AnonymBruker Skrevet 26. mars #1 Skrevet 26. mars Vi er 3 søsken, hvor den ene har stelt seg rimelig dårlig pga dårlige valg ,bla mistet huset ala luxusfellen deltakere, nå har det kommet frem at h#n manipulert våre felles foreldre til å låne bort sparepengene sine, tatt lån i banken, pantsatt hele huset for at h#n skulle få kjøpe ny bolig, lån blir misligholdt og dette resulterer våre foreldre må dekke dette, h#n går ikke med på at dette skal sees på som forskudd på arv og nektet å godta dette, vi ser dessverre at h#n er den vinnende parten oppi det hele, dette har splittet vår familie da spesielt mor er veldig på at vi må være venner å må legge dette bak oss Anonymkode: 47b14...bc9
AnonymBruker Skrevet 26. mars #2 Skrevet 26. mars Kjenner til det der selv. Har selv søsken som gjorde det. Person her starter å eget firma, som først far mun tok over for å redde, så min mor. Endte med tvang salg av biler og bolig mine foreldre hadde. Far min døde med gjeld på 700.000 uten å eie noe. Mor mi fikk offentlig verge da far min gikk bort, viste seg ho har gjeld på over 1 mill uten å eie noe så der fikk de nå ordnet gjeldsordning. Samme hva vi andre søsken sa ble vi ikke hørt, Anonymkode: 123ea...5eb 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars #3 Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (På 26.3.2025 den 18.32): Kjenner til det der selv. Har selv søsken som gjorde det. Person her starter å eget firma, som først far mun tok over for å redde, så min mor. Endte med tvang salg av biler og bolig mine foreldre hadde. Far min døde med gjeld på 700.000 uten å eie noe. Mor mi fikk offentlig verge da far min gikk bort, viste seg ho har gjeld på over 1 mill uten å eie noe så der fikk de nå ordnet gjeldsordning. Samme hva vi andre søsken sa ble vi ikke hørt, Anonymkode: 123ea...5eb Ser ut som det samme som kommer til å skje her, skal være sagt vi to andre søsken har vår økonomi i orden og har prioritert å betale vår gjeld, vårt søsken har privatlån på nærmere én mill, huslån på 3 mill, billån, forbrukslån osv, er oss en gåte at ting har gått så langt uten bank og andre finansieringskilder har sett et stort rødt lys Anonymkode: 47b14...bc9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå