Gå til innhold

Hvor mange boligflippere finnes det i Norge og Norden?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er gründer av en bedrift som utvikler et software for boligflippere. I den anledning er jeg i en prosess med å kartlegge antall boligflippere i Norge og Norden, samt antall boliger som flippes årlig. 

Det er vanskelig å finne ut av dette, så jeg håper det er noen glupe damer med innsikt her inne som kan hjelpe meg litt!

Endret av heddatreu
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes oppdragsgiver at det er greit at du gir ut informasjon om software de holder på å utvikle?

Anonymkode: 5b496...f1d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Å ja det er du som er gründer. Ja vel, lykke til! Hadde nok hatt større sjanse for suksess om du kunne noe om boligflipping.

Anonymkode: 5b496...f1d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har opprettet en bedrift som utvikler et produkt til et marked du ikke aner omfanget av? Hadde du en forretningsplan før du satte i gang med dette? Eller er det dette du forsøker å snekre sammen (no pun intended) nå?

Du får ta kontakt med Eiendomsverdi AS og hyre dem inn til å foreta en analyse. De kan gi deg (omtrent) tallene du behøver som viser hvor mange boliger som blir videresolgt i løpet at en viss kort periode. De kan muligens også trekke ut data som viser om det er gjengangere blant de som omsetter.

Tror faktisk ikke det er så veldig mange som driver med dette, og de trenger neppe noen app til hverken det ene eller det andre.

Markedet for en slik app er vel først og fremst "wannabe's" og drømmere som kan melkes for noen kroner.

Just my 2c.

Anonymkode: fbf2c...2c0

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ca 399 flippere i Norge akkurat nå. I resten av Norden er jeg ikke sikker på. Kanskje 1247?

Anonymkode: 09ef6...453

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ca 399 flippere i Norge akkurat nå. I resten av Norden er jeg ikke sikker på. Kanskje 1247?

Anonymkode: 09ef6...453

Hei! Takk for svar, hvor har du tallene fra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...