AnonymBruker Skrevet 26. mars #1 Del Skrevet 26. mars Hadde sex med typen min som oppførte seg svææært mistenkelig en natt han var i et utdrikningslag i utlandet. Det er en annen historie, men har store grunner til å tro han var utro, eller i det minste - kan ha vært det. Mistenker iallfall nå at jeg har fått symptomer på klamydia eller muligens noe lignende. Først var jeg helt sikker på at det var en påbegynnende UVI, men er visstnok ikke det. Jeg oppdaget svie og ubehag første gang torsdag 20 mars. Sjekket meg derfor for uvi med en gang da det alltid blusser så fort hos meg. Hatt det flere ganger før. Så alt i alt har jeg sjekket meg for spor for UVI to ganger (fredag forrige uke og igjen i dag) og det var det ikke. Legen sa at urinprøven viste 0 utslag for UVI og var helt sikker på at jeg ikke har det. Legen ønsket derfor at jeg sjekket meg for kjønnssykdommer og har derfor tatt klamydiatest i dag og venter spent. Symptomene for min del, kom 9 dager etter sex. Svie ved urinering, var som sagt sikker på jeg hadde påbegynnende UVI. Føles også som om det svir av og på i urinrøret. Ellers ingenting. Jeg er derfor nysgjerrig på hvordan andre har opplevd symptomene på dette, og hvis dere har noen formening: hvor lang tid etter eventuelt smitte dere merket symptomene? Anonymkode: a5333...388 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #2 Del Skrevet 26. mars Fikk det for 15 - 16 år siden. Svie etter en ukes tid. Etterhvert veldig plagsom kløe/svie, sånn "ønsker-å-bruke-piperenser-men-det-hadde gjort-vondt-svie," eller "nå-kjennes-det-ut-som-jeg-tisser-på-meg-svie." Glad for at det avtok etter noen dager med rett medisin. Mann Anonymkode: de2be...fea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #3 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fikk det for 15 - 16 år siden. Svie etter en ukes tid. Etterhvert veldig plagsom kløe/svie, sånn "ønsker-å-bruke-piperenser-men-det-hadde gjort-vondt-svie," eller "nå-kjennes-det-ut-som-jeg-tisser-på-meg-svie." Glad for at det avtok etter noen dager med rett medisin. Mann Anonymkode: de2be...fea Takk for svar. Høres jo ganske likt ut som mine symptomer, bare at jeg er kvinne da. Det verste her er at om jeg har det - er forholdet mitt faktisk over. Jævlig følelse! Anonymkode: a5333...388 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #4 Del Skrevet 26. mars Er vel lurt å vente med både diskusjon og beslutning til du ser resultatet av prøven. Men håper for din del at den er negativ. Anonymkode: de2be...fea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #5 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er vel lurt å vente med både diskusjon og beslutning til du ser resultatet av prøven. Men håper for din del at den er negativ. Anonymkode: de2be...fea Selvfølgelig. Ikke et pip blir sagt før jeg ev har positiv test. Er den positiv er vi over. Derfor føles dette ekstra grusomt. Anonymkode: a5333...388 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #6 Del Skrevet 26. mars Fikk klare symptomer etter nesten to uker. Litt småubehag fra rundt 10 dager, men gikk nesten to uker før jeg skjønte at her var det noe annet enn normalt ubehag som kan forekomme uten noe smitte. I mitt tilfelle var det også forferdelig lukt dagen etter sex. En lukt jeg aldri hadde opplevd tidligere. Pleier ikke å lese det som symptom, men den var ekkel og spesiell. For min del helt åpenbart hvem som hadde smittet meg, for hadde ny kjæreste, ikke hatt sex på måneder tidligere, og ikke hatt sex etter forrige test. Idioten nektet likevel. Hadde sverget på at han også hadde testet seg, men innrømmet til slutt at hadde hatt en annen partner mellom test og meg. Det holder det! Glad for at jeg fikk så klare symptomer. Mange får ikke det, og går uvitende lenge. Anonymkode: 14ec9...277 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #7 Del Skrevet 26. mars En venninne av meg fikk klamydia for noen år siden. Iflg henne klødde det og sved om hverandre, så ille at hun vurderte å klø med sandpapir eller gryteskrubb. Illeluktende grønn utflod. Anonymkode: 6cbd9...ca7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #8 Del Skrevet 26. mars For en grusom måte å oppdage at kjæresten er utro på. Jeg kan bare ikke skjønne hva annet det skal være🤷🏼♀️ vi skal besøke et vennepar over helgen, og jeg er ganske sikker på at jeg vil få svar på fredag. Da blir det å bite tennene sammen til søndag🥹 Anonymkode: a5333...388 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #9 Del Skrevet 26. mars Jeg har hatt det to ganger. Første gang kjente jeg ikke noe tror jeg, er så mange år siden. Sist gang var i fjor, da kjente jeg kløe og stikking i underlivet, og jeg følte veldig på meg at jeg hadde det. Det begynte typ en uke etter vi hadde sex. Hadde også en sterk mistanke pga fyren jeg hadde sex med Anonymkode: 3f26a...884 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #10 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har hatt det to ganger. Første gang kjente jeg ikke noe tror jeg, er så mange år siden. Sist gang var i fjor, da kjente jeg kløe og stikking i underlivet, og jeg følte veldig på meg at jeg hadde det. Det begynte typ en uke etter vi hadde sex. Hadde også en sterk mistanke pga fyren jeg hadde sex med Anonymkode: 3f26a...884 Hvor lang tid tok det å få prøvesvaret? Anonymkode: a5333...388 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #11 Del Skrevet 26. mars Jeg fikk etter ett par uker tyntflytende utflod som luktet, samt smerter i nedre del av magen. Mistenkte med en gang klamydia pga. magesmertene, for de var så vage og annerledes alt annet jeg har opplevd tidligere. Anonymkode: 0a518...8bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #12 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Hvor lang tid tok det å få prøvesvaret? Anonymkode: a5333...388 2-3 dager Anonymkode: 3f26a...884 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #13 Del Skrevet 27. mars Spent på hvor lang tid det tar, vil bare vite nå. Var symptomene deres litt av og på? Opplever at jeg noen timer kan være helt symptomfri, og så plutselig slår det til igjen. Anonymkode: a5333...388 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #14 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Spent på hvor lang tid det tar, vil bare vite nå. Var symptomene deres litt av og på? Opplever at jeg noen timer kan være helt symptomfri, og så plutselig slår det til igjen. Anonymkode: a5333...388 Du kan kjøpe hjemmetest på apoteket også. Tror Normal har også. Anonymkode: 14ec9...277 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #15 Del Skrevet 27. mars Jeg hadde aldri noen symptomer, det ble oppdaget på en av kontrollene jeg gikk på. Jeg hadde hatt sex med en ekskjæreste en natt han dukket opp på dørstokken min. Ble litt mistenksom i tiden etterpå, for jeg fikk inntrykk av at han hadde hatt seg litt både her og der i tiden etter at det ble slutt mellom oss. Og ja. Han hadde smittet meg med klamydia. Jeg ble rasende på han. Hadde det ikke vært for at jeg jevnlig tok og sjekket meg, særlig etter en ny sexpartner, særlig en som kan ha vært borti mye rart, så hadde jeg ikke oppdaget det. Ingen symptomer. Kunne gått med det i lange tider og risikert sterilitet. Anonymkode: c36ea...9da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #16 Del Skrevet 27. mars Jeg har selv hyppige omganger med UVI, og ble redd den ene gangen det ikke ga utslag. Testet igjen en uke senere, men fortsatt ingenting. Det ble testet for sopp og lignende, fortsatt ingenting, og da foreslo legen å teste for kjønnssykdommer. I motsetning til deg så kunne jeg ikke tenke meg at kjæresten min noen gang kunne gjort noe sånt, og fikk det ikke til å stemme. Ventetiden var grusom, men det var ingen kjønnssykdommer heller. To uker senere slo det ut på UVI, og da forsvant det med behandling. Siden da har jeg opplevd det flere ganger, og det er veldig plagsomt. Anonymkode: 28b64...5d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #17 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jeg har selv hyppige omganger med UVI, og ble redd den ene gangen det ikke ga utslag. Testet igjen en uke senere, men fortsatt ingenting. Det ble testet for sopp og lignende, fortsatt ingenting, og da foreslo legen å teste for kjønnssykdommer. I motsetning til deg så kunne jeg ikke tenke meg at kjæresten min noen gang kunne gjort noe sånt, og fikk det ikke til å stemme. Ventetiden var grusom, men det var ingen kjønnssykdommer heller. To uker senere slo det ut på UVI, og da forsvant det med behandling. Siden da har jeg opplevd det flere ganger, og det er veldig plagsomt. Anonymkode: 28b64...5d6 Mamma sa også at hun har opplevd det der, at det faktisk er en uvi godt gjemt som bare ikke slår ut 🙈lov å håpe🥹 Anonymkode: a5333...388 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #18 Del Skrevet 27. mars Fikk svar nå! Negativt!!!! Hva søren er det da?! Anonymkode: a5333...388 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #19 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Fikk svar nå! Negativt!!!! Hva søren er det da?! Anonymkode: a5333...388 Ble det testet for klamydia, gonorè og mycoplasma? Anonymkode: 3f26a...884 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #20 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ble det testet for klamydia, gonorè og mycoplasma? Anonymkode: 3f26a...884 Nei! Da må jeg det tenker jeg Anonymkode: a5333...388 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå