Gå til innhold

Når mange års dagdrøm blir virkelighet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har noen opplevd dette?

Vært hemmelig seksuelt tiltrukket, og dagdrømt i lengre tid, for så at hun/ han gjenforente følelsene og dere hadde sex i virkeligheten?

Hvordan oppleves dette i forhold til dagdrømmen?

Jeg har seksuelle fantasier om en kvinne. I dagdrømmene er selvsagt alt perfekt. Skulle det komme til en situasjon hvor vi ender opp å ha sex; Har noen erfaring på om det kan være like bra?

PS. Har vært i forhold, og har hatt sexpartnere. Men aldri dagdrømt i flere år om noe som plutselig ble virkelighet.

Anonymkode: 325aa...b4b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det sannsynlig dette her, eller er det bare drømmer?

Anonymkode: 2d63d...db5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, svarte virkelig ikke til drømmen 🙈

Anonymkode: be33e...30c

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Er det sannsynlig dette her, eller er det bare drømmer?

Anonymkode: 2d63d...db5

Mest sannsynlig bare drømmer. Men om muligheten hadde budt seg, er jeg redd det ikke hadde blitt så bra…

Mener, dagdrømmene (og hver gang jeg onanerer) er det jo så sinnsykt bra 🙈

Skrevet

Jeg ble forelsket i Sissel Kyrkjebø etter at jeg så henne synge "Pie Jesu"🥰
Woow.. så nær ansiktet hennes lignet en orgasme.. hun levde seg inn og svevde i en sky.
Godt mulig hun har forstått, at de vakreste tonene kommer frem i en orgasme?

Hun er jo ei sexy dame, som også har et fantastisk flott sex-appeal ansikt.. elegant og samtidig har humor❣️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har noen opplevd dette?

Vært hemmelig seksuelt tiltrukket, og dagdrømt i lengre tid, for så at hun/ han gjenforente følelsene og dere hadde sex i virkeligheten?

Hvordan oppleves dette i forhold til dagdrømmen?

Jeg har seksuelle fantasier om en kvinne. I dagdrømmene er selvsagt alt perfekt. Skulle det komme til en situasjon hvor vi ender opp å ha sex; Har noen erfaring på om det kan være like bra?

PS. Har vært i forhold, og har hatt sexpartnere. Men aldri dagdrømt i flere år om noe som plutselig ble virkelighet.

Hvem er det du er tiltrukkert av? Er det en du kan få? En du kjenner? Tror du hun liker deg? Ta en sjangs og se da ;)

Anonymkode: 49d59...f10

AnonymBruker
Skrevet

Jeg så en kjekkas på et bilde en gang, og tenkte "shit...han var kjekk". Så møtte jeg han plutselig på byen, og vi datet en kort periode. Bra sex, men jeg har ikke vært den samme siden.

Anonymkode: a6d92...bc4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg så en kjekkas på et bilde en gang, og tenkte "shit...han var kjekk". Så møtte jeg han plutselig på byen, og vi datet en kort periode. Bra sex, men jeg har ikke vært den samme siden.

Har du ikke vært den samme siden? Hva mener du?

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hvem er det du er tiltrukkert av? Er det en du kan få? En du kjenner? Tror du hun liker deg? Ta en sjangs og se da ;)

Anonymkode: 49d59...f10

I teorien er det ikke helt umulig. Men det er selve sexen med henne som er opphissende. Drømmer ikke om et forhold, egentlig. 

Klarer ikke helt å se at sexen ville blitt like bra i virkeligheten, egentlig. Blir mer… klønete. Dessuten må vi evt. forholde oss til hverandre rett etter sexen. Om jeg får muligheten, er jeg rett og slett redd for å ødelegge den deilige dagdrømmen jeg har om henne hver gang jeg onanerer… 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Har du ikke vært den samme siden? Hva mener du?

Ikke møtt noen liknende siden, forelsket meg skikkelig og fikk en langvarig depresjon uten at jeg skal gå for mye inn i detaljer på hvordan det kunne skje.

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min ble forelsket i meg da vi var i sene tenårene. Vi ble sammen da vi var 40. 

Han hadde drømt om meg på så mange måter igjennom alle disse årene. Selv i andre forhold. Jeg var hun som aldri kom til å skje i livet hans, så det var helt utopiske tanker.

Men plutselig var jeg helt ekte. 

Gjett om mannen slet med ereksjonssvikt lenge pga. prestasjonsangst. Men han er svært vokal omkring hvor mye bedre det er i virkeligheten enn i drømmene og fantasiene. Han blit helt lamslått hver gang vi har sex. 

Det er ganske fantastisk å ha en kjæreste som er så entusiastisk og fra seg av glede. Fremdeles etter alle disse årene.

Anonymkode: 28e63...a68

• Hjerte 2
Skrevet

Min kjæreste var en fata morgana for meg i mange år, en urealistisk drøm jeg måtte fortrenge fordi den aldri ville kunne oppfylles.

Plutselig skjer det store tektoniske skifter i livene til oss begge, så står vi der og det viser seg at hun alltid har drømt om meg også.

Ja, drømmer kan plutselig bli oppfylt.

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

I teorien er det ikke helt umulig. Men det er selve sexen med henne som er opphissende. Drømmer ikke om et forhold, egentlig. 

Klarer ikke helt å se at sexen ville blitt like bra i virkeligheten, egentlig. Blir mer… klønete. Dessuten må vi evt. forholde oss til hverandre rett etter sexen. Om jeg får muligheten, er jeg rett og slett redd for å ødelegge den deilige dagdrømmen jeg har om henne hver gang jeg onanerer… 

Er det noen på en arbeidsplass eller noe slikt?

Anonymkode: 904a4...ece

AnonymBruker
Skrevet

Har opplevd det. Vi hadde vært på hils (bodde i samme nabolag) i ca. 10 år. Og jeg hadde være veldig facinert av henne i 2-3. På en hagefest oppdaget vi at fascinasjonen var gjensidig. Sexen var helt fantastisk, men tror det handlet mye om at vi brukte et par måneder fra vi fant ut at det var en gjensidig tiltrekning der, til vi faktisk gjorde noe med det.

Anonymkode: 3bf86...2bb

AnonymBruker
Skrevet

Hadde nirunket til mora til en perifær kamerat, skulle gå 10 år før jeg fikk henne.  Var mer enn fantastisk .... ubeskrivelig magisk  🤪🤩

Anonymkode: 55898...5d2

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hadde nirunket til mora til en perifær kamerat, skulle gå 10 år før jeg fikk henne.  Var mer enn fantastisk .... ubeskrivelig magisk  🤪🤩

" Nirunket fra jeg var 14 " , skal det stå   

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

" Nirunket fra jeg var 14 " , skal det stå   

Skrøt på deg 4 år ekstra i første innlegg altså?! 🤣

Anonymkode: fcd6c...a12

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Skrøt på deg 4 år ekstra i første innlegg altså?! 🤣

Anonymkode: fcd6c...a12

Hææ ?    Les sakte en gang til .....  FRA jeg var 14 år......  Så var jeg 24 når det skjedde.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har dagdrømt om alle jeg har hatt sex med. Bruker å få de jeg vil, men det har ikke vært så mange pga lange forhold etc. når det først har skjedd har jeg vært så kåt at jeg nesten har kommet med en gang. Ubeskrivelig deilig🔥

Anonymkode: 1a45f...c1d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...