Alauda Skrevet 26. mars #1 Skrevet 26. mars Skal en tur til London om ikke så lenge og vil gjerne ha tips om steder for å handle/se etter klær og sko. Ikke nødvendigvis for å spare penger; ønsker tips om steder hvor man kan finne ting man kanskje ikke finner hjemme. En stund siden jeg var i London, så takknemlig for tips 😊.
AnonymBruker Skrevet 26. mars #2 Skrevet 26. mars Vi er alltid innom Uniqlo. Men det er jo ikke bare når vi er i London. Norge må jo omtrent være eneste landet som ikke har Uniqlo nå. Anonymkode: a3821...ddc 5
AnonymBruker Skrevet 26. mars #3 Skrevet 26. mars Jeg synes Reagens Street og Chelsea, samt kings road, har mange gode butikker. Selfridges er veldig bra. Eller Seven Dials eller Spitafields-Brick lane om du ønsker noe mer unikt. Anonymkode: 9fe30...dc1 1
Laraa Skrevet 26. mars #4 Skrevet 26. mars (endret) Jeg vet at spurte om klær og sko, men om du har interesse for te, vin, ost, krydder marmelade, sjokolade, pesto interiør og porselen, cookies og balsamico + oljer, er dette en drøm ❤️ Min favoritt i London med 3 store etasjer og afternoon tea. Fortnum and Mason https://www.fortnumandmason.com/ Endret 26. mars av Laraa 3
AnonymBruker Skrevet 28. mars #5 Skrevet 28. mars Må alltid innom TK Maxx som selger merkeklær til rimeligere penge. Jeg liker Next, mest fordi jeansene der passer ei langbena norsk dame på 1,80 mye bedre enn de jeg finner i Norge. Jeg liker også Unliqo, kjøpte to ytterjakker der sist. Anonymkode: 1907b...4e6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå