AnonymBruker Skrevet 26. mars 2025 #1 Skrevet 26. mars 2025 Prøvde selvbruning for 15 år siden. Ble både oransje og skjoldete. Mulig det har blitt bedre nå? Noe dere har prøvd som ikke gir skjolder eller oransje farge? Jeg er veldig blek. Anonymkode: 1cac2...cbd
Doris Becker Skrevet 26. mars 2025 #2 Skrevet 26. mars 2025 (endret) . Endret 16. november 2025 av Doris Becker 1 1
Anjatapinjata Skrevet 26. mars 2025 #3 Skrevet 26. mars 2025 Jeg bruker hudkrem som et tilsatt litt selvbruning. Synes det blir best resultat med det og minst jobb. Blir ikke så brun på bena så smører de hver 2-3 dag på sommeren 😊
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2025 #4 Skrevet 27. mars 2025 Det er ingenting som «gir» skjoldet, skjoldene Johan du fikset selv med dårlig påføring. Mitt beste tips er å bruke lite produkt av gangen og så massere masse, mer enn du tror slik at produktet ikke får anledning til å legge seg i et for tykt lag noe sted. Anonymkode: ab2b7...0b3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2025 #5 Skrevet 27. mars 2025 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Det er ingenting som «gir» skjoldet, skjoldene Johan du fikset selv med dårlig påføring. Mitt beste tips er å bruke lite produkt av gangen og så massere masse, mer enn du tror slik at produktet ikke får anledning til å legge seg i et for tykt lag noe sted. Anonymkode: ab2b7...0b3 Johan? Hvem er Johan og hvilken selvbruning bruker han? Anonymkode: c7c0a...1d8
MatteoH Skrevet 5 timer siden #6 Skrevet 5 timer siden Det har definitivt skjedd mye på selvbruningsfronten de siste 15 årene! Formlene i dag er mye mer avanserte. Et godt tips for å unngå skjolder er å eksfoliere huden godt og bruke fuktighetskrem på tørre partier som knær og albuer før påføring. Mange foretrekker også mousser med fargeguide, da ser man nøyaktig hvor man har smurt.
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Skrevet 5 timer siden Bruk gradvia selvbruning bodylotion. Eks St tropez sin er veldig god. Anonymkode: acda8...a15
Rosa Dartle Skrevet 5 timer siden #8 Skrevet 5 timer siden Det er blitt veldig mye bedre. Husker selv med gru den oransje tonen man fikk før, og blir ikke lenger sånn. Jeg pleier å ta spraytan i forkant av for eksempel utenlandsturer, også smører jeg bare litt ekstra oppå for å vedlikeholde den neste tiden. Viktig å bruke en skrubb i forkant. Ber om naturlig resultat når jeg tar spraytan, så jeg bare får en jevn og fin og litt gyllen farge. Bruker ellers bare en basic selvbruning fra Kicks eller Cosmica.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå