AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:20 #21 Del Skrevet torsdag kl 15:20 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Selvfølgelig. Ikke et pip blir sagt før jeg ev har positiv test. Er den positiv er vi over. Derfor føles dette ekstra grusomt. Anonymkode: a5333...388 Ts, du nevner at du har hatt UVI flere ganger. Hadde du det like ofte før forholdet også? For det er dessverre også noe som kan skje oftere dersom partner er borti flere andre underliv... legen fortalte meg at det er ganske så vanlig ved utroskap. Kvinnens underliv er sensitivt og gode detektiver de også 🥴😂 Jeg trodde jeg bare var en slik som hadde tendens til å få det ofte, så oppdaget jeg at eksen var utro og jeg gjorde det slutt - ikke hatt en eneste UVI på to år siden den gang Anonymkode: cf847...64a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:31 #22 Del Skrevet torsdag kl 16:31 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ts, du nevner at du har hatt UVI flere ganger. Hadde du det like ofte før forholdet også? For det er dessverre også noe som kan skje oftere dersom partner er borti flere andre underliv... legen fortalte meg at det er ganske så vanlig ved utroskap. Kvinnens underliv er sensitivt og gode detektiver de også 🥴😂 Jeg trodde jeg bare var en slik som hadde tendens til å få det ofte, så oppdaget jeg at eksen var utro og jeg gjorde det slutt - ikke hatt en eneste UVI på to år siden den gang Anonymkode: cf847...64a Hei, jeg hadde det oftere før dette forholdet. Eller litt tidligere i livet, men har nå på mange år ikke slitt med det. Ja, tanken har slått meg. Når man har sex med noen er det jo ofte forskjellige bakterieflora i sving. Så jeg er klar over at dette ikke nødvendigvis betyr at han ikke har vært utro. Det kan også bare bety at han har vært utro, men at det ikke var klamydia i omløp. jeg kan jo ikke utelukke utroskap, men jeg kan heller ikke være sikker på at det er det bare fordi jeg nå har kjent på noe jeg ikke vet hva er foreløpig. Anonymkode: a5333...388 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 06:22 #23 Del Skrevet lørdag kl 06:22 AnonymBruker skrev (På 27.3.2025 den 13.19): Jeg hadde aldri noen symptomer, det ble oppdaget på en av kontrollene jeg gikk på. Jeg hadde hatt sex med en ekskjæreste en natt han dukket opp på dørstokken min. Ble litt mistenksom i tiden etterpå, for jeg fikk inntrykk av at han hadde hatt seg litt både her og der i tiden etter at det ble slutt mellom oss. Og ja. Han hadde smittet meg med klamydia. Jeg ble rasende på han. Hadde det ikke vært for at jeg jevnlig tok og sjekket meg, særlig etter en ny sexpartner, særlig en som kan ha vært borti mye rart, så hadde jeg ikke oppdaget det. Ingen symptomer. Kunne gått med det i lange tider og risikert sterilitet. Anonymkode: c36ea...9da Vært bortpå mye rart du også da, siden du jevnlig sjekker deg 😘 Anonymkode: 17f33...e2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå