AnonymBruker Skrevet 30. mars #21 Del Skrevet 30. mars Synes ikke man skal avvise barn som trenger nærhet. Kjøp en større seng, eventuelt en seng til og ha i samme rom, så får alle sove godt. De slutter tidsnok likevel, når de blir litt større. Anonymkode: 8eea3...52f 3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #22 Del Skrevet 30. mars Jeg elsker å samsove med barnet på 2 år 😍😍❤️ Anonymkode: 79c70...0fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #23 Del Skrevet 30. mars Vi har 2 120senger ved siden av hverandre. Det tar ikke såååå mye større plass enn en vanlig dobbeltseng, men samtidig god plass til 6 og 7åringen som ofte kommer tuslende. Jeg synes det er sååå koselig, og gruer meg til de ikke vil lengre. Mannen og. Men ungene veit også at hvis døra vår er lukket, er det ikke lov å komme inn. Så enn så lenge har vi mulighet for både nærhet med barna og privatliv selv. Anonymkode: c383a...26f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #24 Del Skrevet 30. mars Nr en sov i egen seng fra hun var ca 1 1/2 år. Kom veldig sjelden inn til oss. Nr to sov sammen med oss i dobbeltsenga til han var ca 4 år. Da kjøpte vi en 120 cm lang seng som jeg og han sover i. Så nå snorker mannen for seg selv i dobbeltsenga, datteren alene på sitt rom og jeg sover med 7 åringen på han sitt rom. Alle er fornøyde. Anonymkode: c6fd2...2f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #25 Del Skrevet 30. mars Jeg elsker å sove med barna i sengen. Kan dere ikke skaffe mer plass? Flere gode forslag under. En dag vil de slutte av seg selv. Anonymkode: 81834...8d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:57 #26 Del Skrevet lørdag kl 09:57 AnonymBruker skrev (På 26.3.2025 den 20.36): Vi har tre relativt små barn. Alle kommer nesten alltid opp i vår seng i løpet av natten. Det blir veldig fullt. Vi sover dårlig og får vondt i ryggen. Om vi følger dem tilbake til egen seng, kommer de ofte fort til oss igjen. Å holde alle i egen seng blir fort et helnattsprosjekt som også gjør at vi sover dårlig. Noen som har noen gode løsninger på dette? Har prøvd å snakke med de største av de tre, men alle blir irrasjonelle om natta. Anonymkode: 47db8...0f6 bare si nei Anonymkode: 801d9...6b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:06 #27 Del Skrevet lørdag kl 10:06 Lag større seng🥰 Å nyt disse årene de går så fort. Å som jeg savner den tiden. Mine er store og flyttet hjemmefra . Anonymkode: be809...f60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:39 #28 Del Skrevet lørdag kl 11:39 AnonymBruker skrev (På 26.3.2025 den 20.36): Vi har tre relativt små barn. Alle kommer nesten alltid opp i vår seng i løpet av natten. Det blir veldig fullt. Vi sover dårlig og får vondt i ryggen. Om vi følger dem tilbake til egen seng, kommer de ofte fort til oss igjen. Å holde alle i egen seng blir fort et helnattsprosjekt som også gjør at vi sover dårlig. Noen som har noen gode løsninger på dette? Har prøvd å snakke med de største av de tre, men alle blir irrasjonelle om natta. Anonymkode: 47db8...0f6 Du ligger sammen med barna- far en annen plass. Anonymkode: 9cd11...670 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:39 #29 Del Skrevet lørdag kl 11:39 AnonymBruker skrev (1 time siden): bare si nei Anonymkode: 801d9...6b9 Drittkj*** Anonymkode: 9cd11...670 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:41 #30 Del Skrevet lørdag kl 11:41 AnonymBruker skrev (På 27.3.2025 den 22.07): OMG. Følg dem tilbake til egen seng HVER ENESTE GANG. Det virker. Avklar med mannen hvem som er ansvarlig når. Er de syke slik at de ikke kan sove alene så legg madrass på deres rom og sov der, eller sov i deres seng (kjøp voksen størrelse seng). Skjønner ikke at folk orker å ha barn i senga, særlig ikke når de blir eldre. Anonymkode: b2bc8...196 Stakkars barna da! De vil jo bare ha KOS!!!!! NÅ MÅ DU SLUTTE!! DU KAN IKKE HA BARN SELV Anonymkode: 9cd11...670 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:38 #31 Del Skrevet lørdag kl 18:38 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Drittkj*** Anonymkode: 9cd11...670 absolutt ikke, sunnere for både barn og mor/far + barnet kan død i krybbedød Anonymkode: 801d9...6b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:49 #32 Del Skrevet lørdag kl 18:49 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Stakkars barna da! De vil jo bare ha KOS!!!!! NÅ MÅ DU SLUTTE!! DU KAN IKKE HA BARN SELV Anonymkode: 9cd11...670 🤣 Jeg har tre barn, alle sover i egen seng, ingen traumer. Det er jo ikke å avvise, å følge dem tilbake til senga, det er litt mer jobb for meg i begynnelsen, men evig verdt det. Jeg anerkjenner følelsene de har og trygger dem, så går jeg og legger meg igjen. Da mellomste var 1 år sov jeg ofte på madrass ved sprinkelsenga for hun våknet så ofte, og jeg var gravid, orket ikke gå til og fra. Får barnet ditt alt det ber om, for ikke å føle seg avvist? Det er forskjell på å trenge noe/behov og å ville noe. Barnet vil ha godteri, iPad, saft - barnet trenger ikke det. Ikke alltid de trenger kos heller. Selv om de vil ha. Lær deg å si nei. Anonymkode: b2bc8...196 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå