AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:39 #41 Del Skrevet torsdag kl 09:39 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tok først sykepleie utdannelse. Var feil for meg fra dag en. Men visste ikke hva annet jeg skulle velge så holdt bare ut. Etter mange år i helsevesen tok jeg ny utdannelse og ble Siviløkonom. Jobber nå i en stor bedrift som kontraktsrådsgiver og trives utrolig godt med det. Endelig funnet drømmejobben. Anonymkode: 9c582...f71 Hva vil mange år si? Du var godt voksen når du ble siviløkonom? Hilsen en godt voksen som er i gang nå og er veldig spent på hvordan jeg blir tatt i mot i arbeidsmarkedet etterpå. Anonymkode: b5dcb...e64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:09 #42 Del Skrevet torsdag kl 20:09 Helsesykepleier. Anonymkode: 91205...34e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:34 #43 Del Skrevet torsdag kl 20:34 Politi. Jobber som etterforsker. Anonymkode: 9f528...a3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:40 #44 Del Skrevet torsdag kl 20:40 Bioingeniør Anonymkode: 83135...c15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Voyeur Skrevet fredag kl 01:00 #45 Del Skrevet fredag kl 01:00 (endret) . Endret fredag kl 01:00 av Voyeur Feil tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 02:00 #46 Del Skrevet fredag kl 02:00 MPA fra OsloMet. Valgte dette fordi bachelorgraden i ledelse og servicestrategi fra Høyskolen Kristiania var rettet mot virksomhetsstyring i privat sektor, og jeg ønsket mer kunnskap om offentlig styring. Jobber som leder i Norges største kollektivtransportselskap og er lei stresset. Nå er eg i prosess med å gå over til (et direktorat) for en sentral rolle i et prosjekt med nasjonal betydning. Anonymkode: e5f35...572 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet fredag kl 06:12 #47 Del Skrevet fredag kl 06:12 (endret) Feil post. Endret fredag kl 06:12 av Daisy-love Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå