Lorieen Skrevet 26. mars #21 Del Skrevet 26. mars Jeg er utdannet barnehagelærer med fordypning i småbarnspedagogikk og master i barnehageledelse. For tiden jobber jeg deltid i grunnskolen, privat sektor, og deltid som selvstendig næringsdrivende. Skal ikke tilbake til barnehage. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #22 Del Skrevet 26. mars Jeg har en Cand. Mag.-grad fra et stort universitet i Norge, og en mastergrad i et spesielt fag fra et annet universitet. Er svært få i dette landet med slik utdanning, så jeg ønsker ikke å si mer enn det. Jeg har en master i et fag som ikke er relevant for jobben jeg har nå, men har studert en del etter at jeg startet yrkeskarrieren min som gjør at jeg er godt kvalifisert for den jobben jeg har. Jeg valgte studiet fordi det var relatert til en hobby jeg hadde på det tidspunktet, og forsåvidt har fremdeles. Anonymkode: 9aab6...f28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #23 Del Skrevet 26. mars Master statsvitenskap, jobbet med diverse fagretninger i offentlig og delprivat sektor. Så i slutten av 30årene ble jeg utfra intet helt ute av stand til å fungere pga en uttalt sykdom - og endte med foreløpig ufør. Er snart 6 år siden, planen ukene før jeg ble syk var å bytte til en annen jobb som ville vært å klatre oppover på karrierestigen. Livet skjer plutselig på godt og vondt. Anonymkode: d7dff...075 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #24 Del Skrevet 26. mars Jurist. Jeg studerte ved UiO. Valgte vel egentlig å bli jurist pga. dette man alltid sier om at det er en god allmennutdannelse. Jeg visste ikke helt hva jeg ville gjøre, annet enn at det kom til å være "noe samfunnsfag", og da var dette en god og anvendelig utdannelse som lukket færre dører enn det en del mer spesialiserte utdannelser gjør. Nå jobber jeg i et departement, med akkurat den typen saker jeg synes er mest interessant, og trives godt. Det at jeg er jurist har ikke veldig stor praktisk betydning i arbeidshverdagen lenger, annet enn at jeg fort blir tilkalt når andre "trenger at en jurist ser på det". Anonymkode: 1794b...bc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #25 Del Skrevet 26. mars Fagbrev som baker. Jobber ikke som det lenger Anonymkode: 7531e...9b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #26 Del Skrevet 26. mars Jeg har en bachelor i Pedagogikk, og er denne våren ferdig med en master i Spesialpedagogikk. Anonymkode: a298b...8e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #27 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvilken utdannelse har du? Skriv gjerne hvor du studerte, hvorfor du valgte det studie og hva du jobber med nå! Anonymkode: 4506b...454 Studerte dataingeniør ved NTNU for noen år tilbake. Alltid vært interessert i informatikk, programmering og det meste innen IT som ikke involverer "gaming" (som tilsynelatende de fleste bryr seg om), så valget var enkelt. Hadde noen år på baken fra arbeidslivet fra før av, og var klar over at med et vitnemål/grad i hånd så ville jeg kunne få ønsket yrke. Det gikk som forventet, og i da har jeg det fint. Jeg jobber som rådgiver og prosjektleder for programvareutvikling i offentlig sektor. Anonymkode: 5024e...15b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #28 Del Skrevet 26. mars Jurist, UiT. Jobber i offentlig forvaltning. Anonymkode: 09a12...906 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #29 Del Skrevet 26. mars Er dame på 40 år. Har en bachelor i sykepleie. Drømte om å bli operasjonssykepleier, men møtte på en sinna kirurg på jobb, så turte ikke å søke på videreutdanningen. Det har aldri blitt noen videreutdanning, ble bare med tanken. Så jeg jobber i hjemmesykepleien nå. Anonymkode: 1c7a7...6cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #30 Del Skrevet 26. mars Journalistutdanning samt noen fag fra universitetet. Jobber som journalist. Anonymkode: c4e6c...29a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #31 Del Skrevet 26. mars Sykepleier med videreutdanning i rusproblematikk og psykisk helse. Har jobbet på psykiatrisk sykehus, er nå i dagjobb i kommunen. Anonymkode: e2bed...1c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #32 Del Skrevet 26. mars Har fagbrev som tømrer, men som kvinne på 90 tallet var det vanskelig å få jobb som det. Så tok da fagbrev som renholder og innen barnehage. Anonymkode: 1e18f...eb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sykepleierinnen Skrevet 26. mars #33 Del Skrevet 26. mars Sykepleier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #34 Del Skrevet 26. mars 2 ulike fagbrev, jobber i dag som byggdrifter (vaktmester med fagbrev.) Anonymkode: 4754b...cdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #35 Del Skrevet 26. mars Sykepleier på sykehus. Anonymkode: 5c946...34b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #36 Del Skrevet 26. mars Jurist, seniorrådgiver i offentlig sektor. Liker jobben min veldig godt Anonymkode: 974b3...7e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IkkeAnonymBruker Skrevet 27. mars #37 Del Skrevet 27. mars Tok historie i utlandet, var kjemperandom, bare fordi jeg trodde jeg "måtte" ta en bachelor. Bortkastede år og ikke minst penger, selv om det ga meg mange opplevelser da. Jobber i det private med kommunikasjon nå, helt urelatert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #38 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (19 timer siden): Søndagsskolen og noen overnattinger på sykepleierskolen. Anonymkode: 28424...879 Haha... har fullført ungdomsskolen og tre netter på Husmorskolen som vi pleide å si der jeg vokste opp 🤣 Anonymkode: b5dcb...e64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #39 Del Skrevet 27. mars Tok først sykepleie utdannelse. Var feil for meg fra dag en. Men visste ikke hva annet jeg skulle velge så holdt bare ut. Etter mange år i helsevesen tok jeg ny utdannelse og ble Siviløkonom. Jobber nå i en stor bedrift som kontraktsrådsgiver og trives utrolig godt med det. Endelig funnet drømmejobben. Anonymkode: 9c582...f71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #40 Del Skrevet 27. mars Sykepleier med Ph.d.😄 Anonymkode: 30bf1...e31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå