AnonymBruker Skrevet 26. mars #1 Skrevet 26. mars Hei! Jeg hadde nesten sort hår da jeg bestemte meg for å avfarge det hos frisør og farge det lysere. Det ble forsatt for mørkt for min smak, ca mørk sjokoladebrunt, men jeg ønsker lys sjokoladebrun. Er det for tidlig å gå tilbake til frisøren og spørre om ny runde avfarging? En mnd siden sist jeg gjorde det. Vil ikke dumme meg ut heller. Anonymkode: ba064...048
AnonymBruker Skrevet 26. mars #2 Skrevet 26. mars Avfaring er veldig hardt for håret. Jeg ville ventet litt til, og kuret det et par ganger i uken med proteinkur en stund. Den mørke sjokoladefargen vil jo falme jo mer du vasker det, og nå er det vår og mye sol som vil hjelpe i lysningsprosessen. Sett deg ut, kur håret, vent litt Anonymkode: 34928...9b8
Sirah Skrevet 26. mars #3 Skrevet 26. mars Jeg ville ventet noen uker til. Svart er den aller verste fargen du kan dra ut av håret og den er skikkelig vanskelig å bli kvitt uten å ta fullstendig knekken på håret ditt i samme slengen. Bedre med sjokoladebrunt hår enn lysere hår som bare knekker. Kur det godt og ha is i magen en liten stund til. Som AB over skriver så vil også solen gjøre en jobb for deg, vi går heldigvis inn i riktig årstid 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars #4 Skrevet 26. mars Jeg hadde ringt/gått innom og spurt hva frisøren tenker jeg Det er de som er ekspertene, og om din frisør sier at håret ditt tåler det nå, så hvorfor ikke Anonymkode: e5d8d...b33
GlitrendeSjokolade Skrevet 26. mars #5 Skrevet 26. mars (endret) Ring til frisøren og hør hva hun eller han sier. Om du bør vente litt eller hva frisøren anbefaler. Ring eller gå innom frisøren å snakk med henne eller han. Endret 26. mars av GlitrendeSjokolade
AnonymBruker Skrevet 26. mars #6 Skrevet 26. mars Hvor glad er du i håret ditt? Hvis du er glad i det så bør du vente litt. Anonymkode: 758b8...3e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå