AnonymBruker Skrevet 26. mars #1 Skrevet 26. mars Noen som aner hva det kan være? Prikkete utslett på begge leggene, og kun der. Vart lenge. Blir gal av det klør. Anonymkode: 822e8...71b
Anjatapinjata Skrevet 26. mars #3 Skrevet 26. mars Barberer du beina ofte? Og evt hvilke barberblader bruker du?
AnonymBruker Skrevet 26. mars #4 Skrevet 26. mars Anjatapinjata skrev (2 minutter siden): Barberer du beina ofte? Og evt hvilke barberblader bruker du? Nei har prøvd å la det gro, men klør uansett.. Brukt høvel med innebygd såpe. Anonymkode: 822e8...71b
Anjatapinjata Skrevet 26. mars #5 Skrevet 26. mars Okei. Jeg har hvertfall slitt med kløende legger når jeg barberer meg med estrid. Klør meg til blods..
Grüner Skrevet 26. mars #6 Skrevet 26. mars Det er veldig svakt, så jeg ville tenkt mer tørr irritert hud 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars #8 Skrevet 26. mars Ser ut som tørr og irritert hud. Har du byttet såpe, vaskemiddel e.l. i det siste? Anonymkode: e1fd4...441
AnonymBruker Skrevet 26. mars #9 Skrevet 26. mars Jeg ser ikke noe på bildet annet enn at du er litt rød så jeg spør, er det noen prikker der? Noen som kan likne små kviser? Anonymkode: 3e870...882
AnonymBruker Skrevet 27. mars #11 Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (15 timer siden): Noen som aner hva det kan være? Prikkete utslett på begge leggene, og kun der. Vart lenge. Blir gal av det klør. Anonymkode: 822e8...71b Det heter tørr vinterhud. Canoderm, Decubal, Repair fra Loco…. Eller annen virkelig god pleiende hudkrem fra apoteket, hver dag og problemet løser seg. Anonymkode: 4e63f...c6d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå