AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:53 #1 Del Skrevet onsdag kl 13:53 Har solgt en del på tise og siste ganger så har jeg fått utbetaling før varen i det hele tatt nådd fram til kjøperen. Hva skjer om h*n f eks ikke blir fornøyd med varen? Jeg har jo allerede fått penger. Virker veldig uryddig. Har sett på en del ting å kjøp der å men tør ikke å gjøre det pga det her. Anonymkode: 9eab9...226 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:26 #2 Del Skrevet torsdag kl 09:26 Aldri opplevd før. Kan være at den har kommet frem, men at appen henger etter med å varsle det. Er uansett ikke noe jeg hadde bekymret meg for. Anonymkode: 06c7f...44d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:51 #3 Del Skrevet torsdag kl 09:51 Jeg har fått utbetalt pengene før pakken har blitt levert hver gang, og jeg har solgt mye. Og nei, det har ikke vært tise-appen som har hengt seg, for pakkene har ikke stått som levert hos posten eller helthjem heller. men ja, jeg har også lurt på hva som da skjer hvis kjøper ikke er fornøyd, siden jeg allerede har fått pengene for flere dager siden. Anonymkode: eb05d...cb7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå