AnonymBruker Skrevet 26. mars #1 Del Skrevet 26. mars Over alt står det at ektefeller får skattemeldingen samtidig (inklusiv på skatteetatens egne sider), vi har også fått skattemeldingen samtidig i 10år. Men i år har mannen fått den for 6 dager siden, mens min uteblir. Noen fler som har opplevd dette? Stresser litt med om det ligger en feil ett sted. Anonymkode: 01cd4...82e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #2 Del Skrevet 26. mars Har du gått inn å sjekket fordet? Enda ikke fått melding at skattemeldingen er klar, men jeg sjekket for moro skyld sist uke og den var klar 😊 Anonymkode: 73d47...c76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #3 Del Skrevet 26. mars Akkurat det samme her. Mannen min fikk på mandag i forrige uke, mens jeg fortsatt ikke har fått min. Vi har også bestandig fått samtidig i alle 13 årene vi har vært gift. Anonymkode: 98098...02f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #4 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du gått inn å sjekket fordet? Enda ikke fått melding at skattemeldingen er klar, men jeg sjekket for moro skyld sist uke og den var klar 😊 Anonymkode: 73d47...c76 Ja, har sjekket. Står at den ikke er klar. TS Anonymkode: 01cd4...82e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #5 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Akkurat det samme her. Mannen min fikk på mandag i forrige uke, mens jeg fortsatt ikke har fått min. Vi har også bestandig fått samtidig i alle 13 årene vi har vært gift. Anonymkode: 98098...02f Så rart! Men så «godt» at det er flere av oss. Kanskje noen der inne sover i timen, og har publisert ektefellene våres sine skattemeldinger før våre var klar?… TS Anonymkode: 01cd4...82e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #6 Del Skrevet 26. mars Fant min på søppelpost. Den var kommet for lengst. Har fortsatt flere bekjente som ikke har fått enda. Det kommer når det er klart Anonymkode: a636b...74c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #7 Del Skrevet 26. mars Vi fikk våre samtidig, på timen. På 17. året. Anonymkode: 02c42...7f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #8 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fant min på søppelpost. Den var kommet for lengst. Har fortsatt flere bekjente som ikke har fått enda. Det kommer når det er klart Anonymkode: a636b...74c Men nå handler dette om ektefeller, hvor selv skatteetaten oppgir at det skal komme samtidig. Ikke bare om skattemeldingen er kommet. Kanskje lese alt før du svarer? Anonymkode: 01cd4...82e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #9 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vi fikk våre samtidig, på timen. På 17. året. Anonymkode: 02c42...7f8 Har også alltid fått det samtidig. Så dette er merkelig. TS Anonymkode: 01cd4...82e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tufsla&Vifsla Skrevet 26. mars #10 Del Skrevet 26. mars Min mann har fått, ikke jeg. Og sånn har det ofte vært. Kan egentlig ikke huske at vi har fått den samtidig, selv om det sikkert også har skjedd. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #11 Del Skrevet 26. mars Tufsla&Vifsla skrev (8 minutter siden): Min mann har fått, ikke jeg. Og sånn har det ofte vært. Kan egentlig ikke huske at vi har fått den samtidig, selv om det sikkert også har skjedd. Synes egentlig det høres veldig rart ut. Vi lignes jo sammen. Så hvert år har det stått overføring av formue nederst på skattemeldingen. Og det vet de jo ikke før begges skattemelding er klar. Selv året etter at jeg fikk overført et hus i utlandet (det tar tid skattemessig, med vedlegg og alt). Da måtte han også vente måneder før de var ferdig med min, og begge ble delt samme dag. Anonymkode: 02c42...7f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #12 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men nå handler dette om ektefeller, hvor selv skatteetaten oppgir at det skal komme samtidig. Ikke bare om skattemeldingen er kommet. Kanskje lese alt før du svarer? Anonymkode: 01cd4...82e Det har da aldri vært en norm at ektefeller får skattemeldingen samtidig 😅 Skattemeldingen er privat, ikke noe som anses som en del av husstanden. Anonymkode: a636b...74c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #13 Del Skrevet 26. mars Vi fikk også på likt. Anonymkode: 8659b...302 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #14 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det har da aldri vært en norm at ektefeller får skattemeldingen samtidig 😅 Skattemeldingen er privat, ikke noe som anses som en del av husstanden. Anonymkode: a636b...74c Jo, ektefeller lignes sammen. Men ts, det har visst vært noe surr i år. En haug av 5åringer som har fått, f.eks. Tipper de driver og retter opp feil, så dukker den snart opp. Anonymkode: 41f95...300 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #15 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det har da aldri vært en norm at ektefeller får skattemeldingen samtidig 😅 Skattemeldingen er privat, ikke noe som anses som en del av husstanden. Anonymkode: a636b...74c https://www.skatteetaten.no/person/skatt/skatteoppgjor/se-skatteoppgjoret-ditt/ Når til og med skatteetaten selv opplyser om at ektefeller får skattemeldingen samtidig.... Forøvrig TS, det samme gjelder her. Min mann fikk tidlig forrige uke, jeg har ikke fått. Anonymkode: e56a4...2a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #16 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det har da aldri vært en norm at ektefeller får skattemeldingen samtidig 😅 Skattemeldingen er privat, ikke noe som anses som en del av husstanden. Anonymkode: a636b...74c Jeg og samboer har fått samtidig hvert år. Det har kanskje med at man eier et lån sammen? Vi får den seriøst på minuttet samtidig. Anonymkode: 80196...e77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #17 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (6 timer siden): https://www.skatteetaten.no/person/skatt/skatteoppgjor/se-skatteoppgjoret-ditt/ Når til og med skatteetaten selv opplyser om at ektefeller får skattemeldingen samtidig.... Forøvrig TS, det samme gjelder her. Min mann fikk tidlig forrige uke, jeg har ikke fått. Anonymkode: e56a4...2a1 Det du linker til gjelder skatteoppgjøret, ikke skattemeldingen. Det er to forskjellige ting. Anonymkode: d28b8...9b6 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #18 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det du linker til gjelder skatteoppgjøret, ikke skattemeldingen. Det er to forskjellige ting. Anonymkode: d28b8...9b6 Ja, det var akkurat det jeg skulle si, jeg tror vedkommende blander skattemelding og skatteoppgjør. Anonymkode: 57893...011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #19 Del Skrevet 27. mars Jeg fikk min på mandag, mannen har enda ikke fått sin. I alle år har vi pleid å få samtidig. Anonymkode: 7894b...35a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå