Gå til innhold

Fant en liten, tynn dundyne i 2 åringen sin vogn i bhg

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har sendt med en voksi dunpose for lenge siden. Tykk dunpose 

I dag så var vi i "garasjen" for noe greier og alle vognene stod på rekke. Lå en tynn, liten babydyne uten trekk i 2 åringen sin vogn. 

Spør de ansatte og de svarer åja så rart, det skal jeg ta videre..

Barnet må jo ha fryst med den lille, tynne sommerdynen. Uff!!

Kjente jeg ble så irritert... hvor lenge har han lagt med det lille teppet, og hvor er dunposen 😩

Anonymkode: f2d3a...191

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sjekker dere ikke dette når dere leverer om morgenen? 

Vi henger alltid opp posen inne på knaggen ved henting, og legger den ut i vogna ved levering. 

Anonymkode: 8d189...1e4

• Liker 6
Skrevet (endret)

x

Endret av Million
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sjekker dere ikke dette når dere leverer om morgenen? 

Vi henger alltid opp posen inne på knaggen ved henting, og legger den ut i vogna ved levering. 

Anonymkode: 8d189...1e4

Nei, vognene står i en garasje, eller skur så vi foreldre er ikke der. Vognene og dunposene står der fast

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (1 minutt siden):

Den dunposen er det sikkert noen som har stjålet. Man kan ikke gå fra dyre ting i barnehagen heller. 

Jeg hadde kjøpt nye vinterstøvler til min 1,5 år gamle sønn og kom for å hente han i barnehagen en vinterdag med minusgrader ute. Støvlene hans, som han hadde hatt tidligere på dagen, var søkk vekk. Jeg fikk hjelp av de ansatte til å lete gjennom barnehagen fra gulv til tak og endevendte skap og alt, men ingen støvler. Noen hadde stjålet dem...

Vi satte opp oppslag ved inngangsdøren til bhg der vi etterlyste støvlene, med beskrivelse, i tilfelle noen ved en "feiltagelse" hadde fått dem med seg hjem. Men det skal jo godt gjøres, da støvlene hadde navn på og alt mulig. De kom aldri til rette.

Alle vognene blir låst inne i et skur/garasje hver dag, så vi tar de aldri med hjem .

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Alle vognene blir låst inne i et skur/garasje hver dag, så vi tar de aldri med hjem .

Men likevel har noen klart å ta dunposen, ser det ut til? 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (Akkurat nå):

Men likevel har noen klart å ta dunposen, ser det ut til? 

Ja.. Men da må jo barnehagen gi beskjed . Han kan jo ikke sove med et tynn dundyne

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har sendt med en voksi dunpose for lenge siden. Tykk dunpose 

I dag så var vi i "garasjen" for noe greier og alle vognene stod på rekke. Lå en tynn, liten babydyne uten trekk i 2 åringen sin vogn. 

Spør de ansatte og de svarer åja så rart, det skal jeg ta videre..

Barnet må jo ha fryst med den lille, tynne sommerdynen. Uff!!

Kjente jeg ble så irritert... hvor lenge har han lagt med det lille teppet, og hvor er dunposen 😩

Var dette ette ditt barn hadde sovet? Da er sjansen stor at når de tok barnet ut av posen så har denne bare falt ned og blitt langt i annet vogn eller inne 

Innimellom tok vi inn barna i posen om den ikke var fast. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er posen merket med navn? Så du oppi de andre vognene som lå der? Posen kan jo ha blitt forvekslet med noen andre sin.

Anonymkode: c6e3c...8b6

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja.. Men da må jo barnehagen gi beskjed . Han kan jo ikke sove med et tynn dundyne

Ja, det er dårlig av barnehagen. Sånt skal man få beskjed om straks, om noe mangler.  

PS! Mener du at dunposen har ligget utendørs eller i et uoppvarmet rom hele vinteren? Men blir den ikke fuktig og ekkel da?

Endret av Million
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

For alt du vet så har ikke barnet sovet kun med den tynne dynen. 
Er da ingen vits å lage storm i et vannglass her.

Anonymkode: 48e9c...831

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det kommer jo an på hvor mye klær han har under det, og hvor mange grader det er ute - er det vind? Vindstille? Osv 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (5 minutter siden):

Ja, det er dårlig av barnehagen. Sånt skal man få beskjed om straks, om noe mangler.  

PS! Mener du at dunposen har ligget utendørs eller i et uoppvarmet rom hele vinteren? Men blir den ikke fuktig og ekkel da?

Uoppvarmet rom..

AnonymBruker
Skrevet
kjærring skrev (Akkurat nå):

Det kommer jo an på hvor mye klær han har under det, og hvor mange grader det er ute - er det vind? Vindstille? Osv 

Men de sover jo forsatt i et uoppvarmet rom

Jeg har jo sendt med en dyr dunpose for at han skal sove med en dunpose.. ikke en tynn liten dundyne

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For alt du vet så har ikke barnet sovet kun med den tynne dynen. 
Er da ingen vits å lage storm i et vannglass her.

Joda, det var den som låg i vognen hans. Ingen tykk dynpose. Alle andre hadde tykke dunposer, utenom han

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Nei, vognene står i en garasje, eller skur så vi foreldre er ikke der. Vognene og dunposene står der fast

Men da vil de jo slå seg. Må henge tørt i garderoben gjennom natten - og det er foreldrenes oppgave. 

Anonymkode: c782f...af1

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Joda, det var den som låg i vognen hans. Ingen tykk dynpose. Alle andre hadde tykke dunposer, utenom han

men du vet fortsatt ikke om det er den som er brukt når deg har vært soving. 

Man må ikke tenke verst mulig med en gang. Og om barnet ditt hadde vært kaldt når det sov, så hadde de nok uansett sagt til deg. De kjenner jo på barna når de står opp. 

Ta et dypt pust med magen, så går det nok helt fint.

• Liker 6
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Men da vil de jo slå seg. Må henge tørt i garderoben gjennom natten - og det er foreldrenes oppgave. 

Anonymkode: c782f...af1

Nei, det er ingen som gjør det. Vi har fått beskjed om at vognene skal stå der nede.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ingen som gjør det. Vi har fått beskjed om at vognene skal stå der nede.

Det er ikke vognen du skal flytte på, det er å ta inn dunposen på natta

Anonymkode: 74ea6...eaf

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er ikke vognen du skal flytte på, det er å ta inn dunposen på natta

Anonymkode: 74ea6...eaf

Jeg vet jo hva som er vanlig praksis i barnehagen jeg har hatt barna mine i 5 år.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...