AnonymBruker Skrevet 26. mars #1 Del Skrevet 26. mars Er det mulig å gjøre noe med innstillingene på Tinder, sånn at jeg kan få matcher i et annet land? Anonymkode: 8839c...258 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #2 Del Skrevet 26. mars Jeg har dater en brite fra tinder as we speak, mange bor i Norge. Men ja, du kan endre det i «passet» ditt på tinder. Anonymkode: 22aa7...9ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #3 Del Skrevet 26. mars Så hvis du legger inn dette i profilen din, så tror du automatisk at de vil like trynet ditt og bli med på date? Bare fordi du skriver at "jeg vil date en nederlandsk person"? Å JA! Anonymkode: ca902...703 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #4 Del Skrevet 26. mars Haha, for en helt utrolig pussig preferanse å ha. 3 av over 40 europeiske land, og på ingen måte de tre likeste kulturelt sett. Anonymkode: 5b9ed...a5f 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #5 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Haha, for en helt utrolig pussig preferanse å ha. 3 av over 40 europeiske land, og på ingen måte de tre likeste kulturelt sett. Anonymkode: 5b9ed...a5f Jeg bare liker folk fra disse landene, de har god sans for humor og gøy. Anonymkode: 8839c...258 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #6 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg bare liker folk fra disse landene, de har god sans for humor og gøy. Anonymkode: 8839c...258 Jeg har hørt mye rart i mitt liv, men at finner skal ha god sans for humor.... den var ny. Tviler sterkt på at dette er et generelt kjennetegn ved finske folk. Anonymkode: ca902...703 8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #7 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg bare liker folk fra disse landene, de har god sans for humor og gøy. Anonymkode: 8839c...258 Skjønner! Jeg mente det virkelig ikke vondt, altså, det var bare en i mine øyne litt uvanlig sammensetning av folkeslag. Anonymkode: 5b9ed...a5f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #8 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg har hørt mye rart i mitt liv, men at finner skal ha god sans for humor.... den var ny. Tviler sterkt på at dette er et generelt kjennetegn ved finske folk. Anonymkode: ca902...703 Har du truffet mange finner? Min erfaring med finner er at de er veldig lune med god humor. Anonymkode: a519e...508 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #9 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du truffet mange finner? Min erfaring med finner er at de er veldig lune med god humor. Anonymkode: a519e...508 Han eller hun har nok ikke truffet noe særlig med finner. Anonymkode: 8839c...258 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #10 Del Skrevet 26. mars Vi kunne vært bestevenner TS. 🤭 Finner ikke bedre menn enn det. Anonymkode: 4e83b...d54 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #11 Del Skrevet 26. mars Gå på Dubliner i Oslo. Der er det mange briter. Det er også en nederlandsk bar i Oslo der jeg kjenner flere nederlendere som henger. Anonymkode: 60d4a...f55 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #12 Del Skrevet 26. mars Hva heter den? AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Gå på Dubliner i Oslo. Der er det mange briter. Det er også en nederlandsk bar i Oslo der jeg kjenner flere nederlendere som henger. Anonymkode: 60d4a...f55 Anonymkode: 4e83b...d54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #13 Del Skrevet 27. mars Gå på britisk/skotsk pub. Spis nederlandsk mat i Oslo. Eller meld deg på kurs i finsk tango ol hos Finsk forening https://www.facebook.com/Norskfinsk Anonymkode: e78aa...61f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #14 Del Skrevet 28. mars Finsk tango, ha ha.... Anonymkode: 3f948...e9e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 28. mars #15 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (På 26.3.2025 den 20.04): Så hvis du legger inn dette i profilen din, så tror du automatisk at de vil like trynet ditt og bli med på date? Bare fordi du skriver at "jeg vil date en nederlandsk person"? Å JA! Anonymkode: ca902...703 ??? TS sier da ingenting om at hun tror det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 28. mars #16 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (7 timer siden): Gå på britisk/skotsk pub. Spis nederlandsk mat i Oslo. Eller meld deg på kurs i finsk tango ol hos Finsk forening https://www.facebook.com/Norskfinsk Anonymkode: e78aa...61f Nederlandsk mat i Oslo?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 28. mars #17 Del Skrevet 28. mars Hva er det som gjør at du foretrekker akkurat disse tre nasjonalitetene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #18 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (På 26.3.2025 den 20.14): Jeg bare liker folk fra disse landene, de har god sans for humor og gøy. Anonymkode: 8839c...258 Nederlendere med humor... Den var ny... Hoeveel Nederlanders zijn er nodig om een gloeilamp te vervangen? - Een. Anonymkode: a4a67...b9d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 28. mars #19 Del Skrevet 28. mars Gir null mening. Førstevalget bør jo være norsk om man bor i Norge og for eksempel finsk om man bor i Finland. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #20 Del Skrevet 28. mars Jeg forstår ikke ønsket om å legge opp til kommunikasjonsproblemer. For det blir det når man har forskjellig morsmål. Anonymkode: 2094a...797 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå