AnonymBruker Skrevet 26. mars #1 Del Skrevet 26. mars Hei. Jeg trenger virkelig noen som kan betrygge meg litt, fordi i dag var jeg på jobbintervju til en skobutikk. Jeg søkte selvom det var 18 års grense, og ble invitert på intervju. Når jeg kom svarte jeg på de vanlige spørsmålene, og de ble sjokkert da de fant ut av jeg er 14 år. De klarte ikke fortelle nok om hvor mye de elsket søknaden min, og hvor stolt jeg burde være over at jeg var få av de 400 som søkte, som fikk komme på intervju. Jeg hadde derimot en litt dårlig følelse, fordi jeg prata litt ut av meg selv fordi jeg glemte litt hva de spurte om. Er det en sjanse for at jeg kan få jobben? De skal ikke ringe før litt under en uke, og jeg orker ikke gå så lenge å bare tenke på det. Anonymkode: 48c2c...b86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordlending Skrevet 26. mars #2 Del Skrevet 26. mars Ikke hvis man må være 18. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #3 Del Skrevet 26. mars Når fant de ut alderen din? Starten eller slutten? De har ikke lov til å ansette deg i en helt vanlig stilling. Antageligvis forventes det jo stenging av butikk og være aleine og slikt. Det går ikke som 14, og er ingenting i mot deg personlig. Men likte de deg veldig godt kan det jo være at du får tilbud som litt ekstrahjelp oppå de andre på de travleste tidspunktene. Anonymkode: caf3b...b5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #4 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Når fant de ut alderen din? Starten eller slutten? De har ikke lov til å ansette deg i en helt vanlig stilling. Antageligvis forventes det jo stenging av butikk og være aleine og slikt. Det går ikke som 14, og er ingenting i mot deg personlig. Men likte de deg veldig godt kan det jo være at du får tilbud som litt ekstrahjelp oppå de andre på de travleste tidspunktene. Anonymkode: caf3b...b5a Det fant den ut ganske i starten, etter at jeg hadde introdusert meg selv. Virker ikke som alderen sto så veldig i veien, de ble veldig positivt overrasket og virket som de bare syns det var gøy. Anonymkode: 48c2c...b86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkSolsikke Skrevet 26. mars #5 Del Skrevet 26. mars Du får nok ikke den jobben, dessverre. Det er en del regler rundt hvor mye barn under 15 år har lov til å jobbe. du må nok være minst 16 eller 17 for å stå i en butikk, for å håndtere penger/kasse osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå