AnonymBruker Skrevet 26. mars #1 Del Skrevet 26. mars Jeg har ikke særlig feminin figur. 158 høy og litt «tønnete» i kroppen. Ikke tynn med smal midje - men heller ikke tjukk. Tips til noe som kan kle min fasong? Føler meg sjelden feminin Anonymkode: 03f32...952 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #2 Del Skrevet 28. mars Veldig vanskelig, vet heller ikke alderen din. Har du noenlunde pene ben, kan du gå for en kortere kjole, men her er to fra Floyd som kanskje kunne passe: Anonymkode: fe9a1...089 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #3 Del Skrevet 28. mars Jeg synes ikke kjolene over her kler en "tønnete" fasong uten markert midje. En lang eller halvlang kjole med empiresnitt tror jeg kan bli bra. Har du pene armer eller legger? I så fall bør de vises fram. Anonymkode: b27e8...3f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:14 #4 Del Skrevet lørdag kl 22:14 Kanskje denne typen hvor du kan skape litt midje samt at ermene hjelper på fasongen. Bubbleroom Anonymkode: e72d0...6f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 02:07 #5 Del Skrevet mandag kl 02:07 AnonymBruker skrev (På 28.3.2025 den 5.55): Jeg synes ikke kjolene over her kler en "tønnete" fasong uten markert midje. En lang eller halvlang kjole med empiresnitt tror jeg kan bli bra. Har du pene armer eller legger? I så fall bør de vises fram. Anonymkode: b27e8...3f8 Hun skriver at hun ikke er tykk, så at hun har "tønnete" fasong kan skjules litt med tanke på den lilla kjolen. Men, det er nesten umulig å gi gode råd når hun gir så lite opplysninger, og hun ble også borte fra tråden. Det hun bør gjøre, er å gå til en fysisk butikk og prøve på kjoler for å se hva som kan passe, og få hjelp av butikkansatte. Anonymkode: fe9a1...089 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå