AnonymBruker Skrevet 26. mars #1 Del Skrevet 26. mars Har siste arbeidsuke denne uken, og er bare så vemodig. Hyggelige folk, og koselig arbeidssted. Men dessverre ræva lønn, og lang pendle vei. Men er bare redd for å begynne å hylgrine på avslutningen. 😛 Har jobbet her i ti år. Hadde det ikke vært for tilbud om ekstremt mye bedre lønn et annet sted hadde jeg nok blitt. Og jeg så vel ikke for meg å noensinne slutte. Dette var liksom min drømmejobb i mange år. Masse blandete følelser🤪 Andre som har kjent på samme følelser, selv om dere slutter frivillig? Gikk det fort over? Anonymkode: a5d41...176 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #2 Del Skrevet 26. mars Jeg kjente på det, men det gikk fort over 😊 Lykke til i ny jobb! Anonymkode: 9b8da...08d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #3 Del Skrevet 26. mars Jeg gråt da jeg sa opp min første ordentlige jobb. Var ikke i tvil, men hadde hatt det fint der jeg var, og det var vemodig å slutte. I den andre jobben, som jeg var i i 8 år, var jeg bare glad da jeg leverte oppsigelsen, for jeg hadde gått ordentlig lei. Men ble rørt da jeg sa hade siste dag til de jeg hadde jobba mest med. Begge gangene var det riktig å slutte, men helt naturlig med litt ambivalente følelser også. Anonymkode: f7f53...4e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naos Skrevet 26. mars #4 Del Skrevet 26. mars Jeg blir alltid veldig vemodig og emosjonell når jeg skal avslutte noe, særlig i forhold til kollegaer og "det kjente" i jobben jeg forlater. ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #5 Del Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (På 26.3.2025 den 14.31): Har siste arbeidsuke denne uken, og er bare så vemodig. Hyggelige folk, og koselig arbeidssted. Men dessverre ræva lønn, og lang pendle vei. Men er bare redd for å begynne å hylgrine på avslutningen. 😛 Har jobbet her i ti år. Hadde det ikke vært for tilbud om ekstremt mye bedre lønn et annet sted hadde jeg nok blitt. Og jeg så vel ikke for meg å noensinne slutte. Dette var liksom min drømmejobb i mange år. Masse blandete følelser🤪 Andre som har kjent på samme følelser, selv om dere slutter frivillig? Gikk det fort over? Anonymkode: a5d41...176 Ekspander Jeg gråt og hade mye flashbacks og klare ikke sove godt på nesten 1 mnd. Flasbacks hade jeh i et år etter og samenlignet den jobben med den nye. Så for meg tokk det over et år å komme meg videre. Nå har jeh sluppet den gamle jobben helt. Anonymkode: d67d5...b5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #6 Del Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (På 29.3.2025 den 12.29): Jeg gråt og hade mye flashbacks og klare ikke sove godt på nesten 1 mnd. Flasbacks hade jeh i et år etter og samenlignet den jobben med den nye. Så for meg tokk det over et år å komme meg videre. Nå har jeh sluppet den gamle jobben helt. Anonymkode: d67d5...b5e Ekspander Takk for at du deler💜 Var det riktig beslutning likevel? Anonymkode: a5d41...176 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #7 Del Skrevet 29. mars Jeg sa opp en jobb jeg hadde i 8 år, og våknet dagen etter og det føltes som noen hadde dødd. Det gikk over. Det ble ingen avslutning, leverte nøklene og dro hjem siste dagen bare. Har fremdeles kontakt med noen av kollegene mine et år senere. Anonymkode: 9ee33...c8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #8 Del Skrevet 30. mars Jeg har hatt flere jobber hvor jeg har vært i en del år. Har alltid tenkt at jeg ikke kom til å få noe bedre sted, men så har det vist seg hver gang at det bare blir bedre og bedre😀 Anonymkode: 2ce6b...310 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå