AnonymBruker Skrevet 26. mars 2025 #1 Skrevet 26. mars 2025 Hadde såvidt hypertensjon på høyre arm med 145/95 og knapp hypotensjon med 85/55 på venstre arm (tatt flere trykk, dette er gjennomsnitt). Hva i alle dager? Vanligvis er det helt normalt, tar det fordi jeg går på en enalapril daglig for hypertensjon, men det kan fort være litt ustabilt, men nå har det vært normalt lenge. Jeg pleier ikke å sjekke begge forresten, det var litt tilfeldig. Men husker de sjekket begge i forbindelse med 24 timers måling nylig. Men det var jo voldsom forskjell da, noen som vet hva det betyr? Anonymkode: 92daf...649
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2025 #2 Skrevet 26. mars 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde såvidt hypertensjon på høyre arm med 145/95 og knapp hypotensjon med 85/55 på venstre arm (tatt flere trykk, dette er gjennomsnitt). Hva i alle dager? Vanligvis er det helt normalt, tar det fordi jeg går på en enalapril daglig for hypertensjon, men det kan fort være litt ustabilt, men nå har det vært normalt lenge. Jeg pleier ikke å sjekke begge forresten, det var litt tilfeldig. Men husker de sjekket begge i forbindelse med 24 timers måling nylig. Men det var jo voldsom forskjell da, noen som vet hva det betyr? Anonymkode: 92daf...649 Hva vil du frem til i denne tråden? Vi er ikke symmetrisk slutt å måle om du får helseangst av målingene. Da får du få på deg et 24. timers måle apparat. Anonymkode: b3f0d...b2c 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2025 #3 Skrevet 26. mars 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva vil du frem til i denne tråden? Vi er ikke symmetrisk slutt å måle om du får helseangst av målingene. Da får du få på deg et 24. timers måle apparat. Anonymkode: b3f0d...b2c Hva er problemet ditt? Sa jeg noe som helst om helseangst? Gå og vær sur et annet sted. Anonymkode: 92daf...649 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå