AnonymBruker Skrevet 27. mars #81 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hvorfor skal de dra på hyttetur alene? Verken jeg eller kjæresten min ville vurdert det engang. Og vi er verken sjalu eller usikre. Det er bare "Why?" Anonymkode: 323bb...dc1 Kjenner meg igjen i dette... ok.. jeg er ikke sjalu og bekymret for utroskap. Men bare.. why? Hva har man på den turen å gjøre? Anonymkode: 860e2...416 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #82 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har laget tråden. Ser noen nevne at venninnen vil være på hytta alene, det er ikke tilfelle, hun vil at min kjæreste skal være der. Men jeg sa til kjæresten min at jeg kommer til å reise til bestemor en annen dag og heller bli med opp til hytta. Min kjæreste ble glad, venninnen ble visst litt snurt da han fortalte henne. Anonymkode: 8b835...1de Herre gud, TS, at du finner deg i dette. Kjæresten din er virkelig en dust. Anonymkode: 4517a...477 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet 27. mars #83 Del Skrevet 27. mars Han trenger vel litt fri fra Ts... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #84 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Sjokkerende? Jeg syns det er sjokkerende hvor naive folk er. Anonymkode: 03edb...928 Ja det er ikke så rart at halvparten av ekteskapa går i oppløsning Anonymkode: cfb5e...537 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 27. mars #85 Del Skrevet 27. mars Snok1 skrev (2 timer siden): Nei, det kan ikke skje den beste. Hvis dette er en frykt i livet ditt har du enten valgt en veldig enkel partner, du er ekstremt mistroisk eller begge deler. I vanlige forhold mellom voksne ansvarlige mennesker er ikke dette en risiko. Problemet med den vanlige utroskap en er at det skjer med vanlige folk, som i utgangspunktet ikke hadde noe ønske å være utro. Det finnes ikke noen validert sikker metode for å selektere den per idag ukjente mennesket som ikke kan bli utro. Det å ha risikoreduserende tiltak vedrørande egen risiko å for eksempel bl utro er vel selve definisjonen på å være ansvarlig. Men det å være fanget i den fundementalle attribisjonsfeilen er vel det uansvarlige. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 27. mars #86 Del Skrevet 27. mars Fremmed fugl skrev (24 minutter siden): Det å ha risikoreduserende tiltak vedrørande egen risiko å for eksempel bl utro er vel selve definisjonen på å være ansvarlig. Strategi for å ikke være utro: Bestem deg for ikke å være utro. Dette er en enkel og lett implementerbar strategi som virker i alle situasjoner, på jobb, på hytta og med venner. Man trenger ikke mer hokus-pokus enn bare å bestemme seg. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #87 Del Skrevet 27. mars Skjønner at jeg er i mindretall her. Men jeg hadde helt ærlig ikke brydd meg. Anonymkode: 09339...65c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #88 Del Skrevet 27. mars Snok1 skrev (1 time siden): Strategi for å ikke være utro: Bestem deg for ikke å være utro. Dette er en enkel og lett implementerbar strategi som virker i alle situasjoner, på jobb, på hytta og med venner. Man trenger ikke mer hokus-pokus enn bare å bestemme seg. Så naiv er det altså mulig å være. Anonymkode: 4517a...477 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #89 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er bra det løste seg for deg. Men hun ble kanskje snurt fordi det nå blir fullt hus i hytta…kanskje hun hadde gledet seg til en rolig helg, ikke å kaste seg over din partner…som du insinuerer her nå Anonymkode: 21b34...9d2 Du, nå gaslighter du noe aldeles forferdelig her. Kan du ikke bare holde kjeft ? Anonymkode: 7b902...456 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #90 Del Skrevet 27. mars Snok1 skrev (2 timer siden): Strategi for å ikke være utro: Bestem deg for ikke å være utro. Dette er en enkel og lett implementerbar strategi som virker i alle situasjoner, på jobb, på hytta og med venner. Man trenger ikke mer hokus-pokus enn bare å bestemme seg. Men du klarte altså være utro mot dama du er sammen med nå (ifølge deg selv). Når du selv ikke klarer å la være å ligge med andre, hvorfor tror du at andre har bedre kontroll enn deg? Anonymkode: 380d4...1f5 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illuminatum Skrevet 27. mars #91 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (19 timer siden): På den annen side, ingen mann drar på hyttetur med motsatt kjønn uten partnere uten håp om å få snøret litt i bånn... Anonymkode: 03edb...928 For noe tull. Kan godt være at det er dette som er formålet her, men selv kunne jeg fint reist på hytta sammen med ei kvinne uten å tenke at dette skulle medføre sex. Et par kompiser av meg har koner som jeg klikker veldig godt med på vennskapelig plan, men som jeg aldri kunne tenkt meg å ligge med. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #92 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (9 timer siden): venninnen ble visst litt snurt da han fortalte henne. Ok. Det var rart. Hun ville altså ha han for seg selv. Anonymkode: a1772...97c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #93 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har laget tråden. Ser noen nevne at venninnen vil være på hytta alene, det er ikke tilfelle, hun vil at min kjæreste skal være der. Men jeg sa til kjæresten min at jeg kommer til å reise til bestemor en annen dag og heller bli med opp til hytta. Min kjæreste ble glad, venninnen ble visst litt snurt da han fortalte henne. Anonymkode: 8b835...1de Trist at du følte du måtte endre på en plan for å passe på kjæresten din. Er du sikker på at du vil satse på denne fyren? Og liker ikke venninnen deg? Eller ville hun ha kjæresten din i fred? Anonymkode: a1772...97c 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #94 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Så naiv er det altså mulig å være. Anonymkode: 4517a...477 Eller at han er veldig trygg på seg selv, og kjenner seg selv veldig godt. Det er også en mulighet. Anonymkode: de05f...2da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #95 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ok. Det var rart. Hun ville altså ha han for seg selv. Anonymkode: a1772...97c Alle skjønner at det er noe muffens her. Det er helt usannsynlig at venninnen til TS uttrykker skuffelse over at hun skal være med overfor kjæresten hennes sånn rett ut av det blå. Enten så er det en uuttalt eller uttalt kjemi/flørt mellom disse to. Eller så lyver TS sin kjæreste for å gjøre henne sjalu. Uansett så er det utrolig dårlig gjort av han å holde på sånn. Anonymkode: 4517a...477 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 27. mars #96 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Men du klarte altså være utro mot dama du er sammen med nå (ifølge deg selv). Når du selv ikke klarer å la være å ligge med andre, hvorfor tror du at andre har bedre kontroll enn deg? Anonymkode: 380d4...1f5 Jeg klarer fint å holde meg innenfor de rammene jeg bestemmer meg for å bevege meg innenfor. Dette er helt uavhengig av situasjonen. Jeg har aldri snublet borti å være utro fordi hyttetur eller fordi julebord eller noe annet fjask. Jeg følger strategien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 27. mars #97 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja det er ikke så rart at halvparten av ekteskapa går i oppløsning Anonymkode: cfb5e...537 Kan du vise til at halvparten av ekteskap går i oppløsning på grunn av utroskap? Enn si hytteturer? Man kan tenke seg at en andel samlivsbrudd skyldes overkontrollerende partnere, kan man ikke? (Jeg tror forresten tallet er nede i 40%). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #98 Del Skrevet 27. mars Litt merkelig denne forestillingen som regjerer på KG at det finnes to typer mennesker, utro og trofaste. De utro planlegger og avtaler utroskap, fordi de vil være utro. Den andre gruppen er hellige uskyldsrene som aldri er i faresonen. Realiteten er at det nettopp er en slik tankegang som gjør at folk er utro. Det er ofte en «slippery slope» som begynner med vennskap, god kjemi, kanskje litt uskyldig tiltrekning. Og så, når forholdene ligger max til rette - man er alene sammen, langt hjemmefra, over tid, det er felles opplevelser og god stemning, litt mye alkohol - så vips skjedde det gitt. Det er det som er normalen, ikke at det er planlagt og kalkulert. Anonymkode: 4517a...477 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 27. mars #99 Del Skrevet 27. mars (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Litt merkelig denne forestillingen som regjerer på KG at det finnes to typer mennesker, utro og trofaste. De utro planlegger og avtaler utroskap, fordi de vil være utro. Den andre gruppen er hellige uskyldsrene som aldri er i faresonen. Realiteten er at det nettopp er en slik tankegang som gjør at folk er utro. Det er ofte en «slippery slope» som begynner med vennskap, god kjemi, kanskje litt uskyldig tiltrekning. Og så, når forholdene ligger max til rette - man er alene sammen, langt hjemmefra, over tid, det er felles opplevelser og god stemning, litt mye alkohol - så vips skjedde det gitt. Det er det som er normalen, ikke at det er planlagt og kalkulert. Anonymkode: 4517a...477 Men hvorfor frata de ansvaret over sine egne handlinger? Kjemien er det eneste de ikke har ansvaret for. Endret 27. mars av Snublefot62 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #100 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Litt merkelig denne forestillingen som regjerer på KG at det finnes to typer mennesker, utro og trofaste. De utro planlegger og avtaler utroskap, fordi de vil være utro. Den andre gruppen er hellige uskyldsrene som aldri er i faresonen. Realiteten er at det nettopp er en slik tankegang som gjør at folk er utro. Det er ofte en «slippery slope» som begynner med vennskap, god kjemi, kanskje litt uskyldig tiltrekning. Og så, når forholdene ligger max til rette - man er alene sammen, langt hjemmefra, over tid, det er felles opplevelser og god stemning, litt mye alkohol - så vips skjedde det gitt. Det er det som er normalen, ikke at det er planlagt og kalkulert. Anonymkode: 4517a...477 Haha, der satte du ord på det. Her på KG så er man enten uskyldsren eller "ond, utro person". Og hvis man har "valg" den utro personen, så får man takke seg selv. 😬 Fordi alle er jo helt åpne om det når de inngår et forhold. Anonymkode: 889c1...799 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå