landa drømmejobben og han er såpass lett å jobbe med. Anonymkode: 17912...41f 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars #5 Skrevet 27. mars Det her kan bli katastrofe. Særlig for deg som er overordnet han. Hvis det skjærer seg mellom dere er prosjektet fucka Anonymkode: dbc44...ee1
late_argument Skrevet 27. mars #7 Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (17 timer siden): Du må gå til prosjekteier og fortelle om dette. Så må du bytte ut denne medarbeideren. Enkelt. Anonymkode: 398e0...9a9 nørd tips 1
late_argument Skrevet 27. mars #8 Skrevet 27. mars Drit i prosjektet. Nyt forelskelsen og eventyret Tenk så gøy det kan bli! 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars #9 Skrevet 27. mars Nei, du er ikke forelska. Man blir ikke glad i et menneske uten å kjenne det, fordi det å være glad i noen krever at du kjenner det. Du er kåt. Du er også 36. Altfor gammel til å rote sammen kåt og det å oppriktig like noen (som altså krever at du kjenner dem). Ingen har, noensinne, vært oppriktig glad i en fremmed. Det er bare - kåt. Gå ut i helga og finn deg et ligg. Og så møter du opp på mandag og oppfører deg som et rasjonelt, tenkende menneske. Anonymkode: 48861...1f6 2 5
AnonymBruker Skrevet 27. mars #10 Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, du er ikke forelska. Man blir ikke glad i et menneske uten å kjenne det, fordi det å være glad i noen krever at du kjenner det. Du er kåt. Du er også 36. Altfor gammel til å rote sammen kåt og det å oppriktig like noen (som altså krever at du kjenner dem). Ingen har, noensinne, vært oppriktig glad i en fremmed. Det er bare - kåt. Gå ut i helga og finn deg et ligg. Og så møter du opp på mandag og oppfører deg som et rasjonelt, tenkende menneske. Anonymkode: 48861...1f6 Stemmer i her, bare kåt Anonymkode: 56688...258 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars #11 Skrevet 27. mars Virker litt desperat kanskje. Hold deg profesjonell. Anonymkode: 63aa2...22d 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars #12 Skrevet 27. mars Jeg skjønner ikke problemstillingen. Hva er det du lurer på egentlig? Anonymkode: efe11...395 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars #13 Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (På 26.3.2025 den 21.31): Altså, er det mulig? Jeg landa prosjektlederstilling i firma jeg har sikla etter kjempelenge. Før første møte med teamet på mitt aller første prosjekt i firmaet møter jeg han som en nærmest kan kalle min nestleder det neste året (sannsynligvis to). Vi kommer så sinnsykt godt overens, praten flyter, vi deler humor og interesser og verdier… Vi er helt enige om kjøreregler for samarbeidet oss imellom, og jeg merka allerede da at det kom til å gå som en drøm. Det må være det best mulige utgangspunktet for en god profesjonell relasjon oss imellom… og jeg går derfra, og innser at jeg er HODESTUPS forelska i denne mannen. Jeg er 36, skilt på andreåret uten barn, og føler meg som en tenåring igjen. En helt overveldende forelskelse! Men måtte det være akkurat han? Alle rådene for å komme over forelskelse går jo ut på å unngå han, men vi skal jo sees minst en gang i uka (og maile mye oftere). Vi er begge single, men ifølge facebook er han nylig skilt (ett år siden) og jeg som er på andreåret kjenner fortsatt at jeg ikke egentlig er klar for noe nytt forhold enda. Det rasjonelle er jo å unngå det potensielle kaoset som oppstår hvis jeg hadde røpet følelsene mine på noen måte og han fortsatt «måtte» jobba nært med meg i minst ett år til, men herregud, hvordan skal dette gå? Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 17912...41f La meg gjette, du er en sånn som får følelser for en mann veldig raskt, men så kan det fort gå over og? Du er nok bare veldig betatt, og hjernen din er i en slags romantisk drøm. Du er 36 å ung, uten barn og kan dermed fortsatt velge retningen på livet ditt. Dette her blir bare trøbbel. Anonymkode: 37e6e...e79
AnonymBruker Skrevet 28. mars #15 Skrevet 28. mars Jeg ville selvsagt ikke gjort noe med dette, bare holdt meg profesjonell. Det må du vel klare, om du er voksen? Så får dere heller se med tiden hva som skjer mellom dere, men ta det veldig med ro. Du kjenner ham ikke i det hele tatt. Anonymkode: f0021...1d8
AnonymBruker Skrevet 28. mars #16 Skrevet 28. mars Greit nok dette. Men som prosjektleder må du huske bruke avsnitt når du avleverer rapporter og lignende. Anonymkode: 4676b...640 2 1
carlberner1 Skrevet 29. mars #17 Skrevet 29. mars Det slår meg plutselig hvorfor jeg ofte ikke har så stor tillit til unge prosjektledere Forelska i en du ikke kjenner? Jadda. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå