Gå til innhold

Fant alkoholtest hos 15 åringen.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva ville dere gjort i en slik situasjon. Hun har alltid vært veldig i mot alkohol, så jeg syns dette var ett rart funn.

Anonymkode: 5b912...e3c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må bare snakke med henne og håpe hun er ærlig:)

Anonymkode: 072e0...a9a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du må bare snakke med henne og håpe hun er ærlig:)

Hun kommer til å bli rassende for at jeg har vært på rommet hennes og kommer til å nekte å prate med meg.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags alkotest er det snakk om?

Jeg brukte alkoholmåler av denne typen av og til for å sjekke at drikken min ikke hadde blitt tilsatt sprit uten at jeg visste om det. (Etter er dårlig erfaring)

Anonymkode: e82d3...93e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hun kommer til å bli rassende for at jeg har vært på rommet hennes og kommer til å nekte å prate med meg.

Hun er den eneste som kan svare 🤷‍♀️  enten har hun mulig begynt å drikke, eller kanskje hun passer på den for en venn. Kan være mange grunner, men du kan kun få svar av henne selv:)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor var du rommet hennes da? Om du ikke hadde noe der å gjøre, så får du komme opp med en troverdig forklaring på hva du så etter/gjorde der da du fant den, og så ta en samtale med henne.

Du må ikke være hysterisk, anklagende, mistroisk, dømmende eller kjefte. 

Anonymkode: b8d8a...846

AnonymBruker
Skrevet

Ikke tenk det verste først da. Kan være en naturlig forklaring på ting. Enten så ser du an ting hvis du ikke vil si at du har vært på rommet hennes. Ellers så forklarer du at du har vært der og sier hva du fant der. 

Anonymkode: 61e70...ca4

AnonymBruker
Skrevet

Hva ville dere gjort i en slik situasjon. Hun har alltid vært veldig i mot alkohol, så jeg syns dette var ett rart funn.

Alkoholtest? 

Anonymkode: 81ceb...a55

Skrevet (endret)

Da får hun bare bli rasende. Dere som foreldre som bestemmer over barna. Ikke barn under 18 år som bestemmer. Barna må høre på de voksne. 

Ta en prat med henne og nekter hun å prate så får du bare si at da blir det prat senere når hun har roa seg. For prate skal dere om hun liker det eller ikke. 

Hun er ikke voksen og dere foreldre bestemmer over henne til hun er 18 år.

Endret av GlitrendeSjokolade
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert noe de har fått utdelt på skolen.

Er det ikke bra da, at hun er fornuftig når hun drikker? 

Anonymkode: 32092...81d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alkomåler, slik man puster i? Eller en slik strips hvor man kan sjekke drikken sin?

Hadde vel ikke reagert noe på hverken det ene eller andre tror jeg. Og hvertfall ikke når du har snoket på rommet uten at du får lov.

Anonymkode: 62f51...cc1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...