Gudefigur Skrevet 26. mars #1 Del Skrevet 26. mars Er litt sånn, penger eller moro, har alltid hatt dårlig råd. Jeg har mye kunnskaper om noen felt, kunne lett ha gjort en karriere, men jeg syns det er morsommere å gjøre ting jeg liker. Alltid likt å trene, ikke alltid jeg har mat men et relativt slank, det er kanskje bedre enn å spise seg mett hver dag. Er så god følelse når man gjør noe man liker, det er mye press til å surfe nyheter på mobil og se på norske program, men det er bare tull. Livet blir så langt også når man gjør det man liker på en god måte, et langt eventyr hvor man lærer så mye. Jeg ser ikke ned på folk som jobber mye og har mye, men det er litt overdrevent når man fra naturen bare trenger å lage unger. Vil anbefale flere å gjøre som de vil istedet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:17 #2 Del Skrevet mandag kl 18:17 Gudefigur skrev (På 26.3.2025 den 20.35): Er litt sånn, penger eller moro, har alltid hatt dårlig råd. Jeg har mye kunnskaper om noen felt, kunne lett ha gjort en karriere, men jeg syns det er morsommere å gjøre ting jeg liker. Alltid likt å trene, ikke alltid jeg har mat men et relativt slank, det er kanskje bedre enn å spise seg mett hver dag. Er så god følelse når man gjør noe man liker, det er mye press til å surfe nyheter på mobil og se på norske program, men det er bare tull. Livet blir så langt også når man gjør det man liker på en god måte, et langt eventyr hvor man lærer så mye. Jeg ser ikke ned på folk som jobber mye og har mye, men det er litt overdrevent når man fra naturen bare trenger å lage unger. Vil anbefale flere å gjøre som de vil istedet Folk kommer til å få et annet syn når 3 verdensktig bryter ut og da mister vi alt av komfort. Så sånn er jo det bare bra sånn folk innser det å leve livet å nyte i sin lille selvsentrerte lystboble ikke er sannheten likevell og kanskje begynner å bry seg mer om andre for å få ting til å gå rundt. Anonymkode: 1b7b6...00e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå