Gå til innhold

Kjæreste drar på helgetur med en annen kvinne alene

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kjæresten og en kompis deler på en hytte for en sesong og jeg og dama til kompisen bruker den også. Men nå skal hun dit uten sin kjæreste en helg og noen dager og min kjæreste tenker også å dra. Jeg skal besøke den syke bestemoren min den ene dagen noe han har visst om en stund og han har valgt å ikke bli med meg til bestemor.  Han tar altså også fri fredag og mandag rundt helgen. Og de to skal være der alene.

og jeg liker det ikke helt.. men jeg får vel ikke gjort noe med det. Burde jeg si noe til han? Det er to soverom og et bad, ellers en liten hytte. 

Anonymkode: 8b835...1de

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det hadde ikke skjedd i min verden. 

Anonymkode: 4d0b8...0e1

• Liker 32
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kjæresten og en kompis deler på en hytte for en sesong og jeg og dama til kompisen bruker den også. Men nå skal hun dit uten sin kjæreste en helg og noen dager og min kjæreste tenker også å dra. Jeg skal besøke den syke bestemoren min den ene dagen noe han har visst om en stund og han har valgt å ikke bli med meg til bestemor.  Han tar altså også fri fredag og mandag rundt helgen. Og de to skal være der alene.

og jeg liker det ikke helt.. men jeg får vel ikke gjort noe med det. Burde jeg si noe til han? Det er to soverom og et bad, ellers en liten hytte. 

Det er seriøst ikke greit, i all verden. Hadde dette vært min kjæreste hadde jeg sagt "drar du trenger du ikke komme tilbake"

Anonymkode: cfb5e...537

• Liker 15
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du kan fortelle han at det gjør deg ukomfortabel, men være tydelig på at du vet det er ditt problem. Hvis han er omsorgsfull nok ovenfor deg, så vil han ikke sette deg i en situasjon der du blir ukomfortabel, og velge å ikke dra.

Anonymkode: c2e51...444

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vil gjerne være åpen og moderne og whatever, men det der hadde ikke vært ok. Hvorfor må han på død og liv opp dit nå, når hun er der? Vil hun egentlig ha han der? Dårlige sosiale antenner, eller er det noe annet? 

Anonymkode: e8495...565

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvorfor skal de dra på hyttetur alene?

Verken jeg eller kjæresten min ville vurdert det engang. Og vi er verken sjalu eller usikre.

Det er bare "Why?"

Anonymkode: 323bb...dc1

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hell No!!! 

Anonymkode: de05f...2da

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StumpyHero
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor skal de dra på hyttetur alene?

Verken jeg eller kjæresten min ville vurdert det engang. Og vi er verken sjalu eller usikre.

Det er bare "Why?"

Anonymkode: 323bb...dc1

100% enig. Kunne aldri tenkt meg å dra på hyttetur med en dame alene. Selv om jeg aldri hadde vært utro så ville jeg ikke utsatt partneren min for den usikkerheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

OK.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis han hadde til hensikt å gjøre noe gærent hadde han vel neppe dratt på hytta med dama til en kompis foran øynene på både deg og kompisen. Ville ikke tenkt det var motivert av noe sånt.

Men det høres veldig sært og rart ut, da. At du synes det er rart han lager en langhelg for å dra på hytta med dama til en kompis fremfor å være med deg skjønner jeg godt. 

Anonymkode: df032...3a4

• Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takker alle for svar!

Siden han betaler for hytta for sesongen ikke er så lang så vil han gjerne opp dit da også, det er det han har sagt til meg. Men synes allikevel at det føles helt feil…

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og det godtar du? Hadde aldri funnet meg i det. Og hadde han bare dratt så er det dumpegrunn. 

Anonymkode: 0646e...f9b

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Veldig merkelig. Jeg hadde blitt utrolig fornærmet om kjæresten bare hadde foreslått noe slik. Kan du teste han litt og si; Det passet visst ikke med besøk hos bestemor denne helgen, så det blir utsatt, så da blir jeg heller med på hyttetur! Se hvordan han reagerer? Blir han irritert vet du hvorfor.

Anonymkode: 6356e...589

• Liker 7
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tilfeldig at de skal på hytta på alene 😂 

Møt opp der tilfeldig dagtid/kveldstid så får du sikkert høre hva de egentlig driver med. 

Anonymkode: 3aaf7...0cb

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis han hadde til hensikt å gjøre noe gærent hadde han vel neppe dratt på hytta med dama til en kompis foran øynene på både deg og kompisen. Ville ikke tenkt det var motivert av noe sånt.

Men det høres veldig sært og rart ut, da. At du synes det er rart han lager en langhelg for å dra på hytta med dama til en kompis fremfor å være med deg skjønner jeg godt. 

Anonymkode: df032...3a4

Det er nettopp dette som gjør det så lett å være utro, hvis han er åpen om turen "tror kjærestene vi ikke skal være utro" Klassisk den.

• Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uavhengig av om dette høres rart ut eller ikke så er realiteten den at om han vil være utro - så får han det til selv uten hyttetur.

Men om du ikke har noen tillit til at han kan dra dit alene uten deg, med med henne, så har du kanskje større usikkerheter i forholdet og? Da bør du være tydelig på det så dere kan jobbe med det sammen?

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde ALDRI gjort det samme mot min kjæreste i alle fall. 

Anonymkode: 35e67...215

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Snublefot62 skrev (3 minutter siden):

Uavhengig av om dette høres rart ut eller ikke så er realiteten den at om han vil være utro - så får han det til selv uten hyttetur.

Men om du ikke har noen tillit til at han kan dra dit alene uten deg, med med henne, så har du kanskje større usikkerheter i forholdet og? Da bør du være tydelig på det så dere kan jobbe med det sammen?

For et tåpelig svar. 

• Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det er nettopp dette som gjør det så lett å være utro, hvis han er åpen om turen "tror kjærestene vi ikke skal være utro" Klassisk den.

Hvis alt skal mistenkes, så må man følge med på alt. Blir ikke det litt ensformig?

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...