AnonymBruker Skrevet 26. mars #1 Del Skrevet 26. mars Skal endelig bytte ut min 7 år gamle Huawei p20, og funderer mye på hva jeg skal gå for nå. Har aldri hatt iphone og synes det er tryggest å fortsette med Android i allefall, men får stadig høre at jeg "ikke vet hva jeg går glipp av" når jeg ikke vil ha iphone. Har lyst på Samsung S25 da, og tenkte først den minste, men skjønner at både S25+ og Ultra er bedre telefoner. Men de er jo så store i størrelsen, hvordan er det å holde en så stor mobil, litt tungt å bruke med kun en hånd som jeg er vant til, sant? Var i butikk og så på de idag, men dro hjem for å tenke mer. Hva har dere, og fungerer det å ha en med stor skjerm? Anonymkode: 1759d...c68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet torsdag kl 03:26 #2 Del Skrevet torsdag kl 03:26 Har hatt Samsung Galaxy helt siden den første kom. Veldig fornøyd med de. Men jeg har stort sett kjøpt det som var toppmodellen for to år siden. Mye rimeligere og jeg trenger egentlig ikke de siste nye gimmickene. Da får jeg bra kamera til en hyggeligere pris. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 04:22 #3 Del Skrevet torsdag kl 04:22 Samsung galaxy Anonymkode: a857a...62c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 04:27 #4 Del Skrevet torsdag kl 04:27 Selv vært lenge på Samsung Galaxy. Har når S24+ Kjempefornøyd med de tlf. Anonymkode: 1b6ce...6dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet torsdag kl 09:00 #5 Del Skrevet torsdag kl 09:00 iPhone 15 pro max. Har hatt android før men liker iPhone mye bedre. Så ja, vil egentlig si du går glipp av en god brukeropplevelse hvis du ikke har hatt iPhone før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HemmeligSpion Skrevet torsdag kl 09:15 #6 Del Skrevet torsdag kl 09:15 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Skal endelig bytte ut min 7 år gamle Huawei p20, og funderer mye på hva jeg skal gå for nå. Har aldri hatt iphone og synes det er tryggest å fortsette med Android i allefall, men får stadig høre at jeg "ikke vet hva jeg går glipp av" når jeg ikke vil ha iphone. Har lyst på Samsung S25 da, og tenkte først den minste, men skjønner at både S25+ og Ultra er bedre telefoner. Men de er jo så store i størrelsen, hvordan er det å holde en så stor mobil, litt tungt å bruke med kun en hånd som jeg er vant til, sant? Var i butikk og så på de idag, men dro hjem for å tenke mer. Hva har dere, og fungerer det å ha en med stor skjerm? Anonymkode: 1759d...c68 iPhone eller Android spiller ikke så stor rolle i dag, de er ganske like. Og siden vi er på Kvinneguiden så er det nødvendig å skrive at nei, en iPhone til 15.000 kommer åpenbart til å være bedre enn en Android til 1500. Jeg snakker om flaggskip, de telefonene som norske konsumere kjøper mest av. Sjekk også ut Google Pixel, dette er Android sin "iPhone", og er sånn Android er ment å være. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alveenia Skrevet torsdag kl 09:27 #7 Del Skrevet torsdag kl 09:27 iPhone 16 pro Max😊 Jeg har hatt iPhone de siste 15 årene. Jeg er fornøyd med mine, selvfølgelig har Samsung noen ting som jeg skulle ønske Apple hadde hatt og omvendt. Velg det du føler er riktig for deg, er du som skal bruke telefonen😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:31 #8 Del Skrevet torsdag kl 09:31 En gammel Nokia. Utsetter å kjøpe smart så lenge som jeg kan. Anonymkode: 2f91f...490 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet torsdag kl 09:32 #9 Del Skrevet torsdag kl 09:32 (endret) Jeg liker best de mindre telefonene (i fysisk str), så jeg har en iphone 13 mini. Dessverre har ikke Apple videreført denne størrelsen i senere og nyere modeller, så når jeg skal bytte min, må jeg over på et av de svære "flakene" av noen mobiler, som knapt får plass i hånden eller lomma. Men det blir iphone i fremtiden også. Jeg er vant til det, det er enkelt og jeg liker dem. Endret fredag kl 09:37 av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:35 #10 Del Skrevet torsdag kl 09:35 Har iphone 14, men skal bort fra apple så snart denne gir opp. Tenker å gå over til Oneplus, Xiaomi eller Fairphone når den tid kommer. Anonymkode: fafa8...3fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klokkeblomst_85 Skrevet torsdag kl 09:42 #11 Del Skrevet torsdag kl 09:42 Hatt Samsung mobil i 20 år, kjøper toppmodellene. Akkurat nå har jeg Galaxy S23Ultra. Hatt den i halvannet år. Veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:59 #12 Del Skrevet torsdag kl 09:59 Har hatt en Samsung Galaxy S9 i over 6 år. Vurderer en S24+ eller en S25 nå. I følge lærlingen min er forskjellen på S25, S25+ og S25 Ultra stort sett bare lagringskapasiteten. Anonymkode: 50aae...c84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:13 #13 Del Skrevet torsdag kl 17:13 iPhone 15 pro. Hadde androidmobiler i mange år før jeg kjøpte meg en iPhone 7 og siden har jeg ikke sett meg tilbake for jeg synes det er så mye bedre med iPhone. Det tok noen timer å venne seg til da, men tror forskjellene er mindre nå enn den gang. Uansett er vi forskjellige og ikke alle liker iPhone akkurat som at ikke alle liker android. Anonymkode: 172ac...7a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:16 #14 Del Skrevet torsdag kl 17:16 Samsung S20 Anonymkode: 5b007...75e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåsippa Skrevet torsdag kl 17:25 #15 Del Skrevet torsdag kl 17:25 Har overhode ikke lyst til å bruke 10.- 20.000 på en telefon hvert 4. år. Har en Samsung til 6000 kr. nå. Kommer til å fortsette med Android når denne her tar kvelden. Forholder meg til "best i test" når jeg skal kjøpe ny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet torsdag kl 17:27 #16 Del Skrevet torsdag kl 17:27 Samsung Galaxy S25 Ultra. Veldig fornøyd med Samsung som mobil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:47 #17 Del Skrevet torsdag kl 17:47 S24 Ultra. Første gang jeg ikke oppdaterer. Superfornøyd. Anonymkode: 47ea9...716 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
male32 Skrevet torsdag kl 18:19 #18 Del Skrevet torsdag kl 18:19 Jeg måtte kjøpe ny telefon i fjor høst, siden det var apper jeg ikke lengre kunne benytte på min 5 år gamle telefon. Jeg ønsket en liten telefon og utvalget er jo ikke så stort. Jeg valgte Google Pixel 8a og er kjempefornøyd. Den er litt mindre enn min forrige telefon. Har veldig god skjerm, kamera og batteritid. Rask og enkel i bruk. Liker også utseende til telefon, den er veldig fin. Har den i grønn farge. Kantene rundt skjermen er litt store, men det plager ikke meg. Jeg skulle ønske den hadde hurtiglading. Tar veldig lang tid å lade. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet fredag kl 08:16 #19 Del Skrevet fredag kl 08:16 Kjøpte en OnePlus Nord 4 i vinter, og er godt fornøyd med den. Synes ærlig talt "alle" telefoner er mer enn bra nok nå, og skjønner ikke helt hvorfor folk gidder å svi av enorme summer på sånt lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:49 #20 Del Skrevet fredag kl 08:49 Jeg bestemte meg i går ettermiddag folkens, og fordi power hadde satt ned prisen på Samsung S25 Ultra til 11500 kroner så valgte jeg den. Er en veldig stor skjerm da, så nå vurderer jeg å kjøpe meg en smartklokke så jeg slipper å ha med mobilen på joggeturene/treningssenteret. Så, har dere tips for hvilken klokke man kan snakke i? Ikke bare varsler, men faktisk snakke i sånn helt korte beskjeder liksom. Anonymkode: 1759d...c68 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå