AnonymBruker Skrevet 26. mars #1 Del Skrevet 26. mars Skal på 80-tallsfest og aner ikke hva jeg skal ha på meg. Noen tips? Helst noe som kan brukes i andre anledninger også 😇 Anonymkode: 2af83...947 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #2 Del Skrevet 26. mars Var mye sprøtt på åttitallet, er kanskje ikke så lett å gjenbruke? Håret er viktig da! Og sminken. Blå øyesminke og lys rosa leppestift. Herlig. Anonymkode: 330e3...0a9 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #3 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (På 26.3.2025 den 17.13): Skal på 80-tallsfest og aner ikke hva jeg skal ha på meg. Noen tips? Helst noe som kan brukes i andre anledninger også 😇 Anonymkode: 2af83...947 Ekspander Tights og storskjorte med bredt belte på? Sjokkrosa pumps. Og tuppert lugg, eller grorudpalme. Eller begge deler 🤩 Anonymkode: 00932...ae1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #4 Del Skrevet 26. mars Hotpants? Platåsko? Anonymkode: 19d5f...aaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #5 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (På 26.3.2025 den 19.47): Hotpants? Platåsko? Anonymkode: 19d5f...aaa Ekspander På åttitallet? Det var vel mer stiletter med spiss tå og knall farger da? Og leggings i knall farger, gjerne rosa, turkis eller blå? Anonymkode: 330e3...0a9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #6 Del Skrevet 26. mars Stor dressjakke, knallrosa tights og stiletthæler 🙂. Stort hår, gjerne kreppet. Kraftig farge på leppestift, f.eks rosa. Rosa blush. Jeg var 18 i 1985, og vi brukte ikke eyeliner. Bare øyeskygge og mascara. Bustete, store bryn. Sjekk ut Madonna for inspirasjon 🙂 Anonymkode: 56571...65c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tekumseh79 Skrevet 26. mars #7 Del Skrevet 26. mars 80-tallsmoten var egentlig fra 1984 - 1991. Første del av 80-tallet var veldig 70-talls, brunt og kjedelig etter hva jeg kan se i familiens fotoalbumer. Hvite tennissokker utenpå buksebeinet og mokkasiner var også ganske vanlig. Og collagejumper nedi Levi's-buksa og tynt lærbelte gjerne i rosa, blått, lilla, turkis eller hvitt. Stripete leggings var vel også populært. Og alle som skulle trene hadde leggvarmere, og når det var kaldt store ørevarmere med knallfarger. Borgen Skole, Blikkbox, Midt i Smørøyet, Reidar og Bitten osv i NRK-arkivet viser veldig hvordan unge kledde seg den gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #8 Del Skrevet 26. mars Ball-genser, lyse jeans med smalt, pastellfarget belte, jeans er selvfølgelig klipt bort kanten nederst og så lager en frynsekant Så har du seilersko/mokkasiner, helst hvite, med hvite tennissokkker dratt helt opp, her kommer jo jeansa inn, tennissokkene må jo vise, så derfor klipper en opp jeansa, - skal du vere mer hverdagslig så kjøper du seilerstøvler som du bretter ned. Det var skikkelig tøft. Så har vi håret, som er høyt! Og kajalen var vel flittig i bruk. Anonymkode: 0cb53...014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 26. mars #9 Del Skrevet 26. mars Husk leggvarmere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #10 Del Skrevet 27. mars Jeg måtte hatt på noe hvor jeg kunne hatt på store leggvarmere. Helst to par i forskjellige farger. Måtte planlagt ut i fra det. Anonymkode: 52046...3c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #11 Del Skrevet 28. mars Anonymkode: a5db9...ca1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå