AnonymBruker Skrevet 26. mars #1 Skrevet 26. mars Jeg har en veldig fin Bonusmor, som er så snill og god! Hun har bursdag, og blir 56 år. Jeg ønsker å gi henne en fin gave som hun vil like godt, men jeg er student og tenker rundt max 500-600 kroner. Hun har alt! Jeg tror det blir dumt å kjøpe smykke eller ringer. Tror også klær er litt dumt siden det er vansklig med størrelser. Hun er glad i sminke, såpe, og skjønnhetsprodukter, etc. Hun liker snacks også. Men jeg vil det skal være noe spesielt eller noe som hviser at jeg bryr meg? Må ha det innen fredag, så litt forsent å bestille fra nett! Noen gode råd, tar imot alt av ideer! Anonymkode: c946d...290
AnonymBruker Skrevet 26. mars #2 Skrevet 26. mars Kan du gi en felles opplevelse for bare dere to? Jeg ga det i bursdagsgave til min mor, og det var utrolig koselig! Anonymkode: ebfa4...79c 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars #3 Skrevet 26. mars Samler hun på noe? Servise, bestikk, glass feks? Anonymkode: 15332...363 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars #4 Skrevet 26. mars Tre-fire produkter fra Cosrx om hun ikke har testet koreanske skjønnhetsprodukter? Vita har tilbud nå; https://www.vita.no/search?q=COSRX Legge de i en liten kurv? Anonymkode: 2b0f5...2cf 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars #5 Skrevet 26. mars * Gavekort på spa * Kurv med forskjellige produkter ( eks. snacks, sjokolade, vin eller en god lotion, skrubb, deilige sokker osv. ) * En fin blomst * kosesokker/pysj * En god bok Anonymkode: 37eb8...9c3 1
Daisy-love Skrevet 26. mars #6 Skrevet 26. mars Om du vil gi noe spesielt, som i mer minne så har en Willow Tree-figurer, eller tilsvarende på f.eks Feel. Det har blitt gitt og mottatt en del av i min familie og vennekrets, og satt pris på. Kommer selvsagt an på om det er hennes stil, og noe hun vil like. Ellers er jeg glad i å gi ting som kan spises/brukes opp, eller slites ut. Du får både en god håndkrem (eller hårkur, øyekrem, badeskum osv), og ulke typer mat til langt under det du tenker å gi. Her blir kaffe satt veldig pris på, og god sjokolade. Ellers har vi gitt alt fra spekepølse, sild, te, kvalitetsjuice/syltetøy, nøtter, dadler, ost, alkohol, eller tilsvarende alkoholfritt, biscotti, oliven, oljer, krydder, og sikkert mer også. Vi har gitt mye mat oppigjennom innad i familien. Å gi en del av favorittene er også en slager, og viser at en kjenner hverandre godt. Invitasjon til kaffebesøk, eller middag hjemme hos deg for kun dere to blir helt sikkert satt veldig pris på. Et fint og personlig kort vil hun nok uansett hva du finner på blir glad for. Tipper hun vet du bryr deg og er glad i henne, og at samme hva du finner, så blir det satt pris på. 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars #7 Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har en veldig fin Bonusmor, som er så snill og god! Hun har bursdag, og blir 56 år. Jeg ønsker å gi henne en fin gave som hun vil like godt, men jeg er student og tenker rundt max 500-600 kroner. Hun har alt! Jeg tror det blir dumt å kjøpe smykke eller ringer. Tror også klær er litt dumt siden det er vansklig med størrelser. Hun er glad i sminke, såpe, og skjønnhetsprodukter, etc. Hun liker snacks også. Men jeg vil det skal være noe spesielt eller noe som hviser at jeg bryr meg? Må ha det innen fredag, så litt forsent å bestille fra nett! Noen gode råd, tar imot alt av ideer! Anonymkode: c946d...290 Opplevelse sammen med deg uten tvil! Anonymkode: 0308c...dfe 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars #8 Skrevet 26. mars Jeg tror ikke det er viktig hva du gir hvis du skriver et kort fylt med kjærlighet vil enhver bonusmor mor synes er fantastisk. Anonymkode: 95567...a3d 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars #9 Skrevet 26. mars https://pictureit.no/produkt/bonusmamma-poster/ Dette er veldig fint syns jeg🥰 Anonymkode: cb056...67f 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars #10 Skrevet 26. mars Ikke gi ting dersom du ikke vet at hun ønsker seg det. Inviter heller henne med på en opplevelse. Du kjenner henne og vet hva hun liker. Det finnes garantert noen gratis arrangementer rundt om der du bor. En cafe for kake og kaffe er helt fint. Hun vet at du er student så du trenger ikke å bruke mange penger på en presang . Ved å invitere henne på noe dere to gjør sammen forteller henne at du setter pris på henne. Det har større verdi enn alt annet som kan kjøpes for penger. Anonymkode: e0270...c94 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars #11 Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): https://pictureit.no/produkt/bonusmamma-poster/ Dette er veldig fint syns jeg🥰 Anonymkode: cb056...67f Hadde vært mye bedre som et kort. Ingen henger vel en sånn poster opp på veggen?? (håper jeg, for det ville vært utrolig kleint) Anonymkode: 3e640...e9e 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars #12 Skrevet 26. mars Definitivt opplevelse sammen med deg. Gi også et håndskrevet kort hvor du skriver noe fint/koselig fra hjertet. IKKE kjøp random hudpleieprodukter osv, for en voksen dame har antageligvis funnet sine favoritter for lengst. Jeg hater når folk kjøper hudpleiegreier til meg, det blir aldri brukt og virker veldig upersonlig. En opplevelse med deg og et personlig kort er en gave hun virkelig vil huske ❤️ Anonymkode: 3e640...e9e 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars #13 Skrevet 27. mars Jeg har en bonusdatter som er voksen nå. Hun er glad i å skrive. Det fineste jeg får fra henne, er faktisk tettskrevne kort, der det står hvor mye jeg betyr for henne, og hun nevner gode minner ❤️. Får sånne med noen års mellomrom, og da blir jeg så glad og rørt 🙂. Vi foreldre forventer ikke dyre gaver. Jeg bli glad for lys, lekre servietter, en god bodylotion, en bok, hansker osv. Anonymkode: f170e...4c9 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars #14 Skrevet 27. mars Mulig det er for sent å bestille nå, men jeg ville bestilt morgenlevering. Der er det mye å velge mellom, og du kan sette sammen en gave til passende pris. Anonymkode: e653a...4fc
Million Skrevet 27. mars #15 Skrevet 27. mars Kan du snoke i baderomshylla hennes og se hvilke produkter hun bruker og liker? Kanskje en ny flaske med parfyme av favoritten hennes? Kan hende den blir en hundrelapp eller to dyrere enn du antyder i hovedinnlegget, men... ? Ellers er jo rensemelk for huden noe som ofte blir brukt daglig av mange kvinner. Kanskje du kan finne ut hvilken hun bruker?
AnonymBruker Skrevet 27. mars #16 Skrevet 27. mars En teaterbillett, slik at dere kan gå ut og kose dere sammen? Eller du likna lage et gavekort på en middag/lunsj med deg? Anonymkode: 9d59e...160
AnonymBruker Skrevet 28. mars #17 Skrevet 28. mars Bak ei kake, skriv et hyggelig kort, og kjøp noe som du vet hun liker. Du skriver snacks og såpe. Vet du hvilken type snacks? Kjøp f.eks. et par sorter snacks og legg ved gavekort på kinobilletter. Anonymkode: 1ecd2...ff9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå