Gå til innhold

Jeg er helt ødelagt etter brått brudd

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Saltbørse skrev (Akkurat nå):

Jeg står i akkurat samme situasjon som deg nå. Prikkens lik, annet enn at jeg vet hvem mannen er og at han er far til ei venninne datteren min har på skolen.
Altså, ødelagt våres familie og potensielt den vennlige relasjonen mellom deres døtre.

Du skal ikke se bort fra at personen her også er far til venner/veninner av barna, eventuelt treneren deres.

Anonymkode: 91618...bac

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg trives best når jeg har noen å dele hverdagen med, dele de små tingene "hvordan har dagen din vært?", kjenne varmen fra hverandre når man går til sengs om kvelden, kunne gi en klem eller et kyss, spise sammen og gjøre ting sammen. Du skjønner sikkert tegninga? Og en naturlig del av hverdagen er jo barna, de jeg elsker å ha rundt meg, plutselig så skal jeg bare ha de rundt meg annenhver uke.

Jeg forstår deg veldig godt. Finner du deg en elskverdig dame så kan dette skje fortere enn du aner. Barn senser ofte det veldig raskt. Ihvertfall når de er kommet over den verste sorgen over samlivsbruddet. 

Anonymkode: 58a16...76d

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Unnskyld det var ikke meningen å fornærme deg om jeg gjorde det. Virker som du har gode verdier etter det jeg kan se. Det er veldig positivt. Da tiltrekker du deg mennesker. 

Å låse seg til yrkesgrupper vil jeg ikke anbefale. Helheten er viktig. Slik tenker ihvertfall jeg. 

Anonymkode: 58a16...76d

Nei da tok det ikke slik, ville bare oppklare. Kunne leses som at jeg ikke jobbet i forholdene, det er noe jeg i høyeste grad gjør. Der er jeg ikke bortskjemt, jeg tenker mer på de som ikke har hellet med seg på Tinder og de greiene der, siden de ikke har utseendet med seg, selv om de har en super personlighet.

Verdiene mine har jeg fra mine fantastiske foreldre, de har gjort meg til den jeg er i dag.

Låser meg ikke til yrkesgrupper, men foretrekker at personen er i arbeid. Jeg er leder i en IT bedrift selv og hadde jeg valgt på nytt så hadde jeg nok havnet i et omsorgsyrke. Jeg er veldig interessert i folk og genuint interessert i å høre om dagen deres. Hun som forlater meg nå er i et omsorgsyrke, selv om hun ikke praktiserer det lenger, så er det veldig mange fine samtaler vi har fått ut av jobben hennes.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva mener du med uheldig cocktail? 

Men folk er ikke så spesielle, så om 1 år er dette ikke så ille lenger, kanskje har du en ny også. Og joda, noen kommer til å «ta plassen hennes» ;) 

Anonymkode: d40fb...4c0

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva mener du med uheldig cocktail? 

Men folk er ikke så spesielle, så om 1 år er dette ikke så ille lenger, kanskje har du en ny også. Og joda, noen kommer til å «ta plassen hennes» ;) 

Anonymkode: d40fb...4c0

Mye følelser innvolvert, hun sier at hun først ikke skjønte hva det var, men at hun følte at noe manglet.

Ene barnet fikk autisme diagnose, ett flyttet langt unna for å gå skole, så har du alderen der noen kjøper mc, noen Porsche og noen bytter ut mannen, en annen mann som hun får følelser for, så gå ned mye i vekt og få bekreftelse fra andre og i tillegg så kan disse sprøytene gjøre mye med følelseslivet. Det jeg mente med cocktail, mange triggere. Eller så kan det være så enkelt at hun ikke har jobbet nok med sine følelser for meg, lett å glemme i en hektisk hverdag. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hør her!!! Alt skjer for en grunn!! Om 1 år betyr dette NADA......Hold hodet oppe!!!!!! Det går over!!!!! Lover deg!!

Anonymkode: 22edb...371

Er det virkelig nødvendig å skrike sånn og være så voldsom? 🙄

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Du skal ikke se bort fra at personen her også er far til venner/veninner av barna, eventuelt treneren deres.

Skjedde her. Eks-mannen min var utro med nabo, mor og trener til mitt barns venninne…. Ødela to familier, vennskap mellom barn og samholdet i et helt nabolag. Vi måtte flytte og bytte skole for at ungene skulle komme seg videre…. Helt forjævlig kvalmt og egoistisk. 

Anonymkode: 3a5e1...68f

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skjedde her. Eks-mannen min var utro med nabo, mor og trener til mitt barns venninne…. Ødela to familier, vennskap mellom barn og samholdet i et helt nabolag. Vi måtte flytte og bytte skole for at ungene skulle komme seg videre…. Helt forjævlig kvalmt og egoistisk. 

Anonymkode: 3a5e1...68f

Greit at man ønsker seg ut av et forhold, men man kan vente med det nye livet til man har avsluttet det gamle.

Jeg er i utgangspunktet litt slik at om man har valgt å få barn sammen, så har man i utgangspunktet også valgt partner man skal dele både gode og vanskelige år med. Unntaket er selvfølgelig der det er fysisk eller psykisk vold, der må man komme seg ut så fort som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vil bare si at du virker som en utrolig fin mann. Vit det! Noe sier meg at hun meget godt kan komme til å angre dette til slutt, men du må selvfølgelig konsentrere deg om å leve livet ditt for deg og barna dine. Det virker som du har en god plan. Hva fremtiden bringer vet ingen, men ønsker deg gode ting for fremtiden!

Anonymkode: 7fb6e...cd5

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vil bare si at du virker som en utrolig fin mann. Vit det! Noe sier meg at hun meget godt kan komme til å angre dette til slutt, men du må selvfølgelig konsentrere deg om å leve livet ditt for deg og barna dine. Det virker som du har en god plan. Hva fremtiden bringer vet ingen, men ønsker deg gode ting for fremtiden!

Anonymkode: 7fb6e...cd5

Hei, tusen takk for det. Det kan jo hende hun angrer når spenningen er borte, men det er det nok aldri noen som får vite. Hun er av den typen som aldri tar feil og gjør hun det, så kommer hun neppe til å innrømme det for noen, trolig ikke en gang for seg selv. Slaget er nok derfor i utgangspunktet tapt, om hun hadde snudd, så vil jeg jo heller aldri vite når hun dumper meg neste gang.

Jeg må nok forsone meg med at livet ikke ble som jeg hadde tenkt og drømt om. Enkelt er det ikke, jeg har grått hver dag siden hun gjorde det slutt. Det går bra i perioder, men så er det stadig triggere som gjør at jeg faller sammen igjen. Jeg kjenner også veldig på en ensomhet, selv om hun enda ikke har flyttet ut.

Jeg har så lyst til å kysse henne og si at jeg elsker henne som jeg har gjort hver dag i 21 år..

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 26.3.2025 den 20.07):

Siste dag av januar så sa kvinnen i mitt liv til meg at hun ville flytte fra meg, vi har snart 21 år sammen og ikke minst tre barn. 

Hun sa vi fungerer godt som familie og i hverdagen, men hun vil ha noe mer. Hun ser mer på meg som et familiemedlem og venn og er fortsatt veldig glad i meg. Vi krangler aldri og har det veldig fint sammen.

Det hører med i historien at vi har en gutt med autisme som krever mye, eldstemann flyttet ut for 1,5 år siden og hun har gått ned masse ved hjelp av slanke sprøyter. Hun er også 45 år, noe som kan bety overgangsalder. En uheldig cocktail der altså. På toppen av det hele så hadde hun veldig problemer med nærhet etter at yngstejenta ble født, noe jeg selvfølgelig har respektert.

Jeg er redd dette ikke er det riktige for verken hun eller meg, men jeg er ingen tankeleser.

Hun ville ikke prøve samlivsterapi, siden hun hadde tenkt på det så lenge, hun sier ca. 1,5 år.

Hun har ikke snakket med noen om dette, ikke foreldre, meg, søsken, kun holdt det for seg selv. 

Jeg finner noen uker etter at hun er utro, hun påstår det "bare" har foregått siden juletider og at det bare har vært kyssing. Hun ble oppdaget av noen venner av meg når hun leide på han på et avsidesliggende sted og kysset han. Han har også partner og to barn hjemme.

Hun påstår at dette ikke har noe med saken og gjøre og at hun hadde alt bestemt seg.

Viser seg at hun har delt tankene sene med en, denne mystiske mannen. Hun har søkt råd av noen som har helt andre hensikter enn å bevare vårt forhold.

Jeg har til tross for dette følelsene i behold og vet at ingen annen kvinne kan ta plassen hennes. Vi har opplevd et halvt liv sammen og har tre flotte barn. Jeg vil aldri finne en ny partner som er like opptatt av våre barn som henne.

Jeg skjønner at jeg ikke har stort jeg skal ha sagt og at jeg må gå videre. Skal jeg klare det så tror jeg at kontakten med henne må brytes, men så er det disse barna igjen da.

Jeg hadde også et ønske om å vite hvem han er, så jeg slipper å spekulere på hvem dette er. Rett og slett for å kunne unngå personen, siden hun sier jeg vet hvem han er. Kona hans har også rett til å vite mener jeg. Er det for mye forlangt?

Jeg er følelsesmessig ødelagt og har mistet all livslyst. 

Hun har slanket seg, søker nå spenning og oppmerksomhet. Javel 🤷‍♀️ Hennes liv. Tror meg, du kommer over det. Se på det heller som en gave...plutselig møter du også en dame som begjærer deg. Det kommer, bare vent. Se tilbake på dette innlegget om 2 år og jeg skal garantere deg du er et helt annet sted og over eksen din!

Anonymkode: e6d1b...086

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Hun har slanket seg, søker nå spenning og oppmerksomhet. Javel 🤷‍♀️ Hennes liv. Tror meg, du kommer over det. Se på det heller som en gave...plutselig møter du også en dame som begjærer deg. Det kommer, bare vent. Se tilbake på dette innlegget om 2 år og jeg skal garantere deg du er et helt annet sted og over eksen din!

Anonymkode: e6d1b...086

Føler 21 år sammen veier tyngre enn litt spenning og oppmerksomhet. Det er som du sier hennes liv, og jeg verken kan eller ønsker å kontrollere det.

Jeg håper selvfølgelig at det finnes noen der ute som er perfekt for meg, men det skal godt gjøres å finne noen som matcher på like mange punkter som x'en gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du fremstår som en god og flott mann❤️ Ønsker deg masse lykke til i tiden fremover.

Angående økonomi og at jeg fikk inntrykk av at du er handy: er det mulighet for å lage en utleiedel i huset? 

Anonymkode: b311a...0a9

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Den mystiske mannen har nok oppfordret henne til skillsmisse. Då de har laget en «avtale», at begge skiller seg, slik at det blir dem. 
Men siden han er en mann, så skiller han seg ikke. Veldig vanlig! Så håper hun ikke skiller seg for han, og ødlegger for seg selv. 

Anonymkode: 27ba9...b11

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du fremstår som en god og flott mann❤️ Ønsker deg masse lykke til i tiden fremover.

Angående økonomi og at jeg fikk inntrykk av at du er handy: er det mulighet for å lage en utleiedel i huset? 

Anonymkode: b311a...0a9

Det var veldig hyggelig sagt av deg. Jeg er relativt handy, men er nok ikke mulig å lage utleiedel uten at det vil kose en formue. Jeg er relativt god på økonomi og bruker lite penger på meg selv, så tror nok jeg skal overleve. Det er klart det ikke vil bli mye penger til å bruke på barna fremover, den yngste og eldste har dyre fritidsaktiviteter som må prioriteres.

Jeg har ingen dyre hobbyer selv, går mest i dyrking av grønnsaker og slikt.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den mystiske mannen har nok oppfordret henne til skillsmisse. Då de har laget en «avtale», at begge skiller seg, slik at det blir dem. 
Men siden han er en mann, så skiller han seg ikke. Veldig vanlig! Så håper hun ikke skiller seg for han, og ødlegger for seg selv. 

Anonymkode: 27ba9...b11

Han har vist ikke gått fra kone og barn enda så vidt jeg har forstått. Hun påstår selv at han sa at hun burde tenke seg godt om før hun gjorde det slutt. Dersom det stemmer, så er det ikke sikkert han er på vei noe sted. Tenker at for hennes del er det nok likså greit, han høres jo ikke ut som noen drømmemann han heller som bedrar kone og barn, samt at han utnytter noen i en sårbar posisjon. Med mindre det er X'en som har utnyttet han, det forundrer meg heller ikke. Man tror man kjenner noen etter 21 år, men så feil kan man ta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...