Gå til innhold

Date voksen mann med mye og spesiell fortid, fler som syns det er vanskelig å forholde seg til?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet det er noe som heter reaktiv sjalusi, og det kan nok være tilfelle her. Jeg hadde i utgangspunktet ingen grunn til å tvile på meg selv, men kjenner det har kommet snikende. Kortversjon, han er 50 år, stortsett vært singel men har to barn og et kort ekteskap bak seg. Han har hatt mange elskere, men det har også dukket opp med tiden at det har vært mye upassende meldinger til yngre jenter han har sett eller møtt på fest f eks. Ordlyden i tekstene er det som plager meg mest, det er helt uten hemninger, og uten at de har vist noe tegn til interesse. For min del var det annerledes da vi møttes via bekjente. 

Noen som kjenner seg igjen, å har erfaringer å dele? Vet ikke helt hva jeg ønsker, men håper jo å kunne finne tilbake tryggheten i meg selv, og å kunne stole på "hva han vil"..

Anonymkode: 661e6...844

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vet det er noe som heter reaktiv sjalusi, og det kan nok være tilfelle her. Jeg hadde i utgangspunktet ingen grunn til å tvile på meg selv, men kjenner det har kommet snikende. Kortversjon, han er 50 år, stortsett vært singel men har to barn og et kort ekteskap bak seg. Han har hatt mange elskere, men det har også dukket opp med tiden at det har vært mye upassende meldinger til yngre jenter han har sett eller møtt på fest f eks. Ordlyden i tekstene er det som plager meg mest, det er helt uten hemninger, og uten at de har vist noe tegn til interesse. For min del var det annerledes da vi møttes via bekjente. 

Noen som kjenner seg igjen, å har erfaringer å dele? Vet ikke helt hva jeg ønsker, men håper jo å kunne finne tilbake tryggheten i meg selv, og å kunne stole på "hva han vil"..

Dersom du har sniket deg til mobilen: dere er likedan, umodne og ingen av dere burde være i et forhold. 

Anonymkode: ec04f...6d5

• Nyttig 1
Skrevet

Han sender upassende meldinger til unge jenter som ikke ønsket seg hans oppmerksomhet. Basert på min erfaring med uønsket oppmerksomhet fra eldre menn den gangen jeg var ung jente, ville jeg sagt takk for følget og gått. Det handler ikke om sjalusi, men om uakseptabel oppførsel. 

• Liker 4
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Han er åpenbart idiot. Det har ikke noe med sjalusi å gjøre. 

Anonymkode: b4bd1...254

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Det største røde flagget her er upassende meldinger til yngre damer. Og det flagget er så stort at atdet ville skapt en solformørkelse over hele den nordlige delen av jordkulen. 

Noen ganger skal vi ikke bruke så mye tid på å "jobbe med oss selv" slik at vi orker og tåler det vi møter hos andre. Noen ganger er det lov til å bare si "nei takk, livet mitt blir så mye bedre, roligere og mer harmonisk uten han/hun der." Og så går man videre uten å se seg tilbake.

Anonymkode: a9480...1af

• Liker 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Styr langt, langt unna en sånn tulling. Han kommer selvfølgelig ikke til å forandre seg.

Anonymkode: a2d58...c41

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

men det har også dukket opp med tiden at det har vært mye upassende meldinger til yngre jenter han har sett eller møtt på fest f eks.

It's a no for me, tyder på knekte sosiale antenner.

Anonymkode: 41b34...01b

• Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Å reagere på at noen utøver uønsket seksuell kontakt, spesielt med yngre er ikke sjalusi men vanlige grenser. 

Det sier noe om hans karakter som person.

Jeg har ligget mye som singel og flørtet med flere hundre. Det er ikke vanskelig å ikke være seksuelt krenkende. Det er faktisk veldig lett å la være.

Æsj, rett og slett!

Anonymkode: 87ea5...50c

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

100% dealbreaker for min del. Æsj.

Anonymkode: 7e07b...ca5

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Oi, ja den hadde jeg slitt med. Jeg forakter slike menn, og å være sammen med type man forakter...

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Takk for alle innspill. Føler det litt sånn selv også, at det handler mer om at jeg er skuffa enn at jeg plutselig skulle være sjalu. Nå har ikke dette skjedd siden jeg kom inn i bildet såvidt jeg vet, men syns kanskje også at det sier noe om innstillinga 😕

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...