AnonymBruker Skrevet 26. mars #1 Del Skrevet 26. mars Hvilken utdannelse har du? Skriv gjerne hvor du studerte, hvorfor du valgte det studie og hva du jobber med nå! Anonymkode: 4506b...454 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #2 Del Skrevet 26. mars Frisør er utdannelsen min. Jobber ikke som det no. Anonymkode: 6705f...bc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #3 Del Skrevet 26. mars Søndagsskolen og noen overnattinger på sykepleierskolen. Anonymkode: 28424...879 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #4 Del Skrevet 26. mars Ungdomsskolen. Det var skikkelig dritt så jeg gadd ikke mer skole. Jobber i dagligvarebutikk og trives! Tjener mye bedre enn jeg gjorde i barnehagen. Anonymkode: ac5d5...61d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 26. mars #5 Del Skrevet 26. mars Snart ferdig med master i HRM. Jobber som saksbehandler i UH-sektoren. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #6 Del Skrevet 26. mars Fagbrev som kokk( likte å lage mat, men det ble for mye for meg). ferdig med bachelor i økonomi og ledelse ( fordypning i regnskap) om 2 måneder, jeg liker tall, detaljer og kvalitetsikring innenfor feltet. jobber i butikk, mens jeg studerer Anonymkode: bf53b...11e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #7 Del Skrevet 26. mars Barnehagelærer. UIA. Jobber som pedagogisk leder i barnehage. Anonymkode: 86be7...bc4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #8 Del Skrevet 26. mars Tok teknisk fagskole innen maskinteknikk etter fagbrev fra industrien. Jobber som ingeniør innen skipsindustrien. Anonymkode: 666b7...814 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjoheiii Skrevet 26. mars #9 Del Skrevet 26. mars Lærerutdanning med videreutdanning i spesialpedagogikk. Har aldri jobbet som lærer - men har vært innom skoleverket som spesialpedagog og miljøveileder 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #10 Del Skrevet 26. mars Siviløkonom/MSc, NHH. Hvorfor? En kombinasjon av faglig interesse, det at du ikke låser deg til en retning, men kan jobbe innen en rekke ulike bransjer, og et godt arbeidsmarked i inn- og utland. Anonymkode: 7a935...1a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #11 Del Skrevet 26. mars Sykepleier. Holder på med master i anestesisykepleie Anonymkode: 34639...bca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #12 Del Skrevet 26. mars Master i Fysisk planlegging fra NTNU. Masteren godtar flere typer bachelorgrader innen byggingeniør, arkitektur, samfunnsvitenskap, humanistiske fag osv. Jobber som arealplanlegger I kommune. Valgte det pga interesse for samfunn, arkitektur og utvikling av by og samfunn. Anonymkode: 3e79a...86c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #13 Del Skrevet 26. mars Ingen utdannelse. Studerte ett semester med matematikk på UiO, men sluttet for å begynte å jobbe innen IT, noe jeg fortsatt gjør. Anonymkode: da5a0...364 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #14 Del Skrevet 26. mars Er ingeniør innen elektroautomasjon, men har aldri jobbet som ingeniør. Har noen studiepoeng innen IT og har jobbet 20 år innen IT-drift, men sluttet med det for 10 år siden. Er også utdannet agronom og nå er jeg jordbruker på fulltid uten annen inntekt utenfor gården. Anonymkode: 8f4e2...e41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #15 Del Skrevet 26. mars Utdannet bioingeniør. Jobber innen medisinsk biokjemi. Anonymkode: 6b4e7...8ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #16 Del Skrevet 26. mars Utdannet helsefagarbeider, jobber I hjemmesykepleien. Anonymkode: 6ebd9...8b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #17 Del Skrevet 26. mars Utdanning I Forsvaret innen transport og logistikk. Jobber i dag som teknisk ansvarlig for kjøretøy og mobilproduksjon i leverandør industrien. Tanker utdanning i forsvaret er helt genialt, gratis kost, losji og klær + ca 10.000 kr/mnd i lommepenger. Så null studiegjeld, og i dag en jobb jeg trives meget bra som gir meg mye frihet og bra lønn. Anonymkode: c81f8...80a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #18 Del Skrevet 26. mars Barnehagelærer, UiT. Jobber som støttepedagog i barnehage. Vil gjerne ta master i spesialpedagogikk, men inntil videre finnes det ikke masterstillinger i de kommunale barnehagene her i kommunen, så avventer og vurderer å gå privat. Anonymkode: e85cb...f7d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bbbb Skrevet 26. mars #19 Del Skrevet 26. mars Sosionom og helsefagarbeider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #20 Del Skrevet 26. mars Fysioterapeut med master i helsefremmende arbeid. Jobber som rådgiver i offentlig forvaltning. Anonymkode: 51948...e7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå