AnonymBruker Skrevet 26. mars #1 Skrevet 26. mars Prøvde selvbruning for 15 år siden. Ble både oransje og skjoldete. Mulig det har blitt bedre nå? Noe dere har prøvd som ikke gir skjolder eller oransje farge? Jeg er veldig blek. Anonymkode: 1cac2...cbd
Doris Becker Skrevet 26. mars #2 Skrevet 26. mars Nei. Det er ikke bedre. Det lukter, smitter av, og blir fort ujevnt. Masse jobb for lite varig resultat. Dyrt er det også. Og forpester flisene på badet og lufta... Det er min mening. Sminker heller ansikt, skuldre og ben med litt solpudder 1 1
Anjatapinjata Skrevet 26. mars #3 Skrevet 26. mars Jeg bruker hudkrem som et tilsatt litt selvbruning. Synes det blir best resultat med det og minst jobb. Blir ikke så brun på bena så smører de hver 2-3 dag på sommeren 😊
AnonymBruker Skrevet 27. mars #4 Skrevet 27. mars Det er ingenting som «gir» skjoldet, skjoldene Johan du fikset selv med dårlig påføring. Mitt beste tips er å bruke lite produkt av gangen og så massere masse, mer enn du tror slik at produktet ikke får anledning til å legge seg i et for tykt lag noe sted. Anonymkode: ab2b7...0b3
AnonymBruker Skrevet 27. mars #5 Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Det er ingenting som «gir» skjoldet, skjoldene Johan du fikset selv med dårlig påføring. Mitt beste tips er å bruke lite produkt av gangen og så massere masse, mer enn du tror slik at produktet ikke får anledning til å legge seg i et for tykt lag noe sted. Anonymkode: ab2b7...0b3 Johan? Hvem er Johan og hvilken selvbruning bruker han? Anonymkode: c7c0a...1d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå