AnonymBruker Skrevet 26. mars #1 Del Skrevet 26. mars Har ikke merka noe på dama enda da, he he Anonymkode: 186a7...265 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #2 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har ikke merka noe på dama enda da, he he Anonymkode: 186a7...265 Da må de bli behandlet riktig og flørta med Anonymkode: 24351...980 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #3 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da må de bli behandlet riktig og flørta med Anonymkode: 24351...980 Mottatt. Kvinner er ikke ansvarlige for egen sexlyst humør. Anonymkode: a9c2d...9be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #4 Del Skrevet 26. mars For meg er det litt motsatt 😅. Jeg orker ikke tanken på sex når det er så varmt🥵. Liker det bedre på litt mørke høst/vinterkvelder med fyr i peisen osv. det får meg mer i stemning. Anonymkode: 7437d...bd1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #5 Del Skrevet 26. mars Jeg er kåt året rundt. K50 Anonymkode: d4ac5...275 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 26. mars #6 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er kåt året rundt. K50 Anonymkode: d4ac5...275 + 1. Men helt klart, varme er ingen ufordel akkurat. Kv. 50 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 26. mars #7 Del Skrevet 26. mars Det er selvsagt store individuelle forskjeller, men det generelle svaret er ja. Sola virker slik på oss alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #8 Del Skrevet 26. mars Mener bestemt det var noe som heter vårkåt? Anonymkode: 186a7...265 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #9 Del Skrevet 26. mars De fleste blir kåtere om våren, uanstrengt kjønn og alder. Anonymkode: 2ed0a...860 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #10 Del Skrevet 26. mars Nei ikke spesielt nei. Jeg er gladere, har mer energi og livet oppleves mer lystbetont når vi er i den rette årstiden med lys og varme men dette har med trivsel, velvære og psykisk helse å gjøre, ikke hvor kåt jeg evt måtte være. Anonymkode: a0c98...435 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #11 Del Skrevet 26. mars Mens noen åpenbart er mest kåte i julebords-sesongen? Anonymkode: 186a7...265 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå