Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2006 #1 Skrevet 12. mars 2006 eller går du ut? Hvis du røyker inne, hva gjør du for å minske lukten?
Gjest Tyr Skrevet 12. mars 2006 #2 Skrevet 12. mars 2006 Jeg går ut. Det er det beste for alle parter.
Gjest Gjesta Skrevet 12. mars 2006 #3 Skrevet 12. mars 2006 eller går du ut? Hvis du røyker inne, hva gjør du for å minske lukten? ← Om dagen går jeg ut og røyker. Om kvelden røyker jeg inne.. Har luftrenser som tar knekken på lukta
Hu i Svingen Skrevet 12. mars 2006 #4 Skrevet 12. mars 2006 Inne nå som det er så kaldt. Er det over null bærer det ut.
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2006 #5 Skrevet 12. mars 2006 Lukter det røyk inne hos dere? Av tøy osv...Er dere flinke till å lufte osv?
Hu i Svingen Skrevet 12. mars 2006 #6 Skrevet 12. mars 2006 Det stinker her. Ugh! Lufter når det er mildt nok og vasker så ofte som mulig. Ekkel vane, jeg vet. *glede seg til våren*
Gjest vimse Skrevet 12. mars 2006 #7 Skrevet 12. mars 2006 Vi røyker inne, sommer som vinter. Det eneste jeg merker av lukt er i gardinene, som jeg slenger i vaskemaskinen med jevne mellomrom. Vi bor i et gammelt hus, det er trekkfullt her, så har nok en fordel der.
Nita Skrevet 12. mars 2006 #8 Skrevet 12. mars 2006 Nå er jeg ex-røyker, og vet av egen erfaring at røykere ikke selv kjenner hvor mye røyklukt det er hos dem. Dette fant jeg ut da jeg sluttet men skal selvfølgelig ikke være veldig kategorisk, noen har jo bedre luktesans enn andre.
Gjest vimse Skrevet 12. mars 2006 #9 Skrevet 12. mars 2006 Nå er jeg ex-røyker, og vet av egen erfaring at røykere ikke selv kjenner hvor mye røyklukt det er hos dem. Dette fant jeg ut da jeg sluttet men skal selvfølgelig ikke være veldig kategorisk, noen har jo bedre luktesans enn andre. ← Det er sant, det er individuelle forskjeller der også
Gjest 2324 Skrevet 12. mars 2006 #10 Skrevet 12. mars 2006 Nei jeg røyker ute, synes det rett og slett er grusomt å være inne et sted hvor det røykes inne over lengere tid.
Gjest gjest1 Skrevet 12. mars 2006 #11 Skrevet 12. mars 2006 Nei jeg røyker ute, synes det rett og slett er grusomt å være inne et sted hvor det røykes inne over lengere tid. ← Enig. Dessuten blir jo alt gult og jævlig inne. Nå som jeg har blitt vant til å gå ut kan jeg ikke fatte og begripe at jeg røyka inne før, at jeg orket å sitte inne i min egen røyksky.
Amanlis Skrevet 12. mars 2006 #12 Skrevet 12. mars 2006 Nei jeg røyker ute, synes det rett og slett er grusomt å være inne et sted hvor det røykes inne over lengere tid. ← Helt enig! Jeg går ut, eller røyker under vifta som drar vekk røyklukta på et blunk.
Gjest Emeldina Skrevet 12. mars 2006 #13 Skrevet 12. mars 2006 Jeg røyker inne, men bare i stua eller på kjøkkenet. Jeg kommer nok til å gå ut på verandaen når det blir varmere i været. Samboeren min røyker ikke. Vi lufter også ganske mye, og vi bruker luftfriskere. Det lukter sjelden røyk av klærne våre; nesten aldri av hans, men av og til av mine hvis jeg har røyket mye.
Gjest Gjesta Skrevet 12. mars 2006 #14 Skrevet 12. mars 2006 Jeg røyker egentlig ute, men så har det vært så jævlig mye snø på verandaen at jeg røyker litt inne nå. skal skjerpe meg, og da setter jeg ut bøtter med varmt vann og grønnsåpe, det tar mye av lukten
Gjest Catwoman Skrevet 12. mars 2006 #15 Skrevet 12. mars 2006 Røyker bare ute - uansett vær. Hater røyklukt inne og av hår og klær etc. Og ja, selv som røyker kjener jeg godt hvordan inneluften blir om man røyker inne.
Gjest Gjesta Skrevet 12. mars 2006 #16 Skrevet 12. mars 2006 (endret) Jeg røyker inne, men har ikke noe problem med å kjenne at lufta blir dårlig av det. Jeg lufter mye, og bare det blir litt varmere ute så skal jeg begynne å ta røyken utendørs. Endret 12. mars 2006 av Fairy
Gjest Hilde K S Skrevet 12. mars 2006 #17 Skrevet 12. mars 2006 Jeg røyker kun ute. Fy søren så effektivt det er for nedtrapping når det er stiv kuling og regn ute.
koldbruna Skrevet 12. mars 2006 #18 Skrevet 12. mars 2006 Røyket inne før....men da Julie ble født begynte vi å røyke ute,det har vi fortsatt med.Er det kaldt ute røyker jeg under vifta på kjøkkenet.
Gjest gjesta Skrevet 12. mars 2006 #19 Skrevet 12. mars 2006 Jeg røyker kun ute. Fy søren så effektivt det er for nedtrapping når det er stiv kuling og regn ute. ←
Gjest Gjest_Lars_* Skrevet 12. mars 2006 #20 Skrevet 12. mars 2006 Klassikeren er jo de som setter vinduet på gløtt og røyker ved det. Det eneste man oppnår da er at all røyken blåser inn gjennom hele huset. Men helt utrolig hvor vanskelig det er for røykere å kjenne røyklukta. (Til røykere: røyker dere inne, vil enhver ikke-røyker kjenne at det stinker røyk uansett om det bare røykes ett par ganger om dagen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå