Gå til innhold

Hvilken mobiltelefon har du?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

iPhone 13 mini, orker ikke disse gigantiske telefonene. Men savner et godt kamera! 

Anonymkode: 7b895...b88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dritt-tlf av merket Sony Xperia 😝 Ikke fornøyd 👎

Planen er å kjøpe ny i sommer 😊 Mest sannsynlig Samsung. iPhone skal jeg ikke ha. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LiseTV skrev (2 timer siden):

Bare Samsung for meg.

jeg også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

IPhone SE, vil ha en så liten smarttelefon som mulig gidder ikke å drasse rundt på en stor "plakat"

Anonymkode: be2e7...bd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er gammel Huawei-bruker selv, og testet ut Samsung en periode. Men batterikapasiteten til Samsung samt at skjermen tålte nada gjorde at jeg gikk for kinesisk igjen.

Så nå har jeg Xiaomi Redmi Note 13 pro 5G. Veldig fornøyd. Litt annerledes enn Huawei, selvsagt, men super batteritid og den tåler et eller fire fall uten at skjermen knuser. 

Anonymkode: 37fc3...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er gammel Huawei-bruker selv, og testet ut Samsung en periode. Men batterikapasiteten til Samsung samt at skjermen tålte nada gjorde at jeg gikk for kinesisk igjen.

Så nå har jeg Xiaomi Redmi Note 13 pro 5G. Veldig fornøyd. Litt annerledes enn Huawei, selvsagt, men super batteritid og den tåler et eller fire fall uten at skjermen knuser. 

Jeg hadde forøvrig en Samsung S23 Ultra når jeg testa Samsung. Skjermene på den og Xiaomi er like store, da, jeg synes skjermstørrelsen fungerer, men jeg er ikke avhengig av å ha telefonen i lomma, så det er nok en fordel for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en iPhone 16 Plus. Og en Samsung s21FE. 
foretrekker iPhone. Grunnen min er at jeg synes Androider begynner å bli litt treigere når den får noen år på baken. Aldri hatt det problemet med iPhone. 
📲 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iPhone 16. Det minste størrelsen, ikke Plus, pro eller pro max. Har hatt iPhone siden 2011. iPhone 4 var min første. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Samsung S10e. Valgte den i 2019 fordi det var den minste skjermen jeg kunne finne med noenlunde gode data ellers. Orker ikke å ha stor skjerm, for det blir alt for mye å drasse med seg.

Jeg er så glad i min S10 at da batteriet havarerte for et par år siden, byttet jeg batteriet for å slippe å bytte telefon. Så røyk skjermen etter et fall i et betonggulv i fjor, og da fant jeg en pent brukt S10e på nettet, fordi det ble billig og det passer meg godt. Jeg synes jo skjermene bare vokser og vokser, og det passer ikke meg, derfor tviholder jeg på min gamle telefon. Håper min S10e fungerer bra noen år til. Ingen problemer så langt med en seks år gammel telefon, i hvert fall.

Jeg ser du har kjøpt den dyreste telefonen du kan finne, omtrent, og så er den for stor å ta med seg overalt, så du må bruke enda noen tusenlapper på smartklokke. Jaja, noen har jo bunnløst med penger..... 🙂 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

aksase skrev (På 29.3.2025 den 16.44):

Har Samsung S10e. Valgte den i 2019 fordi det var den minste skjermen jeg kunne finne med noenlunde gode data ellers. Orker ikke å ha stor skjerm, for det blir alt for mye å drasse med seg.

Jeg er så glad i min S10 at da batteriet havarerte for et par år siden, byttet jeg batteriet for å slippe å bytte telefon. Så røyk skjermen etter et fall i et betonggulv i fjor, og da fant jeg en pent brukt S10e på nettet, fordi det ble billig og det passer meg godt. Jeg synes jo skjermene bare vokser og vokser, og det passer ikke meg, derfor tviholder jeg på min gamle telefon. Håper min S10e fungerer bra noen år til. Ingen problemer så langt med en seks år gammel telefon, i hvert fall.

Jeg ser du har kjøpt den dyreste telefonen du kan finne, omtrent, og så er den for stor å ta med seg overalt, så du må bruke enda noen tusenlapper på smartklokke. Jaja, noen har jo bunnløst med penger..... 🙂 

Jeg kjøpte den på tilbud, betalte 11500. Det er ikke det dyreste da. 

Anonymkode: 1759d...c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ænema skrev (På 29.3.2025 den 16.18):

Har en iPhone 16 Plus. Og en Samsung s21FE. 
foretrekker iPhone. Grunnen min er at jeg synes Androider begynner å bli litt treigere når den får noen år på baken. Aldri hatt det problemet med iPhone. 
📲

Ulempen er at Apple bruker dårlige batterier i iPhone, til en såpass stor grad at de begynte å legge inn hva batterikapasiteten degraderes til. Har sett flere nye iPhones som har mistet 10% kapasitet på under étt år, noe som er helst hinsides. 

Anonymkode: 27e4b...83f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stan skrev (På 27.3.2025 den 4.26):

Har hatt Samsung Galaxy helt siden den første kom. 

Veldig fornøyd med de. Men jeg har stort sett kjøpt det som var toppmodellen for to år siden. Mye rimeligere og jeg trenger egentlig ikke de siste nye gimmickene. 

Da får jeg bra kamera til en hyggeligere pris. 

Hvordan kjøper man toppmodellen for to år siden? Uansett merke. Er Samsung Galaxy billigere enn appel?

Anonymkode: 1a4b5...ac8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
aksase skrev (På 29.3.2025 den 16.44):

Har akkurat samme selv. Perfekt telefon! Kommer også til å bytte batteri hvis det blir et problem og det lar seg gjøre etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvordan kjøper man toppmodellen for to år siden? Uansett merke. Er Samsung Galaxy billigere enn appel?

Kjøper i en butikk 👍

Kjøpte en S23 Ultra rett før jul. 

Ultra serien har gode kamera. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 20.35):

De finnes ofte fortsatt til salgs i butikk?

Iphone og Galaxy serien er ikke så ulik i pris da det er toppmodellene til Samsung. Mulig de eldre modellene er billigere hos android enn apple da apple ofte holder seg godt i pris.

Anonymkode: 172ac...7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...