AnonymBruker Skrevet 26. mars #1 Del Skrevet 26. mars Ser at det går mot vår og vårpleie for kroppen. Ønsker tips om en rimelig kroppsskrubb. Et spørsmål til. Hvordan søren meg klarer dere å få brukt den på ryggen? Anonymkode: 2acc1...f74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 26. mars #2 Del Skrevet 26. mars (endret) Denne er rimelig og bra: https://www.blivakker.no/product/3279284?utm_campaign=pmax-bb-lm&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwy46_BhDOARIsAIvmcwPDZGWlOGSisf2tnX_PGE3st12seHZpaPXQ31ml-Qz1QVloFQzKno4aAn6wEALw_wcB Du kan få tak i ryggskrubber/svamper med langt håndtak slik at du kommer til på ryggen uten problemer. Endret 27. mars av Roci Endret da jeg ble gjort oppmerksom på at jeg hadde kommet i skade for å legge inn en reklamelink. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #3 Del Skrevet 26. mars https://www.kid.no/baderom/kroppspleie/lavie-ryggskrubb-natur Anonymkode: 1f095...36c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #4 Del Skrevet 26. mars Kaffegrut er faktisk skikkelig bra som skrubb, du kan også tilsette litt mandel eller annen olje for mer fuktighet. Anonymkode: d610e...519 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pluton Skrevet 27. mars #5 Del Skrevet 27. mars Denne kroppsskrubben fra Nivea er kjempegod, også for meg med sensitiv hud. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #6 Del Skrevet 27. mars Ryggskrubb/ børste er bare gull verdt, å jeg bruker den hver dag når jeg dusjer. Man får vasket ryggen godt, å sist men ikke minst så får man klødd seg. Er bare så deilig Anonymkode: bfd81...e7b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 28. mars #7 Del Skrevet 28. mars Tråden er ryddet for svar til slettet innhold og avsporinger. Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #8 Del Skrevet 31. mars Takk alle sammen for tips 🙂 Da skal det handles. Anonymkode: 2acc1...f74 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #9 Del Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (På 26.3.2025 den 21.25): Kaffegrut er faktisk skikkelig bra som skrubb, du kan også tilsette litt mandel eller annen olje for mer fuktighet. Anonymkode: d610e...519 Tetter ikke det sluk? Anonymkode: f6d6c...491 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 31. mars #10 Del Skrevet 31. mars Normal har billig ryggbørste, og diverse annet inne av og til som kan brukes som det. Jeg foretrekker selv den klassiske, med børste med langt håndtak, men de har også hatt en lang reim med håndtak i begge ender, for å ta noe. Jeg er ikke så god på å skrubbe meg som jeg bruke, men har brukt en skrubb fra Inecto fra Normal. Under 50kr. Jeg er ikke ansatt hos Normal, men er en av de som er veldig glad i butikken og har spart mye etter den kom (og brukt litt også 😉🤫) 😊 Anbefaler å ta en runde der før du går på dyrere butikker, og lukt før du handler, så du ikke får bomkjøp på grunn av lukten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #11 Del Skrevet 31. mars Såpe og salt Anonymkode: c797f...b51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå