AnonymBruker Skrevet 26. mars #1 Del Skrevet 26. mars Hei! Håper noen kan hjelpe meg. Jeg vurderer å bestille en WalkPad med delbetaling hos Klarna på 24 mnd. Månedsummen blir da 355kr, men jeg vet at det kommer flere måneder der jeg kan betale mer en dette. Vet noen hvordan dette fungerer? Betaler jeg bare inn ekstra på klarna sitt kontornr eller noe slik? Anonymkode: d0f8e...089 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #2 Del Skrevet 26. mars Jeg betaler ned en tlf, du kan betale en mnd eller flere mnd i slengen (eller hele beløpet). Du bestemmer selv i appen. Anonymkode: aeb9b...a7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #3 Del Skrevet 26. mars Appen er veldig oversiktlig og fin hvor du ser betalingsplanen. Du kan velge å betale for flere mnd. av gangen dersom du ønsker dette tidvis☺️ Anonymkode: 46bb5...903 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #4 Del Skrevet 26. mars Som første svar forklarer: du kan betale ned ekstra på denne forbruksgjelden uten problem. Oppfordrer deg likevel til å tenke deg nøye om før du bruker 8500 kroner du faktisk ikke har på noe du strengt tatt ikke trenger i det hele tatt. Hvis du ikke har helt spesielle helsemessige utfordringer anbefaler jeg deg å gå en liten tur hver dag i stedet. Frisk luft er ekstrabonus. Har du konkrete helsemessige utfordringer bør du vurdere om det finnes noen offentlig støtte via hjelpemiddelsentralen. Hvis du lever på SÅ tight budsjett, vil det garantert dukke opp noe du heller skulle ønske du hadde brukt pengene på i stedet i løpet av disse 24 månedene. Tannlegekostnader, ny vaskemaskin etc. Spar heller penger før du evt kjøper en. Det er en sunn og grei øvelse. Anonymkode: a27fd...9dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #5 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Som første svar forklarer: du kan betale ned ekstra på denne forbruksgjelden uten problem. Oppfordrer deg likevel til å tenke deg nøye om før du bruker 8500 kroner du faktisk ikke har på noe du strengt tatt ikke trenger i det hele tatt. Hvis du ikke har helt spesielle helsemessige utfordringer anbefaler jeg deg å gå en liten tur hver dag i stedet. Frisk luft er ekstrabonus. Har du konkrete helsemessige utfordringer bør du vurdere om det finnes noen offentlig støtte via hjelpemiddelsentralen. Hvis du lever på SÅ tight budsjett, vil det garantert dukke opp noe du heller skulle ønske du hadde brukt pengene på i stedet i løpet av disse 24 månedene. Tannlegekostnader, ny vaskemaskin etc. Spar heller penger før du evt kjøper en. Det er en sunn og grei øvelse. Anonymkode: a27fd...9dd At der fins mennesker som deg som absolutt må blande seg å forklare hva de tenker. Tenker her gidde jeg faktiskt ikke forklare meg en gang :) Anonymkode: d0f8e...089 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #6 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Appen er veldig oversiktlig og fin hvor du ser betalingsplanen. Du kan velge å betale for flere mnd. av gangen dersom du ønsker dette tidvis☺️ Anonymkode: 46bb5...903 Okei. Hos meg står det kun betalingsplan, å oppført 355kr hver mnd. Så forstår ikke hvor jeg kan betale inn mer? Det er jo automatisk valgt inn 24 mnd da det var dette som kom opp. Hvordan velger jeg da å betale mer en avtalt betaling? Anonymkode: d0f8e...089 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #7 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): At der fins mennesker som deg som absolutt må blande seg å forklare hva de tenker. Tenker her gidde jeg faktiskt ikke forklare meg en gang Anonymkode: d0f8e...089 Helt i orden – du kan lede en hest til vannet, men du kan ikke tvinge den til å drikke. Du fikk et svært godt råd, og du velger å ikke følge det. Jeg sover ikke dårlig av den grunn. 🙂 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Okei. Hos meg står det kun betalingsplan, å oppført 355kr hver mnd. Så forstår ikke hvor jeg kan betale inn mer? Det er jo automatisk valgt inn 24 mnd da det var dette som kom opp. Hvordan velger jeg da å betale mer en avtalt betaling? Anonymkode: d0f8e...089 Det er veldig enkelt: Du betaler bare inn MER enn 355,- de månedene du klarer det. Klarna sitt system fanger opp dette, og beregner fortløpende din gjenstående gjeld til dem. Dette medfører at du blir ferdig med gjeldsbyrden din tidligere enn 24 måneder. Du må bare passe på at du ikke lar være å betale inn en måned "siden jeg betalte jo så mye ekstra forrige måned". Anonymkode: a27fd...9dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #8 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (26 minutter siden): At der fins mennesker som deg som absolutt må blande seg å forklare hva de tenker. Tenker her gidde jeg faktiskt ikke forklare meg en gang Anonymkode: d0f8e...089 Du får det eneste gode rådet i tråden, men velger å bli trass og ikke høre på. Å kjøpe en walking pad på avbetaling er den sikre vei til økonomisk ruin. Og dit er du på vei - det viser du tydelig både i ord og handling. Anonymkode: c4a75...225 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 26. mars #9 Del Skrevet 26. mars (endret) Se her: https://www.sporteksperten.no/nb/products/walkpad-pro-tredemolle En gåmølle til halve prisen. Men hvorfor skal du ha en slik på avbetaling? Spar penger, gå utendørs frem til du har spart opp nok til å betale for den når du bestiller. Gledelig Endret 26. mars av newman01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå