AnonymBruker Skrevet 26. mars #1 Skrevet 26. mars Noen bikinier er ganske minimale. Hvor sexy er det? Er det penere med noen som ikke er helt tanga? Anonymkode: e4dc4...6f7
AnonymBruker Skrevet 26. mars #4 Skrevet 26. mars Bamseklemmer skrev (8 minutter siden): 😇funfact? På grunn av situasjonen. Bikini anses ikke som intimt, fordi det brukes til aktiviteter som ikke nødvendigvis er intime og som ofte er i offentligheten. Undertøy er gjerne ikke noe man går med synlig i offentligheten, og er gjerne forbundet med intime aktiviteter du ikke gjør foran hvem som helst. Anonymkode: 4582f...f18 4
Bamseklemmer Skrevet 26. mars #5 Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): På grunn av situasjonen. Bikini anses ikke som intimt, fordi det brukes til aktiviteter som ikke nødvendigvis er intime og som ofte er i offentligheten. Undertøy er gjerne ikke noe man går med synlig i offentligheten, og er gjerne forbundet med intime aktiviteter du ikke gjør foran hvem som helst. Anonymkode: 4582f...f18 Bikini og undertøy skjuler jo like godt, så hensikten jo den samme🤔 Jeg tror kvinner tenker at alle menn har "dirty minds", og ikke tåler å se ei truse uten å gå amokk med flørtingen? Stemmer ikke det bedre? Men kvinner er jo også såå forskjellige.. Noen hater å bli glodd på, men andre ikke får nok oppmerksomhet.. Begge blir respektert og behandlet deretter.. Så jeg synes bikini er mere sexy, for det vises så godt på ganglaget til kvinnene🤭
AnonymBruker Skrevet 26. mars #6 Skrevet 26. mars Bamseklemmer skrev (1 time siden): Bikini og undertøy skjuler jo like godt, så hensikten jo den samme🤔 Jeg tror kvinner tenker at alle menn har "dirty minds", og ikke tåler å se ei truse uten å gå amokk med flørtingen? Stemmer ikke det bedre? Men kvinner er jo også såå forskjellige.. Noen hater å bli glodd på, men andre ikke får nok oppmerksomhet.. Begge blir respektert og behandlet deretter.. Så jeg synes bikini er mere sexy, for det vises så godt på ganglaget til kvinnene🤭 Bikinier er gjerne mere solide og tykkere i stoffet. Det meste av undertøy jeg har hadde jeg ikke vært komfortabel med i offentligheten. Mye tynnere stoff, alt hadde vært synlig, for å si det sånn. Når det gjelder BHer kan jeg være enig. Anonymkode: 30922...3c1 4
Snok1 Skrevet 27. mars #7 Skrevet 27. mars Alt er sexy på en sexy kvinne, og hvilke kvinner som oppfattes som sexy er helt individuelt. Du har stilt et spørsmål som vil gi deg tusen svar som ikke er deg til hjelp. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars #8 Skrevet 27. mars sexrelasjoner er i hodet til den som tenker, det er ikke en dritt andre kan gjøre med det, selv ikke å kle seg i burka! Historien viser at noen (speesielt menn) rett og slett ser sex overalt uansetthva man har eller ikke har på seg. Anonymkode: 7746a...0ba 2
janerik39 Skrevet 27. mars #9 Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (15 timer siden): Noen bikinier er ganske minimale. Hvor sexy er det? Er det penere med noen som ... Jeg liker sexy bikinier fordi de viser en kvinnes selvtillit og tiltrekningskraft. Det er noe veldig fascinerende med en kvinne som tør å være seg selv og er komfortabel i egen kropp. En liten eller stram bikini, når den bæres med selvsikkerhet, kan være langt mer tiltrekkende enn mye annet. For meg handler det om ærlighet, frihet og styrken i å være seg selv – og det er utrolig sexy. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars #10 Skrevet 27. mars Bikini, er ikke det bare et annet ord for badedrakt? Jeg forbinder det med strand og badeliv, og selv jeg som er mann går jeg ikke på stranda og tenker sex-relaterte ting. Jeg og andre er der for å bade. Undertøy blir noe helt annet. Det kan være hofteholder og strømper, f.eks. hvilket kan være/gjøre en dame sexy. Anonymkode: 836d5...f66
AnonymBruker Skrevet 27. mars #11 Skrevet 27. mars Kommer helt ann på hvor seksuelt attraktive den som har på seg bikinien er Anonymkode: ce571...c85 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars #12 Skrevet 27. mars Badedrakt er for mye tøy. Blir så fort kald. Bikini er greit nok. Foretrekker å bade naken 😉 Anonymkode: f9432...a3a
AnonymBruker Skrevet 27. mars #13 Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (På 26.3.2025 den 17.34): Noen bikinier er ganske minimale. Hvor sexy er det? Er det penere med noen som ikke er helt tanga? Anonymkode: e4dc4...6f7 på et vis er hel badedrakt mer sexy. fordelen med bikini er mer hud og at en ser mer av magen og navelen Anonymkode: 677b1...0df
AnonymBruker Skrevet 27. mars #14 Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Badedrakt er for mye tøy. Blir så fort kald. Bikini er greit nok. Foretrekker å bade naken 😉 Anonymkode: f9432...a3a Jeg er litt for sjenert til å bade naken så mange ser. Men har prøvd. Vannet som kommer rett på hele kroppen , er ganske deilig 💕 Anonymkode: e4dc4...6f7 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars #15 Skrevet 29. mars Noen bikinier og truser sier " se hva jeg skjuler " Det er utrolig sexy synes jeg 🤩 Anonymkode: e4dc4...6f7
AnonymBruker Skrevet 29. mars #16 Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Noen bikinier og truser sier " se hva jeg skjuler " Det er utrolig sexy synes jeg 🤩 Anonymkode: e4dc4...6f7 Men alle skjuler jo det samme. Så hva blir så spennende da? Selve plagget er jo bare stoff, ikke særlig sexy det? Anonymkode: 836d5...f66
AnonymBruker Skrevet 29. mars #17 Skrevet 29. mars Så lenge hun bare bruker underdelen spiller det mindre rolle hvordan den ser ut Anonymkode: d5ec5...444
MiaW. Skrevet 29. mars #18 Skrevet 29. mars Synes "less is more" gjelder også for bikinier. At det er mest sexy med de som dekker minst mulig.
AnonymBruker Skrevet 29. mars #19 Skrevet 29. mars MiaW. skrev (1 time siden): Synes "less is more" gjelder også for bikinier. At det er mest sexy med de som dekker minst mulig. Ikke enig. Er jo selve plagget som gjør det sexy, ikke størrelsen på plagget. Og så er jeg klar over at dette ikke er bikini, men mer ment som et prinsipp om størrelse på et plagg/sexy. Anonymkode: 836d5...f66
MiaW. Skrevet 29. mars #20 Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ikke enig. Er jo selve plagget som gjør det sexy, ikke størrelsen på plagget. Og så er jeg klar over at dette ikke er bikini, men mer ment som et prinsipp om størrelse på et plagg/sexy. Anonymkode: 836d5...f66 Helt greit å ikke være enig. Selv syns jeg ikke det er plagget som gjør sexy, men kvinnen inni plagget. Mer kvinne, mindre plagg. Men det er subjektivt, og derfor helt naturlig at vi har ulke meninger/smak. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå