AnonymBruker Skrevet 26. mars #1 Del Skrevet 26. mars Hvilken platform bruker du til å kommunisere med dine nærmeste? Bruker dere iMessage/SMS, Messenger, Snapchat eller noe annet? Anonymkode: db9a7...5ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 26. mars #2 Del Skrevet 26. mars Sms, messenger og telefon. Alle brukes til familie, og messenger er mest brukt til venner. Hender sms til venner, og enda sjeldnere noe på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #3 Del Skrevet 26. mars Google Chats med kona og vennene mine. Signal med et par sikkerhetsbevisste kompiser. Messenger med familien. Anonymkode: 0d390...2ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #4 Del Skrevet 26. mars Snapchat med den enkelte Min mor med mine søsken har messenger gruppe Storfamilien (tanter, onkler, søskenbarn etc) har gruppe på messenger Anonymkode: 97e1c...3cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #5 Del Skrevet 26. mars Stort sett Snapchat, meldinger eller her på KG Anonymkode: ce61f...f8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #6 Del Skrevet 26. mars Snapchat, sms og messenger. Noen utenlandske venner over Whatsapp. Sosialiserer også en del over Playstation Anonymkode: 16f41...c1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #7 Del Skrevet 26. mars Samboer: Messenger og SMS/telefon Familie: SMS/telefon og en sjelden gang Messenger Venner: Messenger, Snapchat og SMS/telefon Anonymkode: 458db...015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krist1an Skrevet 26. mars #8 Del Skrevet 26. mars Telefon og sms. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #9 Del Skrevet 26. mars Snap, noen ganger messenger,sjelden sms Anonymkode: 0542a...fa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bbbb Skrevet 26. mars #10 Del Skrevet 26. mars Messanger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #11 Del Skrevet 26. mars Mannen min: for det meste iMessage barnet: sms eller snap. Får raskest svar på snap. mamma og pappa: sms, får sjeldent svar av pappa. Svigers: iMessage. Venninner kommuniserer jeg mest med på snap eller messenger, er det noe "viktig" eller f.eks en innbydelse til noe tar jeg det på sms/iMessage. Før i tida gikk nesten alt på sms, men nå er det så mange andre plattformer at jeg egentlig sjeldent sender sms/iMessage. Anonymkode: 8a898...427 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 27. mars #12 Del Skrevet 27. mars Blir sms og imessage. F.eks. har faren min også iphone, så da går det på imessage mellom oss. Vi utveksler meldinger så godt som hver dag, men det er ikke så ofte vi ringer. Blir som regel meldinger med venninner også. Og med sønnen min (som er i tjueårene). Men det hender han ringer i stedet for å tekste da, om han bare vil snakke mens han er på vei hjem eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #13 Del Skrevet 27. mars Sms eller tlf Anonymkode: 372c9...c7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #14 Del Skrevet 27. mars Varierer med de ulike familiemedlemmene. Snapchat, instagram, messenger, sms og telefon totalt sett med alle. Anonymkode: f9592...b84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #15 Del Skrevet 27. mars Sms, Snapchat, Messenger og Signal. Foretrekker egentlig sms og Signal. Sistnevnte er de foreløpig bare et fåtall som bruker. Anonymkode: f59c6...493 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå